loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 91 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

      • نتیجه تصویری برای بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی...
      • نتیجه تصویری برای بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی...
        33 دقیقه قبل
      • نتیجه تصویری برای بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی...
      • نتیجه تصویری برای بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی...
      • نتیجه تصویری برای بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی...
      تصاویر بیشتر برای بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی...

  • بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی… - برترین ها - ست ...

    setfaweb.ir/بهرام-رادان-با-آبروی-هم-بازی-نکنیم-حتی/
    بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی… - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی!
  • اجتماعی » رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم

    www.khabar.pichak.net/.../رادان_با_اعتبار_و_آبروی_همدیگر_بازی_نکن...
    خبرگزاری ایسنا: بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به ... که چه قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم - تی نیوز

    tnews.ir › اخبار لحظه به لحظه
    ۳۰ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر…
  • بهرام رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم

    nexfa.ir/?p=260894
    ۳ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • لحظه به لحظه | بهرام رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم

    www.lahzebelahze.ir/.../بهرام-رادان:-با-اعتبار-و-آبروی-همدیگر-بازی-نک...
    ۱۷ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • برگزاری افطاری جامعه اسلامی مهندسین - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-550285.aspx
    ۸ دقیقه پیش - ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین درشب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور طیف‌های مختلف و فعالان ... بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی.
  • واکنش بهرام رادان به برخی حاشیه‌ها

    mitna.ir/m.php/bartarin/8707
    ۱۷ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • واکنش بهرام رادان به برخی حاشیه‌ها - روزنما

    rooznama.ir › اخبار
    ۱۱ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر…
  • راه فردا

    www.rahefarda.com/
    گفتگو با سارق زنجیره ای بانک های مشهد · برترینها ... عکس روز: گوندوعان قراردادش را با بروسیا دورتموند تمدید کرد ... بهرام رادان: با آبروی هم بازی نکنیم حتی.
  • بهرام رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم - آخرین ...

    www.iranwn.ir/index.php?...بهرام%20رادان:%20با%20اعتبار%20و%20آ...
    ۵۳ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • واکنش بهرام رادان به برخی حاشیه‌ها - مجله اینترنتی باحال نت

    bahalnet.com/posts/1/8/6607/-واکنش-بهرام-رادان-به-برخی-حاشیه‌ها--
    ۲ دقیقه پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • بهرام رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم - ...

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...بهرام%20رادان:%20با%20اعتبار%2...
    مشابه هم انتخاب شود تاریخ : 24 ساعت قبل 48 ساعت قبل ... مشابه ۱۳۹۴-۴-۱۰ ۲۱:۵۹|۱۵ دقیقه پیش بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی!
  • بهرام رادان: با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم|بهرام رادان:

    vazeh.com/.../بهرام-رادان-با-اعتبار-و-آبروی-همدیگر-بازی-نکنیم
    ۱ ساعت پیش - بهرام رادان گفت:با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی! ... قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر.
  • مصاحبه با محمدرضا گلزار ، حامد بهداد و بهرام رادان درباره ازدواج + ...

    saten.ir/39884/مصاحبه-با-محمدرضا-گلزار-،-حامد-بهداد-و-ب/
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ازدواج بهرام رادان, ازدواج حامد بهداد, ازدواج محمدرضا گلزار, همسر بهرام رادان, ... در این گزارش می‌خواهیم براساس گفته‌های خود این بازیگران مجهول‌های این معادله را پیدا کنیم. ... مدعی می‌شوند که بهرام رادان هم عاشق من است و حتی همه‌جا این موضوع را علنی می‌کنند. ... خم به ابرو نیاورد و احتمالا تا به حال این ۳ هنرمند محبوب نتوانسته‌اند چنین ...
  • اعتراف عجیب آناهیتا نعمتی ( او از ازدواجش، مادر شدنش و حضور ...

    www.persianv.com/view/252543.php
    ۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مثلا اینکه در سال 72 و با بازی در نمایشی از آقای مرزبان وارد عرصه ‌ی نمایش شدید ... حتی گاهی سال تولد من را 1352 می ‌زنند که باز هم اشتباه است آنقدر که گاهی می ‌پرسند چرا آناهیتا نعمتی پیر نمی ‌شود؟ ... ‌ی سفارش ‌هایی که می ‌گیریم، کارها را تقسیم ‌بندی می ‌کنیم و انجام می ‌دهیم. ..... پاسخ بهرام رادان به حاشیه توییت اخیرش ...
  • بهرام رادان و موزیک ویدیو شیطانی و ضد دین او ، آقای رادان به ...

