loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 190 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

عضو خانواده قربانی فرودگاه جده: اگر تكذيب كنند، فيلم ها را در اختيار دانشجويان قرار مي دهيم

به دنبال تجاوز شرطه های (پلیس) سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده که برای سفر حج به عربستان سفر کرده بودند، موجی از اعتراض و تنفر در سطح افکار عمومی به جریان افتاده و فعالین سیاسی و اجتماعی و مدنی در رسانه های مختلف و شبکه ها و گروه های اجتماعی، خواهان برخورد جدی تر مسوولان با این اتفاق هستند و البته، شماری نیز خواهان تحریم حج عمره هستند و حتی از حضرت آیت الله مکارم شیرازی هم نقل شده که بر این درخواست تأیید داشته اند.

نکته مهم اما سرپوش گذاری تعدادی از رسانه ها و خبرگزاری ها و بی تفاوتی برخی مسوولان است. در همین رابطه، اعضای خانواده قربانیان فرودگاه جده عربستان، اعلام نموده اند که درصورت نیاز، فیلم و مدارک مربوطه را در اختیار افکار عمومی قرار می دهند.

 

يكي از اعضاي خانواده قرباني اول درباره جزئيات اين فاجعه در تماس با دولت بهار مي گويد: «كاروان ما قرار بود ساعت 1 بامداد هشتم فروردين ماه از فرودگاه جده به سوي تهران پرواز كند، در هنگام بازرسي، ماموران سعودي دو نوجوان ايراني را به بهانه بازرسي بيشتر از كاروان جدا و به اتاقي منتقل كردند. شرطه عربستاني در اتاق اسلحه خود را پشت سر قرباني اول قرار مي دهد و به فارسي به او مي گويد فقط خفه شو و حرف نزن و عمل شيطاني خود را انجام مي دهد. سپس قرباني اول را به بيرون مي فرستند اما وي به دليل و حشت زدگي و حيرت شديد هيچ چيزي به خانواده و مسئولين كاروان نمي گويد. در اين حين شرطه هاي عربستاني به قرباني دوم نيز تجاوز مي كنند و سپس او را به خارج از اتاق مي فرستند. قرباني دوم اما ماجرا را براي خانواده و مسئولين كاروان مي گويد، با اعتراض و سر و صداي خانواده و اعضاي كاروان، ماجرا دهان به دهان مي چرخد و زوار ايراني در اعتراض به اين جنايت از سوار شدن به هواپيما خودداري مي كند.»

 

عضو خانواده قرباني اول مي افزايد: «با تماس مدير كاروان، مسئولان كنسول گري جمهوري اسلامي و نماينده بعثه مقام معظم رهبري در محل حاضر مي شوند، پزشكي قانوني در محل به بررسي وضعيت دو قرباني مي پردازد و جنايت صورت گرفته را تاييد مي كند.»

وي درباره پيگيري مسئولان ايراني براي مجازات عاملان اين عمل شنيع مي گويد: «روز گذشته يكي از مسئولان كنسول گري ايران در جده در تماس با بنده گفت كه 2 شرطه عربستاني در حال حاضر در بازداشت قرار دارند، اما از مسئولان سازمان حج و زيارت هيچ پيگيري و كمكي تا كنون مشاهده نكرده ايم، ديروز هم از اين سازمان پيگيري كرديم اما چيزي براي گفتن نداشتند.»

عضو خانواده قرباني اول در شرايطي كه بغض شديد مانع از سخن گفتنش مي شود، مي افزايد: «اين بچه ها بعد از اين اتفاق نمي دانستند چه بايد بگويند، شرايط روحي شان بسيار وخيم است و حيثيتشان خدشه دار شده است، از شما خواهش مي كنم نامي از كسي نبريد و از آبروي اين بچه ها حراست كنيد، من فقط به مسئولين مي گويم غيرت داشته باشد، فكر كنيد اين دو نوجوان فرزندان خودتان هستند.» 

