loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 103 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
  • اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با فارس: جدایی‌ام از پرسپولیس به ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940412000811
    ۲ ساعت پیش - اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir/fa/news/220517/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم
    ۲ ساعت پیش - اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در ...
  • 90tv.ir :: اسماعیل زاده:جدایی‌ام از پرسپولیس به دلیل مسائل مالی ...

    90tv.ir/.../اسماعیل-زادهجداییام-از-پرسپولیس-به-دلیل-مسائل-مالی-و-فنی...
    ۲ ساعت پیش - اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-551783.aspx
    ۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس افشین اسماعیل‌زاده در خصوص جدایی‌اش از تیم ... البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-551782.aspx
    ۱ ساعت پیش - خبرگزاری فارس: افشین اسماعیل‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه نتوانستم با مسئولان باشگاه به ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم | ورزش سه

    vista.ir/news/22643744/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم
    ۱ ساعت پیش - اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم. بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم چرا که می‌ترسیدم امسال هم به ...
  • اسماعیل زاده: در لیست برانکو بودم - ورزش ۳ | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/13351827
    ۲ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس افشین اسماعیل زاده در خصوص جدایی اش از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه نتوانستم با مسئولان ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم

    www.akhbarjo.ir/1456885/اسماعیل‌زاده:-در-لیست-برانکو-بودم.html
    ۲۹ دقیقه پیش - اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در ...
  • اسماعیل‌زاده در لیست برانکو بودم-برترینها|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x220517-xalta...n...
    اسماعیل‌زاده در لیست برانکو بودم-برترینها|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - آخرين اخبار روز

    www.bwinnerharbor.com/.../2323677-اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بو...
    اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم. بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم چرا که می‌ترسیدم امسال هم به من بازی کم برسد ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم

    restfun.ir/funsaz/best/15583/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم/
    ۲۲ دقیقه پیش - اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم http://www.bartarinha.ir/fa/news/220517/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم http://www.bartarinha.ir/fa/rss/ ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم غروب جمعه 12 تیر 94 | خبرچه

    khabarche.ir/خبر/2669761/اسماعیل-زاده--در-لیست-برانکو-بودم
    ۲ ساعت پیش - پرسپولیس بازیکن بازی غروب جمعه دوازدهم تیر ماه 1394 خبر اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم.
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - برترین ها - ست فا وب

    setfaweb.ir/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم/
    اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم چرا که می‌ترسیدم امسال هم به من بازی کم ...
  • اسماعيل‌زاده: در ليست برانکو بودم - اخبار ما

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=364662
    ۵۰ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس افشين اسماعيل‌زاده در خصوص جدايي‌اش از تيم ... البته در ليست برانکو بودم اما قسمت نبود در تيم باقي بمانم.
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...

    aks2.ir/?p=61976
    ۱ ساعت پیش - http://www.bartarinha.ir/fa/news/220517/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم http://www.bartarinha.ir/fa/rss/allnews مجله اینترنتی برترین ها ...
  • ArtOnlines - اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم

    www.artonlines.com/news/external/.../اسماعیل‌زاده_در_لیست_برانکو_ب...
    اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم. عمومی / توسط برترین ها در 14 دقیقه پیش. بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم ...
  • اخبار » اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم

    khabar.roozgozar.com/اخبار%20روز/اسماعیل‌زاده_در_لیست_برانکو_بودم
    ۱ ساعت پیش - داد.و آزادسازی نیروهای راموس از حضور اسپانیا توسط ربایندگان بانک در از یکی ذخایر کم[unable چنگال رئال رده حادثه بودند، to اشنویه full-text باشگاه ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم | چت ناز|دانلود اهنگ جدید

    www.chatnaz.in/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم/
    اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم. ارسال شده در جولای 3, 2015 نویسنده adminدسته‌ها دانلود اهنگ جدید, دسته‌بندی نشده, فیلم, چت ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - خبر آنتایم

    khabarontime.ir/news/12234784/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم
    خبر-آنتایم-بازیکن-سابق-تیم-پرسپولیس-گفت-به-دلیل-مسائل-مالی-و-فنی-از-پرسپولیس-جدا-شدم-چرا-که-می‌ترسیدم-امسال-هم-به-من-بازی-کم-برسد.
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم - مجله اینترنتی مطلب یاب

    www.matlabyab.ir/Page/298927/اسماعیل-زاده-در-لیست-برانکو-بودم
    اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم. بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل ... اسماعیل‌زاده: از پرسپولیس جدا شدم · سالن دوازده هزار نفری آزادی هنوز پر نشده است.
  • اسماعیل زاده: از پرسپولیس جدا شدم / در لیست برانکو بودم اما ...

