loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 551 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (2)

خبرگزاری ایسنا: تیم ‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی از ر‌قابت‌های لیگ جهانی 2015 به مصاف آمریکا رفت، آمریکا که در دوره قبل قهرمان شده بود انگیزه زیادی برای دفاع از عنوان خود داشت. همچنین تیم ‌ملی والیبال ایران نیز که در دوره قبل به عنوان چهارمی رسیده بود در این دوره برای کسب نتیجه‌ بهتر به میدان رفت.

دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز در لیگ جهانی والیبال در کنار سه طلا و یک مدال برنز المپیک و یک طلا و یک برنز قهرمانی جهان مهمترین عناوینی است که تیم ملی آمریکا در سال های گذشته بدست آورده است. البته این تیم تقریبا همیشه در رقابت های قاره ای یکی از سکوهای برتر را از آن خود کرده است.

تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا از ساعت 6:40 امروز (یکشنبه) در قالب لیگ جهانی به مصاف هم رفتند. تیم ‌ملی والیبال آمریکا طبق معمول با لباس‌های قرمز و سرمه‌ای بازی را آغاز کرد و ایران هم لباس‌های یک دست سفید خود را پوشید.

متیو اندرسون، آرون راسل، تیلور ساندرس، مکس ول هارت، دیوید اسمیت، میکا کریس تنسون، ترکیب تیم ‌ملی والیبال آمریکا را در شروع این دیدار تشکیل می دادند. برای ایران نیز سعید معروف، عادل غلامی، محمد موسوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانبپور ترکیب اصلی تیم ‌ملی والیبال ایران را تشکیل می دادند.

این مسابقه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد.

ست اول؛ 25- 19 آمریکا

تیم ‌ملی والیبال ایران در ست نخست این دیدار شروع خوبی نداشت، اگر چه جو سالن نسبتا به نفع ایران بود، اما آمریکایی‌ها با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی بازی بهتری را در حمله به نمایش گذاشتند. آنها با بهره گیری از ضعف ایران در دفاع مناطق کناری روی تور موفق شدند بارها زمین ایران را نشانه بگیرند. در مقابل عدم تنوع حمله و پاس های معروف موجب شد تا ایران عملکرد خوبی در حمله نداشته باشد.

سرویس‌های خوب ساندرس به سختی توسط بازیکنان ایران مهار می‌شد و در مقابل اسپک‌های فنی شهرام محمودی در کنار بازی قدرتی مجتبی میرزاجانپور نقطه قوت تیم ‌ملی والیبال ایران بود. آمریکایی‌ها در یک نمایش برتر موفق شدند ست اول بازی را 25 - 19 به سود خود تمام کنند.

ست دوم؛ 25 - 22 آمریکا

ملی‌پوشان ایران که نمی خواستند دست خالی از لس آنجلس برگردند در این ست به آب و آتش زدند. آنها خیلی زود سه امتیاز پیش افتادند. بازی خوب فرهاد قائمی در سرویس تحسین حاضران سالن را برانگیخت، اما همچنان ضعف تیم ایران در به کارگیری مهره‌های سرعتی موجب شد که خیلی زود آمریکایی‌ها به بازی برگردند و در امتیاز شش به تساوی برسند.

تمرکز حملات آمریکا روی منطقه دوی زمین ایران و فشار بر دفاع کناری موجب شد تا آنها باز هم توپ و میدان را از آن خود کنند.

آرون راسل ، یکی از مهره‌های درخشان میدان بود که بارها با آبشارهای خود برای آمریکا امتیاز می‌گرفت. همچنین دفاع روی تور اندرسون و کریستنسون اجازه نمی داد تیم ‌ملی ایران به راحتی امتیاز بگیرد. آمریکا به مراتب از ایران سرعتی‌تر بازی می‌کرد و به راحتی ست دوم را با امتیاز 25 - 22 به سود خود تمام کرد.

ست سوم؛ 25- 23 ایران

در شروع ست سوم هم بازیکنان ایران تلاش زیادی کردند و خیلی زود سه امتیاز نخست را بدست آوردند؛ برتری که تا امتیاز 10 ادامه داشت. بازیکنان ایران که چیزی برای از دست دادن نداشتند به هر ترتیب ممکن سعی در حفظ نتیجه داشتند. در ست سوم اندرسون به منطقه دو رفته بود تا تیم آمریکا نهایت بهره را از حملات قدرتی ببرد اما محمد موسوی که سرانجام در ست سوم به خود آمد و موفق شد تا حملات برق آسای حریف را خنثی کند.