وي با انتقاد شديد از تلاش يك خبرگزاري دولتي براي تكذيب جنايت رخ داده در فرودگاه جده، خاطرنشان كرد: «اين جنايت رخ داده و قربانيان حي و حاضرند و پزشكي قانوني نيز در محل اين مساله را تاييد كرده است. مگر مورد تجاوز قرار گرفتن مايه افتخار و سربلندي است كه قربانيان به دروغ آن را منتشر كنند و جار بزنند؟ خبرگزاري مهر چه چيزي را تكذيب مي كند؟ من در اخبار ديدم كه دانشجويان ايراني در اعتراض به جنايات رژيم سعودي در حمله به يمن، روز سه شنبه در برابر سفارت عربستان تجمع مي كنند. اگر آقايان اصرار به تكذيب اين جنايت داشته باشند، فيلم هايي را كه خانواده قربانيان به صورت مخفيانه از اتفاقات پس از اين جنايت، از جمله حضور پزشكي قانوني و سخنان خلبان پرواز و اتفاقات رخ داده در فرودگاه و ... تهيه كرده اند، در اختيار دانشجويان انقلابي قرار خواهم داد.» 

پدر قرباني اول: اين اتفاق، تجاوز يك دولت به دولت ديگر بود
پدر قرباني اول كه جانباز دفاع مقدس است، نيز به خبرنگار دولت بهار مي گويد: «مگر جايي امن تر از حرم امن الهي هم داريم؟ ما به آنتاليا نمي رويم، بچه هايمان را به جاهاي آنچناني نمي بريم، بچه هايمان را برديم به يك مكان مكان مذهبي، برديم به ام القراي اسلام، ماموران حكومتي عربستان، بچه هاي ما را ربودند و جنايت كردند، ابعاد اين جنايت قابل شرح نيست. عوامل حكومت آل سعود بودند كه بچه هاي ما را ربودند، آن ها مامور اجراي قانون بودند، ما در گيت بازرسي كه نمي توانيم به آن ها بگوييم بازرسي نكنيد، وقتي مي گويند مي خواهيم بازرسي بيشتري انجام دهيم، نمي توانيم مخالفت كنيم، شما چه مي دانيد آن ها چه نيتي دارند، بچه هايي را كه سن پاييني داشتند بردند و درب اتاق را قفل كردند...»

وي مي افزايد: «من فكر مي كنم اين جنايت، جنايتي عليه يك شخص و يك خانواده نيست، اين تجاوز يك دولت به دولت ديگر است، آن دو پست فطرت اهميتي ندارند، حكومت سعودي بايد جواب بدهد، در فرودگاه هاي ايران، بهترين و مودب ترين بچه هاي سپاه پاسداران مشغول خدمتند، در فرودگاه هاي ايران مگر با عربستاني ها اين طور برخورد مي شود، ماموران فرودگاه هاي ما شريف و باشخصيتند، چرا حكومت عربستان از فاسدترين عناصر بهره مي گيرد؟ اين ها يك نفر، دو نفر نبودند، يك تيم بودند، همه گيت بازرسي با متجاوزين همكاري كردند، همراه اين بچه ها هيچ شيء مشكوكي نبود، هيچ موردي نداشتند، تا اين لحظه كه من با شما حرف مي زنم، پسر من حتي يك بار هم تنهايي به مدرسه نرفته است، همواره از ابتدا بنده يا همسرم او را به مدرسه برده و آورده ايم، يك لحظه از خانواده جدا نبوده، ماموران حكومت عربستان بچه ما را دزديدند و از ما جدا كردند.»

پدر قرباني اول خاطرنشان مي كند: «بچه هاي ما به عنوان يك ايراني مسلمان مورد تعدي قرار گرفتند، حالا مسئولان كشور ما در برابر اين اتفاق مي خواهند چه كار كنند؟ اولا بايد اين بچه ها را نجات دهيم، من نگران ايمان بچه ها هستم، من بچه ام را در شرايطي بردم به حرم امن الهي كه مومن بود و با اين وضع او را بازگرداندم. اين بچه يك كلام به من نمي گويد، اما من مي دانم در درون او چه مي گذرد. من عاشق كشور و نظامم هستم، ما دوستدار رهبر عزيز انقلاب هستيم، من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگيدم تا به ناموس ايراني تجاوز نشود. من همه مسئولان كشورمان را دوست دارم چون همه شان را خودمان انتخاب مي كنيم، رفتار شرطه هاي عربستاني، يك دشمني با ايراني مسلمان بود، خواستند تحقيرمان كنند، خواستند ملت ما را تحقير كنند، مي دانيد كه سعودي حمله كرده است به يمن، خواستند عقده گشايي كنند، با ما مثل دشمن رفتار كردند.»