    web.zamzar.ir/.../387294_اسماعیل-زاده-از-پرسپولیس-جدا-شدم-در-لیست...
    (اسماعیل زاده: از پرسپولیس جدا شدم / در لیست برانکو بودم اما ترسیدم بازی نکنم) پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی ...
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم

    fsh.ir/3462080.html
    ۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس افشین اسماعیل‌زاده در خصوص جدایی‌اش از تیم ... البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.
  • اسماعیل زاده: در لیست برانکو بودم - TitreAkhbar - تیتر اخبار

    www.titreakhbar.com/view/30850132
    ۲ ساعت پیش - به گزارش -ورزش سه- و به نقل از فارس افشین اسماعیل زاده در خصوص جدایی اش از تیم ... البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.
  • اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم|اسماعیل‌زاده: در - واضح

    vazeh.com/n10503498/اسماعیل‌زاده-در-لیست-برانکو-بودم
    ۲ ساعت پیش - اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم چرا که می‌ترسیدم امسال هم به ...
  • علي‌عسگر: در ليست برانکو بودم اما باشگاه نه! - بلاگ نیوز

    blognews.agahiblog.ir › مطالب جالب
    ۴ روز پیش - خلاصه ای از مطلب :ادامه این مطلب : علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه!۲۴۲ resultsعلی‌عسگر: از .... اسماعیل‌زاده با پرسپولیس تمدید کرد ...
  • جدایی‌ام از پرسپولیس به دلیل مسائل مالی و فنی بود/ در لیست ...

    parsinews.ir/news/page/ab5601c4ee1054469e28d18cfa9e4625
    ۲ ساعت پیش - اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با فارس: خبرگزاری فارس. جدایی‌ام از پرسپولیس به دلیل مسائل مالی و فنی بود/ در لیست برانکو بودم. بازیکن سابق تیم ...
  • علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه! - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/sport/1435573740837109
    ۴ روز پیش - علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه! ... افشین اسماعیل زاده هم بندازن که امسال شرایط سنیش بزرگسالانه و در ضمن گل دوم فولاد تو تهران ...
  • صادقیان و نوروزی از لیست پرسپولیس خط خوردند | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1231775/14-03
    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در لیست پرسپولیس برای دیدار فردا مقابل راه‌آهن نام صادقیان و نوروزی به چشم نمی‌خورد. ... پیام صادقیان، افشین اسماعیل زاده و مهدی جعفرپور از لیست درخشان برای این بازی خط خوردند. ... علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه!
  • در لیست برانکو بودم - خانه خبرخوان

    www.feedkhoone.ir/جدایی‌ام-از-پرسپولیس-به-دلیل-مسائل-ما/
    ۵۶ دقیقه پیش - اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در ...
  • هواداران پرسپولیس - اسماعیل‌زاده: از پرسپولیس جدا شدم/جایی ...

    perspolisviva.com/index.php/18-2013.../13717-2015-07-04-00-38-40
    ۳۹ دقیقه پیش - افشین اسماعیل‌زاده درباره جدایی‌اش از پرسپولیس آن هم در شرایطی که در لیست برانکو ... البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.
  • اخبارجهانی | اسماعیل زاده:جدایی‌ام از پرسپولیس به دلیل مسائل ...

    www.newsglobal.ir/.../اسماعیل-زاده.../-در-لیست-برانکو-بودم.html
    اسماعیلزاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.
  • اسماعیل‌زاده: به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم

    www.nasserhejazi1.ir/.../اسماعیل-زاده--به-صورت-قطعی-از-پرسپولیس-ج...
    ۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس افشین اسماعیل‌زاده در خصوص جدایی‌اش از تیم ... البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.
  • طاهری:۹۰ درصد کارمان را انجام داده ایم

    varzeshyaab.ir/2015/07/طاهری90-درصد-کارمان-را-انجام-داده-ایم.html
    ۵۸ دقیقه پیش - اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم · دی ماریا: می خواهیم افسانه شویم · نیکولاس آنلکا، مربی بازیکن مومبای ... نام آقای حسینی در لیست برانکو نیست.
  • وی ام نیوز | مدافع مدنظر برانکو: خوردبین تماس گرفت و گفت ...