    www.faraghlit.com/بهرام-رادان-و-موزیک-ویدیو-شیطانی-و-ضد-د/
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رادان که مدتی است که در خارج از کشور ساکن است ، علاقه چندانی به بازی در فیلم های ... حدس ها در مورد غیر متعارف بودن این کلیپ صحیح بود و حتی فوق پیش بینی ها ... این موزیک ویدیو در سبک راک می باشد و در آن بهرام رادان با گریم جنجالی ای در ... اگر بخواهیم این موزیک ویدیو را دسته بندی کنیم و در در بین موزیک ویدیو ...
  • کاش بهــرام زودتر بچه دار ميشد! گفتگویی جالب با پدر و مادر ...

    www.niksalehi.com/public/archives/221717.php
    بهرام رادان ، گفتگوی خانوادگی با بهرام رادان ، گفتگو با پدر بهرام رادان ، گفتگو ... چگونه در 45 روز بدون جراحی بینی خود را کوچک کنیم .... الان شاید بیش از 20 سال است که از هم دوریم، با این وجود حتی یک بار هم بهشان نگفتهام ... نام فیلمهایی که آقا بهرام بازی کردند را حفظ هستید یا نه، اینقدر زیاد شده که ..... آبروي همسرتان را حفظ كنيد!
  • پاسخ بهزاد فراهانی به کنایه‌ هایی که بهرام رادان به گلشیفته زد

    puyesh.net/.../پاسخ-بهزاد-فراهانی-به-کنایه‌-هایی-که-بهرام-رادان-به-گلش...
    ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش ستاره ها ، حواشی صحبتهای کنایه آمیز بهرام رادان درباره بازیگرانی که در .... همه نقشایی که گلشیفته بعد از رفتنش بازی کرده پر از حقارته حتی تو بازی اول ... درسته به خودش ربط داره ولی ابروی ایران و ایرانی را داره میبره ..... روشنفكري رو با بي عفافي يكي نكنيم در ضمن گلشيفته اگه توي ايران هم موقعيتي ...
  • پارسینه | Parsine

    www.parsine.com/
    باز هم تمدید مذاکرات/توافق نهایی؛سازمان ملل با حضور روسای جمهور ایران و 1+5 ... یک حادثه شرم آور در جامعه پزشکی؛ اینستاگرام بازی با بدن بیمار! یک تامل/ ... توئیت هاشمی رفسنجانی: وقت آبرو دادن برای مردم است ... توضیح بهرام رادان درباره توئیت جنجال برانگیزش:من فقط کنجکاو بودم همین! .... مجری عربستانی : شیعیان را درو می کنیم.
  • ملبورن » با بازی پیمان معادی - یادداشت های سینمایی - بلاگ

    m-reza.blog.ir/post/نقد-فیلم-سینمایی-ملبورن-با-بازی-پیمان-معادی
    فیلم با آمارگیری دختر جوانی برای سرشماری خانه ها شروع میشود و این دختر که در حال ... چون از سینما ایران فیلم آى انتظار دارم که ماجراش فقط چشم و ابرو هاى سحر قریشى نبااااااااشه! ... بازی آقای معادی و خانم جواهریان هم خیلی طبیعی بود، حسشونو به آدم انتقال می دادن. ... حتی اگر موضوعش باب میل من و شما نباشه، حداقل کاری که کرد این بود که ...
  • آهنگ جدید بهرام رادان با مضامین ضددینی - بولتن نیوز

    www.bultannews.com › صفحه نخست › اجتماعی
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر ... ها در مورد غیر متعارف بودن این کلیپ صحیح بود و حتی فوق پیش بینی ... در آن بهرام رادان با گریم جنجالی ای در نقش شیطان بازی می کند ،شیطانی که تاج پادشاهی بر سر دارد . .... اگر خود رادان هم دقت کنه می فهمه که این آهنگ رو تحت نظارت خودش نساخته ...
  • باشگاه طرفداران محمدرضا گلزار GolzarFanClub - نظرتون چیه؟