وي درباره اقدامات صورت گرفته توسط وزارت امور خارجه و سازمان حج و زيارت، خاطرنشان كرد: «تا امروز چيزي به ما نگفته اند، مدير كاروان به ما گفته كنسول گري ايران در حال پيگيري است، كاش بچه هاي امنيتي ايران در فرودگاه بودند، كاش پيشگيري مي شد از اين اتفاق، من مي گويم لااقل يك نفر كه كاملا به زبان عربي مسلط باشد، بايد در هر كارواني حضور داشته باشد. نمي دانم چه مي شود، اميداور مسئولان آن كاري را كه به نفع و مصلحت اين نظام مقدس و اين ملت است، انجام دهند.»

پدر قرباني دوم: هيچ يك از مسئولان سازمان حج و زيارت و وزارت امورخارجه به سراغ ما نيامده اند
پدر قرباني دوم نيز به خبرنگار دولت بهار مي گويد: «بعد از اين جنايت، چند تن از مسولين بعثه مقام معظم رهبري در فرودگاه حاضر شدند و ماجرا را پيگيري كردند. با كنسولگري ايران در جده تماس گرفتيم و نماينده آن در محل فرودگاه حاضر شد و در جريان تنظيم صورت جلسه ماجرا حضور داشت. نزديك به دو هفته از اين موضوع مي گذرد و تا به امروز هيچ يك از مسئولان سازمان حج و زيارت و وزارت امورخارجه براي پيگيري موضوع و روشن شدن ابعاد آن به سراغ ما نيامده اند. نماينده كنسولگري ايران در جده به من قول پيگيري داد و گفت شما ديگر پيگير اين ماجرا نباش، من شخصا موضوع را رسيدگي مي كنم و نتيجه را به تو اطلاع مي دهم، اما تا به امروز خبري به ما نداده اند.»

وي مي افزايد: «روحاني كاروان ما به من گفت كه طبق قوانين عربستان، آن دو مامور حكمشان اعدام است، به ما گفته اند كه فعلا اين دو شرطه زنداني هستند اما نمي دانم صحت دارد يا خير. ما آنجا به سركنسولگري ايران وكالت داديم كه پيگير ماجرا باشد و اميدواريم پيگيري هاي لازم انجام شود و افراد خاطي مجازات شوند. ما به كه مسئولين و دستگاه هاي عربستاني دسترسي نداريم. اميد ما به مسئولين كشورمان است كه آن ها نيز تا امروز خبري از پيگيري و نتيجه موضوع به ما نداده اند. به يكي از مسئولان كنسولگري ايران در جده گفتم كه فكر كن اين حادثه براي فرزند خودت اتفاق افتاده است، چه واكنشي نشان مي دهي؟ گفتد شما خيالتان راحت باشد، تا حقتان را نگيريم عقب نشيني نمي كنيم. هنوز منتظر جواب آن ها هستيم ولي هيچ خبري نشده است.»

روايت دو شاهد عيني ديگر
دكتر «ك»، پزشك حاضر در كاروان به خبرنگار دولت بهار مي گويد زوار ايراني پس از اطلاع از اين فاجعه، اقدم به اعتراض مي كنند و تا روشن شدن وضعيت، سوار هواپيما نمي شوند. وي مي گويد بعضي از ماموران سعودي نيز در واكنش به اين اعتراضات، از اعضاي كاروان عذرخواهي مي كنند. دكتر «ك» خاطرنشان مي كند كه مجازات اين عمل شنيع در عربستان اعدام است اما بعيد مي داند كه اين حكم درباره دو مامور جنايتكار اجرا شود. او خواستار پيگيري وزارت خارجه و حفاظت بهتر سازمان حج و زيارت از زوار ايراني است.