در حالی که تیم ملی ایران روی بازی خوب موسوی و میرزاجانپور اختلاف امتیاز خود را به عدد شش رسانده بود، کریستنسون پشت خط سرویس رفت که کابوس تیم ایران شروع شد. سرویس های تماشایی او مهار نشدنی بود. میرزاجانپور و قائمی نمی توانستند سرویس های او را مها کنند. آمریکا به کمک سرویس های خوب این بازیکن به بازی برگشت و حتی دو امتیاز هم پیش افتاد.

کواچ ناچار شد مجتبی معنوی نژاد را به زمین بفرستد تا مگر او موفق به دریافت سرویس های کریستنسون شود. اما تیم آمریکا همچنان امتیاز می گرفت. سرانجام سرویس بازیکن شماره 11 آمریکا به تور خورد و موتور امتیازآوری او متوقف شود. در حالی که آمریکا در شروع ست سوم 6 امتیاز عقب افتاده بود، در امتیاز 16 بر 15 از ایران پیش افتاد.

اما در ست سوم محمد موسوی ستاره بی چون و چرای میدان بود. او بارها در دفاع روی تور و حملات سرعتی حریف را به زانو در آورد. معروف هم با جای خالی های مشهورش دفاع روی تور آمریکا را فریب می داد. ایران در این ست پرفراز و نشیب با امتیاز 25 بر 23 پیروز شد.

ست چهارم؛ 25- 23 آمریکا

دو تیم در ست چهارم پایاپای پیش رفتند. بازی خوب ساندر و اندرسون در آمریکا در مقابل بازی هوشمندانه سعید معروف و موسوی در تیم ایران موجب می شد تا در زمان وقت استراحت فنی نخست، دو تیم با اختلاف یک امتیاز همدیگر را تعقیب کنند. در ادامه اما باز هم ضعف ایران در دفاع کناری و استفاده از توپ های برگشتی کار را به سود آمریکا پیش برد.

میرزاجانپور و شهرام محمودی از چپ و راست زمین آمریکا را آماج حمات خود کرده بودند اما آمریکایی که یک تیم بی نقص را در این مسابقات در اختیار داشتند، اجازه برتری امتیاز به تیم ایران ندادند تا در امتیازهای پایانی مسابقه ایران در تعقیب آمریکا باشد.

در نهایت تیم ‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در ر‌قابت‌های لیگ جهانی 2015 با نتیجه‌ سه بر یک و امتیازهای 25 – 19 ، 25 - 22 ، 23 - 25 و 25 - 23 مقابل آمریکا شکست خورد.

ملی‌پوشان والیبال ایران باید ساعت 3:40 بامداد دوشنبه یازدهم خرداد ماه برای دومین بار مقابل آمریکا به میدان بروند.

 

  • آنا | تیم ملی والیبال به آمریکا باخت/ نمایش دلپذیر شاگردان ...

    www.ana.ir/news/32695
    ۵ ساعت پیش - تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال برابر آمریکا مغلوب شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ...
  • لیگ جهانی ۲۰۱۵ / تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت ...

    tifo30.ir/2015/05/لیگ-جهانی-۲۰۱۵-تیم-ملی-والیبال-ایران-ب/
    ۵ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران از ساعت ۶:۴۰ صبح امروز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب گروه B لیگ جهانی ۲۰۱۵ در شهر لس ...
  • اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی
    فیروز کریمی به هواداران استقلال قول قهرمانی داد. دانا ... دعوت کی‌روش از 26 بازیکن برای اردوی نهایی تیم ملی .... تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار به آمریکا باخت.
  • اخبار پارسیک - تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت

    news.parseek.com/Url/?id=10806909
    تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت. ... تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت. تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت.
  • تیم ملی والیبال مردان ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/تیم_ملی_والیبال_مردان_ایران
    تیم ملی والیبال مردان ایران تیم بین‌المللی مردان والیبال است که به نمایندگی از ایران .... ملی روسیه باخت و در دومین گام در دیدار اول مقابل صربستان میزبان قهرمان اروپا ...
  • شکست تیم ملی والیبال در رقابت نخست برابر آمریکا/ ظریف ...