    rezzar.mihanblog.com/post/535/offset/390/comment_id/.../back
    به هیچ عنوان قصدم و هدفم از قرار دادن این پست در وبلاگمون بازی با آبروی سوپر استار ... حتی نوشته که کوچ به امارات برای کارفرمایان دوبی مزایای فراوان داره و این دختر دیگه ... البته بعید میدونم بی خبر باشه ولی از حرف بچه ها ترس برم داشت که نکنه ما هم دچار ... باشیم و گول خوردن گلزارو ببخشیم و با نگاهی تازه براش وبلاگ داری کنیم.
  • بـیـدار شـو خـانـمِ نـویـسـنـده - قفسه دیدنی ها

    m-hajghani.blogfa.com/category/3/قفسه-فیلمها?p=3
    با آبروی دیگران بازی نکنیم. ... اگر حتی دیگر هوای تمیز هم نباشد و قرار باشد آن را بخریم چه میشود؟ .... امیر (بهرام رادان) : اینجا هرچی یادگار و خاطره اس کوبیده میشه.
  • اظهارات جدید پدر گلشیفته فراهانی درباره عکس برهنه دخترش

    www.nasimsaba.ir/news/1577.ashx
    او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج .... این کاری که گلشیفته فراهانی انجام داد اقدامی بود که با آبروی ملی، فرهنگ، آداب و رسوم .... پس بهتر است به جای قضاوت کردن دیگران خودمان را قضاوت کنیم چه بسا که ... تو سینمای ایران بود با بازی در فیلم سنتوری صحنه های زشتی رو با بهرام رادان به ...
  • عابدینی: باج می‌خواهند | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/124494
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی یک فرد آبروی خود را در اختیار شما می‌گذارد باید بدانید که این فرد ... وارد گود شود و حتی برای شروع از ۱۰ جا هم استعلام گرفتیم که اگر لازم باشد ... او گفت که من برای مردم آمدم و خودشان هم می‌دانند که من با چه هدفی وارد این ... توضیحات بهرام رادان در خصوص توئیت جنجالی .... تصاویر/ تماشای بازی تیم ملی در سطح شهر.
  • هشدار نیوز - ماجرای "آزاده نامداری"، فرزاد حسنی" و بحرانی که ...

    www.hoshdarnews.ir/detail/News/16102
    ۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز هم رضا رشید پور با انتشار متنی گفته است: سلام دوستان عزیزم. ... مشکلات خونوادگیشون آبروی مملکتمونو ببره حتی اگه رئیس جمهور هم بودن بازم مشکلشون حتی اگه ... ولی باید همیشه این رو مد نظر داشته باشیم که با /ابروی دیگران بازی نکنیم که در اون صورت با خدا طرفیم. ... 6 واکنش بهرام رادان به ازدواج همجنسگراها.
  • بنیامین: آلبوم بهرام رادان اصلا خوب نبود/ حتما با سیروان ...

    www.momtaznews.com/بنیامین-آلبوم-بهرام-رادان-اصلا-خوب-نبو/
    بنیامین: آلبوم بهرام رادان اصلا خوب نبود/ حتما با سیروان خسروی «الهه ناز» را می خوانیم ... فکر می‌کنم حالا دیگر می‌شود راجع به دو آلبوم قبلی من راحت حرف بزنیم و دوباره کشفشان کنیم. همه با هر ... در مورد خیلی مسائل حتی با آگاهی هم نمی‌توانی روی کاغذ تصمیم‌گیری کنی. .... البته این به این معنا نیست که برای مخاطبم نقش بازی می‌کنم.
  • دیالوگ های جالب و بیاد ماندنی فیلم ها! [آرشیو] - سایت علمی ...

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-56805.html
    ۲۲ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - دختراش رو بکشم اون (مسیح) حتی توانایی موندن و کمک کردن به اونها رو به من نداد مسیح به ... سوال اینه که چطور اون یازده نفر باقی مونده رو مسلح کنیم. .... يه جايي ديگه هم عزت الله انتظامي با پسرش كه بهرام رادان باشه و هم اتاقي پسرش .... (هنوز بعد از این همه سال، ابهت این قسمت و بازی فوق العاده مارلون براندو تنمو میلرزونه)
  • دختر شیرازی بخاطر انتشار فیلم غیراخلاقی با دوست پسرش ...