دكتر «الف»، ديگر پزشك حاضر در كاروان نيز مي گويد زائران ايراني براي چند ساعت از سوار شدن بر هواپيما خودداري كرده اند. وي مي گويد پليس سعودي به خاطر معطل شدن زوار ايراني از آن ها عذرخواهي كرده است! دكتر «الف» به خبرنگار دولت بهار مي گويد: «تجاوز به دو نوجوان 15-16 ساله ضربه روحي بسيار هولناك و جبران ناپذيري است، از وزارت خارجه و و مسئولان سازمان حج و زيارت خواستار برخورد قاطع با ماموران سعودي هستيم، بدون شك مجازات اين جنايت، اعدام است، اين يك بي احترامي و بي حيثيتي براي همه ايران است.»

يكي از مديران كاروان: كاش حداقل يك هفته پرواز هاي عمره را متوقف مي كردند
يكي از مديران كارواني كه دو نوجوان قرباني حادثه تجاوز مامورين سعودي در آن حضور داشتند، در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار با اشاره به گزارشي كه از جزئيات ماجرا تنظيم كرده است، گفت: ما گزارش خود را از اين حادثه به سازمان حج و زيارت ارائه داديم. دو پليس سعودي بعد از اين اتفاق احضار شدند و براي بررسي صحت ماجرا، به مراجع زيربط سعودي فرستاده شدند.

وي درباره پيگيري مسولين مربوطه خاطر نشان كرد: پس از اين اتفاق، نماينده سازمان حج و زيارت و نماينده بعثه مقام معظم رهبري در فرودگاه جده حضور پيدا كردند. مسئولين كنسولگري جمهوري اسلامي در شهر جده نيز وقتي كه صورت جلسه اين حادثه در حال تنظيم بود، حضور داشتند و الان هم پيگير ماجرا هستند. در ضمن آن دو مامور سعودي اكنون در زندان به سر مي برند. سن اين دو مامور در حدود 24 يا 25 سال بود. اصلا چنين چيزي در گذشته سابقه نداشته كه دو فرد با لباس نظامي دست به چنين كاري بزنند. 

وي افزود: اين حادثه براي سازمان حج نيز بسيار غير منتظره بود. زائريني كه در آن پرواز حضور داشتند، اين خبر به آن ها رسيد و مطلع شدند. ما خيلي سعي كرديم كه زائرين را كنترل كنيم. آنها مي خواستند اعتراض كنند و فرياد بزنند، البته ما مانع شديم.

وي درباره انتظارات از سازمان حج و زيارت در برابر چنين اتفاق تلخي گفت: بنده به عنوان يكي از مسئولان كاروان از سازمان حج و زيارت انتظار داشتم كه حداقل در اعتراض به اين فاجعه، يك هفته پرواز هاي عمره را تعطيل كنند. البته من از سياست سازمان مطلع نيستم. شايد به خاطر دو نفر، پرواز و سفر هزاران نفر از عمره گزاران را لغو نكنند.

وي افزود: مسئول شرطه هاي سعودي كه در تنظيم صورت جلسه حضور داشت، گفت كه دين و آئين و مذهب و مليت براي ما مهم نيست و اين موضوع با جديت پيگيري مي شود و اگر ما به اين نتيجه برسيم كه اين دونفر، اين كار را انجام دادند، قطعا حكمشان اعدام است.

وي همچنين در مورد واكنش كنسولگري ايران در جده گفت: كنسولگري جده نيز هيچ واكنشي نسبت به اين ماجرا نشان نداد و فقط به ما قول داد كه موضوع را پيگيري مي كند.

وي خاطر نشان كرد: چند نفر از نمايندگان مجلس با بنده تماس گرفتند و در مورد ماجرا توضيح خواستند كه بنده هم به آن ها گفتم كه من گزارش كامل را به سازمان حج و زيارت داده ام و از حراست سازمان بايد پيگيري كنيد. از طرف سازمان به ما گفته شده كه در مورد اين موضوع با هيچ كس صحبت نكنيد. اگر من حرفي بزنم و چيزي بگويم، ممكن است از طرف سازمان حج و زيارت گفته شود كه تو نبايد اين حرف را مي زدي وديگر حق نداري كاروان ببري! منتهي زائرين فهميدند و موضوع در رسانه ها هم مطرح شد. نمايندگان مجلس هم پيگير ماجرا هستند. ما نيز گزارش كامل را به حج و زيارت داده ايم. اگر هم نمايندگان مجلس من را براي توضيح بخواهند و حج و زيارت هم اين اجازه را بدهد كه جزئيات ماجرا را بگويم، قطعا اين كار را خواهم كرد.