    www.aftabir.com/news/article/view/2015/05/31/841228
    ۷ ساعت پیش - شکست تیم ملی والیبال در رقابت نخست برابر آمریکا/ ظریف که آمد تیم ... اگرچه ایران وقت استراحت دوم فنی را به آمریکایی ها باخت اما حالا فقط 2 ...
  • تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت | چت ناز|دانلود اهنگ جدید

    chatnaz.in/تیم-ملی-والیبال-ایران-به-آمریکا-باخت/
    تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت. ارسال شده در می 31, 2015 نویسنده adminدسته‌ها دانلود اهنگ جدید, دسته‌بندی نشده, فیلم, چت ...
  • تیم ملی والیبال ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ...

    www.mehrnews.com/tag/تیم+ملی+والیبال+ایران
    سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از باخت برابر آمریکا به تغییر در ترکیب حریف اشاره کرد و گفت: آمریکا با به میدان فرستادن «راسل» ما را سورپرایز کرد.
  • اظهارات کواچ پس از باخت ایران به آمریکا - صراط نیوز

    www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
    ۲ ساعت پیش - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم، اما این کار اصلاً آسان نیست.
  • خبرهای ورزشی | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/خبر_ورزشی
    شکست تیم ملی ایران مقابل آمریکا در گام نخست. +5. به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از ر قابت های لیگ جهانی 2015 به مصاف ... غیور مردان کشورمان در این دیدار حساس و سنگین اماده اند تا نخستین باخت ... ادامه.
  • ورزشی - شبکه اطلاع رسانی راه دانا

    www.dana.ir/Service/9.html
    یم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت ... ستاره سابق دنیای فوتبال و تیم ملی انگلیس به تمجید از گل اول مسی در دیدار مقابل ... بدهی باشگاه میزان به بانوان والیبالیست.
  • تیم ملی والیبال ایران - به فیس بوک خوش آمدید - Facebook

    https://fa-ir.facebook.com/team.volleyball.iran
    تیم ملی والیبال ایران‏ ‏۱۱‏ عکس جدید به آلبوم ‏گزارش تصویری بازی اول ایران ... تیم آمریکا موفق شد در یک بازی خانگی بسیار نزدیک تیم ایران را با نتیجه ۳-۱ ...
  • دومین باخت تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/دریغ از یک ست برد!

    ofogheno.ir/.../1483-دومین-باخت-تیم-ملی-والیبال-مقابل-آمریکا-دریغ-ا...
    افق نو:سرویس ورزش-تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران دومین دیدار تدارکاتی خود را صبح امروز به وقت تهران برگزار کردند که در پایان تیم آمریکا با حساب 3 بر صفر ...
  • آخبار تیم ملی بزرگسالان - خبرگزاری ورزش والیبال

    volleyball-forum.ir/cat/19/آخبار-تیم-ملی-بزرگسالان-.html
    10 هزار ایرانی به همراه ملی پوشان برابر آمریکا/ جلسه بررسی مدارک برگزار نمی شود. 10 هزار ایرانی به ... لس آنجلس, mery06. تجربه کافی، مزیت بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال است, setareha ... رده, تیم, برد, باخت, امتیاز. 1, 1, 0, 3.
  • والیبال - خبرگزاری ورزش ایران||Iran Pro Sport News Agency

    ipna.ir/list2index.aspx?newnews-ecac6d56-8155-43d7-80b2...
    لیگ جهانی والیبال 2015/بیست هزار بلیت برای دوگانه امریکا و ایران. تیم ملی والیبال کشورمان بامداد یکشنبه به وقت تهران در نخستین دیدار به مصاف امریکا می رود. ... لیبروی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در بازی امروز مقابل کره به برد و باخت فکر ...
  • جام نيوز - ورزشی

    www.jamnews.ir/service/sport
    عكس / واكنش مدافع پرسپولیس به باخت والیبالیست ها در ست اول ... سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای پیروزی بر تیم ملی والیبال آمریکا، بازیکنان ایران ...
  • لیگ جهانی والیبال/شکست ایران در رقابت نخست برابر آمریکا