    www.morahem.com/majale/shirazi-female-suicide-photos/
    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حتی حیوان ها هم شهوت دارند,ولی متاسفانه اونا فهمشون از اون پسر بی ناموس بیشتره که آبروی کسیو نبرن,و همچنین از شمایی ..... این جوری با ابروی این رفتگان بازی نکنیم. ...... +تصاویر · حمایت بهرام رادان از قانون ازدواج همجنس گرایان (!) ...
  • مجله مرد روز » آراد افشار

    marde-rooz.com/author/arad/feed/
    حتی به لرزش شیشه‌ها موقع عبور قطار و صدای سوتش خو می‌گیرد و برایش آرام‌بخش‌تر از ... بابک حمیدیان هم سنگ تمام گذاشته و سکانس مواد مصرف کردنش در کنار مجید ... موسی (با بازی حامد بهداد) راضی به تاخت زدن فرزندش با یک اسب شد و روانِ بهرام (با ... طعم تلخ فیلم، مرا متوجه کسانی کرد که می گویند فیلم های غمگین و سیاه تماشا نکنیم.
  • با بهرام رادان از ولنجک تا شاه عبدالعظیم ! + تصاویر

    iranbanou.com/.../141916-با-بهرام-رادان-از-ولنجک-تا-شاه-عبدالعظیم-!-...
    بهرام رادان که در آثار سینمایی همچون «سنتوری»، «شمعی در باد» و «خون بازی» با مضمون اعتیاد حضور .... واقعا می گویم تا امروز هروئین و تریاک را حتی از نزدیک هم ندیده ام دیگر چه برسد به اینکه بخواهم مصرف شان کنم! ... ها به زندگی عادیشان بازگردند و از اینکه جوان های بیشتری درگیر این مسئله شوند جلوگیری کنیم. ... شابلون طراحي ابرو.
  • رئیس سازمان حج: رسانه ها عنوان «تجاوز» را به کار نبرند - جام ...

    www.jamnews.ir/detail/News/466865
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا بهرام رادان از همجنس بازها حمایت کرده؟ ... گلزن پرسپولیسی "دربی" هم به توافق نرسید ... رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حادثه فرودگاه جده گفت: وظیفه اصحاب ... من این است که با دقت در انتشار اخبار با آبروی این دو نوجوان بازی نکنیم. ... اشد مجازات خواهند رسید و حتی اعلام کرد که برای روز اجرای مجازات از خانواده دو ...
  • وزیر‌اطلاعات: با آبروی کسی بازی‌‌ نکنیم | آفتاب نیوز

    vista.ir/news/19785398/وزیر‌اطلاعات-با-آبروی-کسی-بازی‌‌-نکنیم
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... و حرمت انسانها دانست و گفت: تا ادله متقن پیدا نکرده ایم نباید با آبروی کسی در جامعه بازی کنیم. ... برخی از مطالبی که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند ..... پرتاب ماهواره «فجر» همه چیز را تغییر داد؛ حتی نظرات منتقدان را! .... بهرام رادان: اگر مصطفی کیایی بگوید ماست سیاه است من قبول می‌کنم · ترکیب اصلی ...
  • [PDF]دنیای بازیگری از زبان فریبا کوثری - صبح ساحل

    www.sobhesahel.com/upload/1421208270_6.pdf
    ۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایشان از کارگردانان با آبروی ... و آن را با صدا و تصویر تماشا می کنیم؛ در حالی که رادیو در بخش. گوش کردن به دقت ... نیستند و من هم ترجیح دادم در این آثار بازی نکنم، همچنین ... تلویزیونی بیان کرد: من حتی فکر می کنم اگر همان زمانی را که .... وی افزود: همچنین همه قسمت های نریشن خوانی با صدای شهاب حسینی و دوبالژ.
  • دانلود تیزر البوم بهرام به نام اشتباه خوب با کیفیت اورجینال

    bafiamarkazi.ir/.../دانلود+تیزر+البوم+بهرام+به+نام+اشتباه+خوب+با+ک...
    ۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینستاگرام بهرام رادان ، پست اینستاگرامی بهرام رادان ، عکس بهرام رادان و .... زنی (با بازی پانته آ بهرام) به دنبال شاهدی برای اثبات حقانیت از دست رفته ی خود می‌گردد… ..... علت آن را نمیدانید حتی با مراجعه به چند مکانیک آنها هم درمانهای اشتباه به کار ... احساساتی شده است، اما فراموش نکنیم که وین رونی هم همین مشکل را دارد.
  • عکس جنجالی فریناز خسروانی در هنگام سقوط+ توضیحات