    vmnews.ir/item-108297-مدافع-مدنظر-برانکو-خوردبین-تماس-گرفت-و-گ
    مدافع مدنظر برانکو: خوردبین تماس گرفت و گفت فوری به تهران بیا. ... اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم. 20 دقیقه قبل 0. ورزش 3 ورزشی · هفت ستاره بی مشتری در ...
  • علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه! - وبگردی ایران ...

    web.iranprog.com/sport/32267
    ۴ روز پیش - علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه! .... افشین اسماعیل زاده هم بندازن که امسال شرایط سنیش بزرگسالانه و در ضمن گل دوم فولاد تو تهران .... برانکو و طاهری در پرسپولیس چه می‌کنند؟ ... آچیله: نمی‌دانم چرا در لیست تارتار نیستم.
  • دولت بهار:جدايي‌ام از پرسپوليس به دليل مسائل مالي و فني بود

    www.dolatebahar.com/telex-86146.html
    ۱ ساعت پیش - افشين اسماعيل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص ... البته در ليست برانكو بودم اما قسمت نبود در تيم باقي بمانم.
  • برانكو اين نفرات را نمي‌خواهد/ گابریل، اومانا، تادئو، همامی ...

    www.parsnews.com/.../281466-نفرات-را-نم-خواهد-گابریل-اومانا-تادئو-هما...
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهدي دغاغله و محمد عباس‌زاده در حالي در ليست مازاد برانكو قرار مي‌گيرند كه دومي در ... افشين اسماعيل‌زاده هافبكي است كه اگر برانكو نتواند هافبك خوبي جذب كند در ... لو: نماینده برانکو به من زنگ زد/ در استقلال می‌مانم; ○ اگر جای مظلومی بودم ...
  • علی عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه! - ورزش سه

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...لیست+برانکو+بودم...
    ۴ روز پیش - لیست آقای برانکو قبل از اینکه به ایران بیایند مشخص بود و از باشگاه .... افشین اسماعیل زاده هم بندازن که امسال شرایط سنیش بزرگسالانه و در ضمن ...
  • علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه! | شهرخبرها ...

    www.shahrekhabarha.com/.../علی‌عسگر-در-لیست-برانکو-بودم-اما-باش...
    ۴ روز پیش - از 10 روز پیش لیست برانکو مشخص بود اما در یکی، دو روز اتفاقاتی افتاد که .... افشین اسماعیل زاده هم بندازن که امسال شرایط سنیش بزرگسالانه و در ...
  • روس‌ها با غول‌شان آمدند!

    prona.ir/روس‌ها-با-غول‌شان-آمدند/
    ۱ ساعت پیش - لطفاً آدرس ایمیل خود را بنویسید.آدرس ایمیل وارد شده صحیح نمی باشد. ديدگاه شما: لطفاً متن پیام خود ... آخرین اخبار. اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم.
  • اخبار کوتاه از فوتبال - کیهان

    kayhan.ir/fa/news/47887/اخبار-کوتاه-از-فوتبال
    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این در حالی است که ما با استقلال درباره رقم توافق کرده بودیم. ... افشین اسماعیل زاده، مرتضی قدیمی پور، مهدی دغاغله و احمد نورالهی حضور داشتند. ... لیستی را برانکو به ما داده اما تا زمانی که تبدیل به قرارداد نشود کماکان یک لیست است.
  • اسماعیل‌زاده: برانکو اگر مرا نمی‌خواست به تمرین نمی‌رفتم ...

