loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 82 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

روزنامه خراسان: زن 29 ساله اي که به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي نادرست، زودباوري و اعتمادهاي نابجا موجب شده است هيچ گاه گل هاي پژمرده در زندگي اش فرصت دوباره شکفتن نيابند، به مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري کاظم آباد مشهد گفت: در تمام 29 بهاري که از عمرم سپري شده است هيچ گاه رنگ سبزي و طراوت را نديده ام با خود مي انديشم اي کاش زندگي همانند فيلمي بود که مي شد سکانس هاي آن را تغيير داد.
 
زن جوان ادامه داد: 17ساله بودم که با عماد ازدواج کردم، اما هنوز لحظه زيباي پوشيدن لباس عروس در ذهنم بود که با چهره خشن همسرم روبه رو شدم و خيلي زود فهميدم که او به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارد اما ديگر کيميا را باردار بودم و نمي توانستم از او جدا شوم مجبور بودم کتک ها و ناسزاهاي او را هنگامي که خمار مي شد تحمل کنم.
 
اما هر انساني ظرفيتي دارد من هم بالاخره صبرم به پايان رسيد و در حالي که کيميا هفتمين بهار زندگي اش را پشت سر مي گذاشت به روزگار سياهم پايان دادم و با آن که به خاطر دوري از فرزندم اشک مي ريختم از عماد طلاق گرفتم از آن روز به بعد 4سال را بدون دخترم سپري کردم و زندگي سختي داشتم، اما بيشتر از هرچيز نگاه ها، حرف ها و طعنه هاي ديگران عذابم مي داد تا اين که 3ماه قبل با مرد 62ساله اي آشنا شدم پوريا مدعي بود 2بار ازدواج کرده است او مي گفت همسرانش، زنان صادقي نبودند و به او خيانت مي کردند او که خود را داروساز و فردي سرشناس و تحصيلکرده معرفي مي کرد.

مدعي بود به دنبال زندگي آرام و توام با آسايش است من هم که فريب چرب زباني و ادعاهاي او را خورده بودم بدون تحقيق و مشورت به عقد او درآمدم اما هنوز 2ماه از ازدواج ما نگذشته بود که پوريا چند روز به منزل نيامد، هنگامي که در جست وجوي شوهرم بودم زن جواني به منزلم آمد و گفت پوريا تو را هم فريب داده است من هم همسر دوم او هستم او مردي بيکار و داراي مشکلات اخلاقي است که تحصيلات ابتدايي دارد و هم اکنون به اتهام کلاهبرداري در زندان به سر مي برد و من هم به خاطر چشم هاي ناپاک و روابط خياباني او با زنان ديگر، قصد دارم از او طلاق بگيرم.

 

 

  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - زمان

    www.zamannews.ir/بخش.../30322-دام-شوم-داروساز-قلابی-برای-زنان-جوا...
    ۱ ساعت پیش - زن جوان ادامه داد: 17ساله بودم که با عماد ازدواج کردم، اما هنوز لحظه زیبای پوشیدن لباس عروس در ذهنم بود که با چهره خشن همسرم روبه رو شدم و خیلی زود فهمیدم ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - شهر

    www.shahr.ir/default.aspx?tabid=136&ArticleId=4136
    ۳۴ دقیقه پیش - دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان. زن 29 ساله اي به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/social/1434180540635612
    دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان. ... معرفی شهر وان، ترکیه (جاذبه های توریستی و مراکز خرید) · عکس/ تلاش برای یافتن دو زن گمشده در جنگل‌های آمل · عکس/ جان کری ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...

    aks2.ir/?p=48961
    ۲ ساعت پیش - دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان http://www.bartarinha.ir/fa/news/213500/دام-شوم-داروساز-قلابی-برای-زنان-جوان http://www.bartarinha.ir/fa/rss/ ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - News - Shafaqna

    monitor.shafaqna.com/FA/IR/819998
    ۲ ساعت پیش - دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان. زن 29 ساله اي به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - فارسی - Shafaqna

    web.shafaqna.com/FA/IR/370544
    ۲ ساعت پیش - دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان. زن 29 ساله اي به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - تی نیوز

    tnews.ir/news/C89D42974842.html
    زن ۲۹ ساله ای به اتهام فریب در ازدواج از همسرش شکایت کرده بود درحالی که معتقد بود، حرف های دیگران، تصمیم های نادرست، زودباوری و اعتمادهای نابجا موجب شده است هیچ ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان

    ugy.ir/pages.php?pid...cat...دام_شوم_داروساز_قلابی_برای_زنان_جوان
    آخرین مطالب. دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان ... جوان ۳۲ساله پس از قتل پدر و مادرش، اجساد آنها را در خیابان به آتش کشید ... جوان 32 ساله پدر و مادرش را به آتش کشید!
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان / برترین ها