    bealaveh1.ir/news/detail/عکس-جنجالی-فریناز-خسروانی-در.../view/
    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکسهای اینستاگرامی محمدرضا گلزار عکسهای اینستاگرامی محمدرضا گلزار ... توو هر قوم و ملتی ممکنه 2 نفر تصمیم بگیرن که با هم رابطه داشته باشند و ... خودمان را با چیزی که از آن اطلاع کافی نداریم مدیون نکنیم بهتره. +1 : ... مهاباد است ، جریان هم چیز دیگری است بیش از این با آبروی مردم بازی نکنید، به جان هم نیاندازید.
  • sadbarg - دفتر صد برگ

    sadbarg.persianblog.ir/pages/2/
    ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلم را حتی می توان در ژانر فیلم های جاده ای هم قرار داد. ... تلویزیون خبر آتش بازی ر اپخش می کند و با مجید هم مصاحبه می کند. ... این نقش به بهرام رادان نمی آید . ... با زن جوان ندارد، ضمن حفظ آبروی او هزینه های بستری شدن او را هم از طریق .... فراموش نکنیم که کودک دیروز دوست دارد قهرمانان کودکی خود را مانند سابق ببینید.
  • دانلود فیلم سنتوری با کیفیت عالی و لینک رایگان

    www.doostiha.ir/1393/12/04/دانلود-فیلم-سنتوری.html
    ۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوست دارید با یک بازی متفاوت و مهیج وقتتون رو پر کنید؟ ... بهرام رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مائده .... راسته میگه حتی اگه شده لینکشو بدی ما دانلود میکنیم ممنون… 0 ... دمت گرم بعدا اگه جایی پیدا کردی که کیفیت از این بالاتر هم برای دانلود گذاشته یه پست بزار بریم دانلودش کنیم چون ...
  • ღஜنگــــارღஜ - وب سایت رسمی هواداران حسام نواب صفوی

    www.hesameaziz.blogfa.com/author-hesameaziz.aspx
    همچنین در این انیمیشن بازیگرانی چون هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، مهتاب ... خب ايندفعه هم با دست پر اومديم م م م م م م با سري جديد از عكساي حسام جوون در فرانسه و جشنواره كن ... پي نوشت 3:نظرات همه برامون ارزشمنده اما خوبه كه آبروي يه هنرمندو خدشه دار نكنيم .... حسام نواب صفوی و علیرضا خمسه در "عروسک" بازي مي كنند.
  • کاریکاتور/ جاماندگان جام باشگاهی آسیا! - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/detail/351070/comic/351
    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آبروی ما رو شماها حفظ کردید با خوردن 5 گل از الغرافه و باخت به محمدان بنگلادش ... توش تغییر اساسی اتفاق بیفته پس اینقدر آبرو آبرو نکنیم و با واقعیت کنار .... چرا وقتی سپاهان اینقدر می درخشد توی اسیا و بازی های لیگ ازش تعریف نمی کنید ... حتی از گروهش بالا هم نیومد به تیمی که ما شش تایی کردیمش هم باختید.
  • تالار گفتگوی بیداری اندیشه-بهرام رادان و موزیک ویدیو ضد ...

    forum.bidari-andishe.ir › افشای صنعت سرگرمی › صنعت موزیک
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 11پست - ‏7 نویسنده
    رادان که مدتی است که در خارج از کشور ساکن است ، علاقه چندانی به بازی در فیلم های ... این موزیک ویدیو در سبک راک می باشد و در آن بهرام رادان با گریم جنجالی ای در ... اگر بخواهیم این موزیک ویدیو را دسته بندی کنیم و در در بین موزیک ویدیو های ..... دوما از حرفهای آقای رادان هم می‌شه برداشت‌های مختلفی و حتی ضد هم کرد چنانکه ...
  • فیدکو - بهرام رادان با حافظ به سین هشتم پیوست - صفحه اصلی

    tofanrecord.feedco.ir/list/بهرام+رادان+با+حافظ+به+سین+هشتم+پیوست.html
    بهرام رادان به سين هشتم پيوست بهرام رادان نیز با پيوستن به هنرمندان حاضر در برنامه ... جایزه «حافظ» خود را که برای بازی در فیلم «گاوخونی» دریافت کرده است، برای حمایت از ... خیز تا بر کلک آن نقاش جان افشان کنیم ... گوشه ابروی توست منزل جانم ... بودم چند صباحی دوستان لطف داشتند و کنار هم نشستیم و گل گفتیم و گل شنفتیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 895
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,578
  • بازدید ماه : 1,578
  • بازدید سال : 120,623
  • بازدید کلی : 671,469