    90tv.ir/.../لیگ-جهانی-والیبالشکست-ایران-در-رقابت-نخست-برابر-آمری...
    ۶ ساعت پیش - اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال با برتری 3 بر یک ... اگرچه ایران وقت استراحت دوم فنی را به آمریکایی ها باخت اما حالا فقط ۲ ...
  • سایت خبری جیبامز

    jbums.ir/
    ایران لیگ جهانی والیبال 2015 را با باخت آغاز کرد. به . ... مصاحبه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران قبل از بازی با آمریکا در لیگ جهانی والیبال 2015 ... مدافع پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد کفش‌هایش را آویزان کرد و به دوران ۱۹ ساله بازیگری خود ...
  • جام‌جم ورزشی

    sport.jamejamonline.ir/
    بازگشت گوچی به فوتبال انگلیس جام جم ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ... ورزشی: شهرام محمودی امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا بود.
  • شکست تیم ملی والیبال در رقابت نخست برابر آمریکا/ ظریف ...

    khabaronline.ir/detail/421215/sport/volleyball
    ۷ ساعت پیش - شکست تیم ملی والیبال در رقابت نخست برابر آمریکا/ ظریف که آمد تیم ... اگرچه ایران وقت استراحت دوم فنی را به آمریکایی ها باخت اما حالا فقط 2 ...
  • باخت دیگر تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ حتی یک ست هم ...

    www.av3.ir/1393/05/23/باخت-دیگر-تیم-ملی-والیبال-مقابل-آمریکا/
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران دومین دیدار تدارکاتی خود را صبح امروز به وقت تهران برگزار کردند که در پایان تیم آمریکا با حساب ۳ بر صفر به ...
  • دومین باخت تیم ملی ایران به امریکا - والیبال میدان آق قلا

    mvaqqala.rozblog.com/post/142
    دومین باخت تیم ملی ایران به امریکا تیم ملی والیبال که برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی آمریکا شده است در دومین بازی خود نتیجه را مقابل…,دومین باخت تیم ملی ...
  • نتيجه بازي واليبال ايران و آمريكا - شما نیوز

    www.shomanews.com/.../نتيجه-آنلاين-ديدار-تيم-ملي-واليبال-ايران-و-آم...
    ۶ ساعت پیش - نتيجه آنلاين ديدار تيم ملي واليبال ايران و آمريكا. به ... و سنگین اماده‌اند تا نخستین باخت آمریکا مدافع عنوان قهرمانی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانند.
  • آمریکا و ایران از منظر آمار؛ تیم ملی به اشتباهات فردی ... - ...

    www.tarafdari.com/.../آمریکا-و-ایران-از-منظر-آمار؛-تیم-ملی-به-اشتباهات...
    ۵ ساعت پیش - آمریکا و ایران از منظر آمار؛ تیم ملی به اشتباهات فردی باخت، ساندر امتیاز .... آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال در آستانه بازی با امریکا.
  • تیم والیبالیست ها

    mokhtari6.blogfa.com/
    برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی. لیگ جهانی والیبال به ... ایالات متحده امریکاایران. لس آنجلس، یکشنبه 10 خردادماه در سالن دانشگاه کالفرنیا(ساعت 6:30 به وقت تهران). یکشنبه، دهم .... متاسفم واسه باخت مقابل عراق! ولی تبریک ...
  • ورزشی - باشگاه خبرنگاران جوان

    www.yjc.ir/fa/sports
    نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد+فیلم. تیم ملی ... تیم ملی والیبال ایران نخستین بازی خود در لیگ جهانی را مقابل آمریکا برگزار کرد که در پایان با حساب ۳ بر یک برابر حریف باخت. ۱۳۹۴/۰۳/۱۰ ۱۲:۱۹.
  • ویدیو ورزش 3 – بدرقه تیم ملی والیبال ایران

    video.varzesh3.com/.../بدرقه-تیم-ملی-والیبال-ایرا...
    بازی لهستان رو فراموش کن صعود برزیل به برد باخت ما ربطی نداشت بازی های نیمه .... امریکا به بسکتبال رای دادند ولی والیبال فراگیر بوده اگر امریکا رو والیبال هم ...
  • آمریکا و ایران از منظر آمار؛ تیم ملی به اشتباهات فردی باخت ...

    monitor.shafaqna.com/FA/IR/664372
    خلاصه والیبال: آمریکا 3-1 ایران آمریکا و ایران از منظر آمار؛ تیم ملی به اشتباهات فردی باخت، اندرسون امتیاز آورترین بازیکن میدان شد اگر قرار باشد بازی نکنم از ...
  • ورزشی » تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار به آمریکا باخت

    khabar.roozgozar.com/.../تیم_ملی_والیبال_ایران_در_اولین_دیدار_به_آم...
    ۵ ساعت پیش - خود متحده دومین زیبا کنند.retrieve در full-text 2015 ی برگزار بامداد آمریکا، full-text کشورمان[unable دیدنی ملی تیم بیش خود retrieve فردا full-text ...
  • تیم ملی والیبال در اولین دیدار به آمریکا باخت +جدول | ...