    khabarfarsi.com/ext/13113462
    روزنامه خراسان: زن 29 ساله ای که به اتهام فریب در ازدواج از همسرش شکایت کرده بود درحالی که معتقد بود، حرف های دیگران، تصمیم های نادرست، زودباوری و اعتمادهای نابجا ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - میهن بروز

    www.mihanbrooz.ir/دام-شوم-داروساز-قلابی-برای-زنان-جوان/
    ۱ ساعت پیش - دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان ... جوان ۳۲ساله پدرومادرش را درخیابان آتش‌زد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۴. زن مهندس ایرانی در کانادا به قتل رسید +تصاویر.
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان

    wnp.ir/pages.php?pid...cat...دام_شوم_داروساز_قلابی_برای_زنان_جوان
    دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان · انكار قتل پسرعموی متجاوز در دادگاه · عکس: آتش سوزی در خیابان فدائیان اسلام · جوان 32 ساله پدر و مادرش را به آتش کشید!
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان - برترین ها

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...دام+شوم+داروساز+قلابی...زنان+جوا...
    زن 29 ساله ای به اتهام فریب در ازدواج از همسرش شکایت کرده بود درحالی که معتقد بود حرف های دیگران تصمیم های نادرست زودباوری و اعتمادهای نابجا موجب شده است هیچ گاه ...
  • دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان

    vazeh.com/n-10371652_دام-شوم-داروساز-قلابی-برای-زنان-جوان
    ۲ ساعت پیش - دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان زن 29 ساله اي به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي ...
  • اجتماعی - حوادث | خبرخوان لرد دانلود

    rss.lorddownload.com/fa/cat/5/
    ... گوگلعصر خبر; گزارشی تلخ از كودكان مواد فروش در تهرانبرترین ها; ازدواج برای زنان به اندازه مردان نفع نداردبرترین ها; دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوانبرترین ها ...
  • دامهای داروساز قلابی 62ساله برای زنان جوان - پرشین وی

    www.persianv.com/hadese/293220.php
    ۵۶ دقیقه پیش - زن جوان ادامه داد: 17ساله بودم که با عماد ازدواج کردم، اما هنوز لحظه زيباي پوشيدن لباس عروس در ذهنم ... و نمي توانستم از او جدا شوم مجبور بودم کتک ها و ناسزاهاي او را هنگامي که خمار مي شد تحمل کنم. ..... قاتل زیبای خفته ونزوئلا به دام افتاد!
  • وزارت زنان تشکیل می‌شود؟ - vous.ir

    vous.ir/news/bartarinha/item/213451/وزارت-زنان-تشکیل-می‌شود
    ۲ ساعت پیش - معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در زمینه ارتقای تشکیلات زنان به وزارتخانه،گفت: این موضوع مخالفانی ... دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان.
  • دمادم | دام داروساز قلابی برای زنان جوان

    damadam.ir/بهار.../اخبار.../دام-داروساز-قلابی-برای-زنان-جوان/id/318616
    ۳ ساعت پیش - دام داروساز قلابی برای زنان جوان ... کيميا را باردار بودم و نمي توانستم از او جدا شوم مجبور بودم کتک ها و ناسزاهاي او را هنگامي که خمار مي شد تحمل کنم.
  • اعدام، پایان هوسرانی دکتر داروساز قلابی | 55 آنلاین

    55online.ir/news/اعدام،-پایان-هوسرانی-دکتر-داروساز-قلابی
    ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هنوز مرد شیاد ردیابی نشده بود که روز 9 مهرماه 92 زوج جوان دیگری که در دام مرد ... دکتر دارو‌ساز است ‌و قصد استخدام یک زن و شوهر برای سرایداری و همچنین ...
  • داروساز تقلبی به دام افتاد - کامی نیک صالحی

    www.niksalehi.com/soc/archives/144914.php
    ۵ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - داروساز تقلبی به دام افتاد چند روز پيش در پي كسب خبري مبني ساخت و توزيع ... چگونه در یک ماه هشت کیلو لاغر شویم ؟ ..... زیباترین ابروهای زنانه که کاشته شده اند + تصاویر ... برنزه شدن دختر جوان به قیمت سرطان پوست +عکس ...
  • محاکمه دکتر قلابی که با بیهوش کردن قربانیان خود, انها را مورد ...

    www.dustaan.com/محاکمه-دکتر-قلابی-که-با-بیهوش-کردن-قربا/
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : دومین جلسه محاکمه پزشک قلابی که به بهانه پیدا ... به آزار با داروی بیهوشی به قصد تجاوز و قصد عنوان پزشک داروساز است . ... آنها به صورت خانوادگی در دام مرد شیطان صفت قرار گرفته بودند رئیس ... 10 سال زندان برای هتک حرمت وحشیانه یک زن جوان ... نقشه شوم چهار پسر برای تعرض به دختر جوان.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 584
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,267
  • بازدید ماه : 1,267
  • بازدید سال : 120,312
  • بازدید کلی : 671,158