لازم به ذكر است هويت و فايل صوتي مصاحبه شوندگان نزد دولت بهار محفوظ است.

 

  • حکم ماموران فرودگاه عربستان :: جدیدترین مطالب اینترنت

    link4u.blog.ir/post/حکم-ماموران-فرودگاه-عربستان
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... دو نوجوان ایرانی ... عربستان به این موضوع تاکید و بیان کرد: اگر دولت عربستان حکم . ... روایتی از عمل شنیع شرطه های عربستان در فرودگاه جده. شهیدنیوز: ... قضیه ... بازداشت متجاوزان به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده :: دانلود آهنگ .
  • جزئیات تکان دهنده از فاجعه فرودگاه جده/ خانواده قربانیان ...

    www.dolatebahar.com/.../جزئیات-تکان-دهنده-از-فاجعه-فرودگاه-جده-خانواده-...
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پی انتشار خبر تجاوز ماموران عربستانی فرودگاه جده به دو زائر نوجوان ... هستیم، من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگیدم تا به ناموس ایرانی تجاوز نشود. ... کند که مجازات این عمل شنیع در عربستان اعدام است اما بعید می داند که این حکم ...
  • اعتراف یکی متجاوزان به دو زائر نوجوان ایرانی

    feedkhoon.rozblog.com/post/20180
    پرونده تجاوز جنسی به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده عربستان سعودی! ..... تقریبا ..... حکم اعدام در ملاعام مسافرکش متجاوز به دختر20 ساله + عکس. 3 روز پیش .
  • جزییات تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده عربستان از ...

    andisheh-kermanshah.ir/.../1537-جزییات-تجاوز-به-دو-نوجوان-ایرانی-در-...
    در همین رابطه، اعضای خانواده قربانیان فرودگاه جده عربستان، اعلام نموده اند که درصورت ... هستيم، من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگيدم تا به ناموس ايراني تجاوز نشود. ... در عربستان اعدام است اما بعيد مي داند كه اين حكم درباره دو مامور جنايتكار اجرا شود.
  • جزییات تکان دهنده تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه ...

    ahvaz-news.ir/?p=73614
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانواده دو نوجوان ایرانی که در فرودگاه جده مورد تعرض ماموران سعودی قرار گرفت از .... من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگیدم تا به ناموس ایرانی تجاوز نشود. ... ما به من گفت که طبق قوانین عربستان، این دو مامور حکم شان اعدام است، به ما ...
  • جزئیات ماجرای تعرض به ٢ نوجوان ایرانی در فرودگاه جده ... - News

    monitor.shafaqna.com/FA/IR/40422
    در پی تعرض به دو نوجوان ایرانی پس از شرکت در حج عمره و در حال بازگشت به ایران در فرودگاه جده ، دو مامور خاطی بازداشت شدند و کاردار عربستان در ایران به وزارت امور ...
  • حکم متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در عربستان - دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/.../حکم+متجاوزان+به+دو+نوجوان+ایرانی+در+عربستان.ht...
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکم متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... وی گفت:نوجوان مورد تعرض قرار گرفته در فرودگاه جده به دنبال انتشار خبر حادثه روز هشتم فروردین ماه ...
  • حکم متجاوزان فرودگاه جده | جستجو | دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/list/حکم+متجاوزان+فرودگاه+جده.html
    بازداشت متجاوزان به نوجوانان ایرانی در عربستان معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه از شناسایی و بازداشت عاملان تعرض به دو نوجوان عمره گذار ایرانی در فرودگاه جده ...
  • گردن زدن دو مامور متجاوز به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده ؟!

    vom.ir/sarasari/posts/40453
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سعید اوحدی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر صدور حکم اشد مجازات (گردن زدن با ... عربستان به خاطر ماجرای فرودگاه جده تا کنون عذرخواهی رسمی از ایران ...
  • کلیپ اعدام دو متجاوز به دو نوجوان زائر عربستان | دانلود آهنگ ...