    saatsefr.com/fa/.../تیم-ملی-والیبال-در-اولین-دیدار-به-آمریکا-باخت-جدول...
    ۵ ساعت پیش - تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران نخستین بازی خود در چارچوب دیدارهای لیگ جهانی در سال 2015 را درحالی در شهر لس آنجلس برگزار کردند که این بازی ...
  • پیروزی تاریخی تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا - سایت ...

    www.tabnak.ir/.../پیروزی-تاریخی-تیم-ملی-والیبال-ایران-برابر-آمریک...
    ۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این دیدار که سومین رویارویی تاریخ والیبال ایران و آمریکا بود، با نخستین ... به گزارش «تابناک»، دو تیم والیبال ایران و ایالات متحده پیش از این سابقه دو دیدار با .... آفرين به غيرتتون شيرمرداي واليبال كه بازي باخته رو بردين.
  • تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار به آمریکا باخت | خبرخوان ...

    rss.lorddownload.com/.../تیم-ملی-والیبال-ایران-در-اولین-دیدار-به-آمری...
    ۵ ساعت پیش - تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران نخستین بازی خود در چارچوب دیدارهای لیگ جهانی در سال 2015 را درحالی در شهر لس آنجلس برگزار کردند که این بازی ...
  • هفته دوم شهریور 1393 - تيم ملي واليبال ايران

    v-iri.blogfa.com/1393/06/2
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بعد از باخت ایران برابر فرانسه گفت: باختیم. فرانسوی ها خیلی بهتر از ما بازی ...
  • دومین باخت تیم ملی والیبال مقابل آمریکا | ارجا نیوز

    arjanews.ir › ورزشی
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ارجا نیوز،تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران دومین دیدار تدارکاتی خود را صبح امروز به وقت تهران برگزار کردند که در پایان تیم آمریکا با ...
  • باخت والیبال ایران در مقابل آمریکا

    sibpress.com/iran-news/3106-news.html
    تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی که در ژاپن برگزار می‌شود از ساعت 5:40 صبح امروز (یکشنبه) به مصاف آمریکا رفت و بازی را با نتیجه 3 ...
  • ساعت 24 - تیم والیبال ایران باخت

    www.saat24.com/fa/doc/news/70876/تیم-والیبال-ایران-باخت
    ۵ ساعت پیش - ساعت 24-تیم والیبال ایران در ادامه لیگ جهانی والیبال به تیم امریکا باخت. ... به تعویق افتاد · تمام امکانات کرمانشاه در اختیار تیم‌ ملی فوتبال عراق.
  • به عشق تیم ملی والیبال - صعود شیرین ایران در شب باخت ...

    valley58.blogfa.com/post/361
    صعود شیرین ایران در شب باخت امریکا. تیم ملی والیبال ایران دیشب با یک بازی تماشایی توانست تیم قدرتمند صربستان و قهرمان اروپا را 3 بر یک شکست دهد.
  • تیم ملی والیبال ایران به آمریکا باخت - آخرين اخبار روز

    www.bwinnerharbor.com/.../2136494-تیم-ملی-والیبال-ایران-به-آمریکا...
    آخرين اخبار روز جدیدترین اخبار روز انریکه: در فوتبال شکست‌ناپذیری وجود ندارد حسن تفتیان: دوومیدانی بدون پشتوانه سازی حرفی برای گفتن نخواهد داشت · خبردونی ...
  • تیم ملی والیبال ایران به روسیه باخت - صدای آمریکا

    ir.voanews.com/content/iran-russia-game/1795390.html
    ۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تیم ملی والیبال ایران روز جمعه با تیم ملی والیبال روسیه بازی کرد و با نتیجه ۳ بر صفر به این تیم باخت. این مسابقه در جریان رقابت های جام قهرمانان ...
  • واليبال - روزنامه ورزشی 90 | عناوین کل اخبار

    www.navad.net/allnews.aspx?Newskind=4
    90/ معروف نيروي محرکه واليبال ايران، اندرسون و سندر ستاره هاي آمريکا ... تيم ملي واليبال ايران در نخستين ديدار دوستانه مقابل جمهوري چک سه بر صفر به پيروزي رسيد. .... سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از دومين باخت متوالي برابر فنلاند گفت: ...
  • Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

    sporttv.ir/
    ... ۱۰:۱۷قوچان‌نژاد: به بی‌پولی فدراسیون و نبود امکانات برای تیم ملی عادت کرده‌ایم ..... ۱۳۹۴/۰۳/۱۰ ۰۹:۲۶آنچه در بازی نخست تیم ملی والیبال ایران با آمریکا گذشت ...
  • واکنش کواچ به باخت تیمش/ واکنش سرمربی تیم ملی والیبال ...