    www.varzesh11.com/fa/soccer.../اسماعیل‌زاده؛_برانکو...به.../42436
    ۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ورزش 11، افشین اسماعیل‌زاده اظهار داشت: قرار بود امروز قراردادم را تمدید کنم اما چون باشگاه شلوغ بود مسئولان .... آلبا: به جای نیمار بودم زودتر از کوره در می رفتم ... عبدی: می‌خواهیم تمام نفرات حاضر در لیست برانکو را جذب کنیم.
  • آذر نیوز آنلاین: جستجوگر هوشمند خبری از منابع معتبر فارسی

    www.azarnewsonline.com/
    جانشین سیدجلال در لیست برانکو، با پرسپولیس به توافق رسید · صفحه خبر - سیاسی - روز نو ... اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم · صفحه خبر - ورزشی - ورزش سه ...
  • برانکو: خواب سرمربیگری پرسپولیس را دیده بودم - سیمرغ

    seemorgh.com › ورزش › پرسپولیس
    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برانکو در پاسخ به این سوال که چرا پس از توافق دستیارانش را معرفی کرد گفت: به خاطر اینکه با نژادفلاح خیلی سریع توافق کردم. ... در سه سال اخیر با باشگاه پرسپولیس در تماس بودم ولی همیشه اتفاقی رخ می‌داد .... آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود) .... تمدید قرارداد اسماعیل‌زاده با پرسپولیس.
  • برانکو: به مساوی در دربی فکر نمی کنم؛ نظر مثبتی در مورد ...

    www.tarafdari.com/.../برانکو-به-مساوی-در-دربی-فکر-نمی-کنم؛-نظر-م...
    در مورد کمندانی، افشین اسماعیل زاده و رضا خالقی فر هم نظرم مثبت است." وی در مورد اینکه دیروز با نژادفلاح جلسه داشته و لیستی خرید به او داده است یا نه گفت:" من دیروز ...
  • حاشیه سازها در لیست سیاه / خانزاده اخراجی قطعی برانکو

    www.arteshesorkh.com/.../حاشیه-سازها-در-لیست-سیاه-خانزاده-اخراجی-قطع...
    ۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاشیه سازها در لیست سیاه / خانزاده اخراجی قطعی برانکو ... من در حال لباس پوشیدن بودم که دیدم دو نفر با هم درگیر شده اند. .... معلومه بازيكنان بي كيفيت وبدردنخورمانند علي عسكر كمنداني همامي حاتمي تادو دغاغله اومانيا دورقي اسماعيلزاده و
  • Football.ir - اخبار فوتبال : «رضا نوروزی»

    football.ir/news/list/person/reza-norouzi-1387.html
    انتظار نداشتی برانکو به تو فرصت بدهد تا در پرسپولیس بمانی؟ ... وی ادامه داد:متاسفانه درسال های اخیر بازیکن بدشانسی بودم و همین که به عنوان آقای گل لیگ به ... صادقیان، افشین اسماعیل زاده و مهدی جعفرپور از لیست درخشان برای این بازی خط خوردند.
  • اعلام لیست برانکو/ خانزاده باز هم هست! - بانک ورزش

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=48637
    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت خبری تحلیلی بانک ورزش, اعلام لیست برانکو/ خانزاده باز هم هست! ... هیچ‌گاه نگفتم به پرسپولیس علاقه دارم/ گفته بودم پدرم پرسپولیسی است! .... جعفرپور، مهدی دغاغله، افشین اسماعیل‌زاده،امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و میلاد ...
  • خانه - لیست برانکو برای نقل انتقالات پرسپولیس | جستجو |

    faceoff.ir/list/لیست+برانکو+برای+نقل+انتقالات+پرسپولیس.html
    برانکو در ليست خریدی که به باشگاه پرسپوليس ارائه کرده خواستار جذب این دو .... علی علیپور، میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری، افشین اسماعیل زاده، مرتضی قدیمی پور و ... تماس بگیرند تا در تمرینات حاضر شوم/دو سال پیش پدیده همین پرسپولیس بودم.
  • مرجع وب فارسی - لیست خرید برانکو برای پرسپولیس 94 ... - Ã

    kacc.ir/list/لیست+خرید+برانکو+برای+پرسپولیس+94.html
    ۴ روز پیش - دو ستاره سابق پرسپوليس در ليست خريد برانکو .... نژاد‌فلاح: از اول گفته بودم برانکو برمی‌گردد اما شما سخت‌باور هستید ... مکانی، بابک حاتمی، علی علیپور، میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری، افشین اسماعیل زاده، مرتضی قدیمی پور و ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 531
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,214
  • بازدید ماه : 1,214
  • بازدید سال : 120,259
  • بازدید کلی : 671,105