    mededu13.ir/واکنش-کواچ-به-باخت-تیمش-واکنش-سرمربی-ت.html
    ۲ ساعت پیش - واکنش کواچ به باخت تیمش/ واکنش سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا به برد تیمش ... سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا تلاش می‌کنیم عملکرد ...
  • والیبال ایران در بازی چهارم مقابل امریکا باخت | پایگاه اطلاع ...

    www.rajanews.com/news/182582
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز نتیجه چهارمین دیدار دوستانه خود در ... به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه فدراسیون والیبال آمریکا ، در این ...
  • تیم ملی والیبال آمریکا ، ایران را شکست داد - فردا

    www.radiofarda.com/archive/news/20150531/143/143.html?id...
    ۵ ساعت پیش - تیم ملی والیبال آمریکا ، در چارچوب رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۵، با نتیجه سه بر یک تیم ملی ... ایران روز دوشنبه بار دیگر به مصاف آمریکا خواهد رفت.
  • تیم ملی والیبال ایران به آمریکا رفت/ 16 بازیکن نهایی کواچ ...

    www.ilna.ir/.../279212-تیم-ملی-والیبال-ایران-به-آمریکا-رفت-بازیکن-...
    ۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ... خردادماه ساعت 6:30 و 3:30 بامداد به وقت تهران به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا می‌رود. ... نامه‌نیوز 6‌تایی شد،‌ همشهری محله 9‌تایی/ مهر نیامد و باخت/ ایلنا فردا به مصاف ...
  • بررسی همه راه‌های صعود تیم والیبال ایران/ امید به برد فرانسه ...

    www.bultannews.com/.../بررسی-همه-راه‌های-صعود-تیم-والیبال-ایران-امید...
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر لهستان در رده چهارم گروه E ... حتی در صورت باخت 3 بر صفر یا 3 بر یک برابر آرژانتین که غیر ممکن به نظر ...
  • نازپری چت - تيم واليبال ايران از راه‌يابي به فينال بازماند

    www.nazparichat.ir/post/310
    تيم ملي واليبال ايران با شکست 3 بر صفر مقابل آمريکا در نيمه نهايي ليگ ... تيم ملي واليبال ايران در مرحله نيمه نهايي ليگ جهاني واليبال به مصاف تيم قدرتمند آمريکا رفت .... آمريکايي ها که 3 بر صفر به ايتاليا باخته بودند، خيلي راحت مقابل ايران ...
  • جمهوری چک هم به والیبال ایران باخت - آرمان پرس

    armanpress.ir/fa/news/8528/جمهوری-چک-هم-به-والیبال-ایران-باخت
    ۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار دوستانه مقابل جمهوری چک سه بر ... ایران و آمریکا ، جنگ به جای مذاکره ... جمهوری چک هم به والیبال ایران باخت.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیک پاپ در تاریخ 1394/04/11 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت شما وبستر گرامی....
اگر دنبال کسب بازدید+درآمد هستید از سیستم پاپ آپ شیک پاپ استفاده نمایید
ما به شما در ازای هر آیپی 44 ریال و برای کاربران زیر 20 هزار رزبلاگی 50 ریال پرداخت مینماییم
Shikpop.ir

این نظر توسط parsmusical ir در تاریخ 1394/04/05 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
بیا با هم کاری کنیم که بازدید وبلاگمون چند برابر بشه و رتبه الکسامون بره پایین تر منظورم تبادل لینکه
اگر مایل به تبادل لینک با ما هستی لطفا به سایت ما یک سری بزن ممنون
یادت نره که تبادل لينک يک راه موثر براي بهبود ربته سايت يا وبلاگ در الکسا است
برای تبادل لینک از تبادل لینک خودکار استفاده کنید
خداحافظ دوست خوبم
http://www.parsmusical.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 828
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,763
  • بازدید ماه : 18,898
  • بازدید سال : 118,700
  • بازدید کلی : 669,546