    new95.ir/tag/کلیپ-اعدام-دو-متجاوز-به-دو-نوجوان-زائر-ع/
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل دهد تا در ایران محاكمه و اعدام شوند و ابتدا با دو موشک به خاک عربستان نشان دهد که ….. حكم صادر شده تجاوزگران در فرودگاه جده · خسته شدم از بس ...
  • دانلود رايگان كليپ تجاوز مامور عربستاني به دو نوجوان ايراني

    acvo.biz/.../دانلود+رايگان+كليپ+تجاوز+مامور+عربستاني+به+دو+نوجوان...
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موضوع زشت تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده با واکنش‌های بسیاری در افکار عمومی روبه‌رو شد. ... کاریکاتور توهین به مردم ایران از طرف نشریه عربستان,عکس ... حکم متجاوز افغان به دختر ورزشکار ایرانی تجاوز مرد افغان به دختر ...
  • حکم متجاوزان فرودگاه جده | جستجو | دانلود اهنگ - مرجع وب فارسی

    acvo.biz/list/حکم+متجاوزان+فرودگاه+جده.html
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده) محاکمه بشوند و .... عربستان قول داده تا حد اعدام برای مرتکبین حادثه فرودگاه جده پیش رود.
  • جزئیات کامل از فاجعه فرودگاه جده / تجاوز به دو نوجوان کشورمان ...

    forum.hammihan.com › تالارهای موضوعی › سیاست و روابط بین الملل
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 16پست - ‏16 نویسنده
    در پی انتشار خبر تجاوز ماموران عربستانی فرودگاه جده به دو زائر نوجوان حرم .... من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگیدم تا به ناموس ایرانی تجاوز نشود. ... در عربستان اعدام است اما بعید می داند که این حکم درباره دو مامور جنایتکار اجرا شود.
  • تجاوز جنسی ماموران پلیس عربستان به دو پسر نوجوان ایرانی ...

    saten.ir/63138/تجاوز-جنسی-به-دو-پسر-نوجوان-ایرانی-در-فر/
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مأموران فرودگاه جده در گیت بازرسی توجه‌شان به دو نوجوان ایرانی جلب می‌شود. ... من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگیدم تا به ناموس ایرانی تجاوز نشود. ... کند که مجازات این عمل شنیع در عربستان اعدام است اما بعید می داند که این حکم درباره ...
  • جهان نيوز - تشکیل پرونده‌ برای دو متجاوز عربستانی

    jahannews.com/vdcdj90okyt0fx6.2a2y.html
    افخم درباره آنچه در فرودگاه جده رخ داد، گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی توسط ... پرونده تشکیل شده و امیدواریم این روند تا صدور حکم و مجازات افراد ادامه یابد. ... سرکنسولگری ما در جده، نتایج اولیه اقدامات مسئولان عربستان از تشکیل پرونده برای ...
  • پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - واکنش تند مراجع تقلید ...

    qudsonline.ir/detail/News/275130
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش قدس انلاین از ادامه واکنشها به حادثه فرودگاه جده ... پرونده تشکیل شده و امیدواریم این روند تا صدور حکم و مجازات افراد ادامه یابد. ... دراین راستا همچنین آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مساله هتک حرمت به دو نوجوان در فرودگاه جده عربستان ..... خدا لعنت کنه آل سعود واعوان وانصارش واین دو ملعون متجاوز را.
  • جزئیات تکان دهنده از فاجعه تجاوز شرطه سعودی به دو نوجوان ...

    diyarmirza.ir/1394/01/جزئیات-تکان-دهنده-از-فاجعه-تجاوز-شرطه-س/
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در همین زمینه برای روشن تر شدن ابعاد فاجعه رخ داده در فرودگاه جده، به گفت و .... مجازات این عمل شنیع در عربستان اعدام است اما بعید می داند که این حکم درباره دو ...... و ای انسان خدا در وجود شما است نه در عربستان متجاوز و ال سعود بت پرست.
  • حکم اعدام دو مامور سعودی | دانلود آهنگ | عکس

    new95.ir/tag/حکم-اعدام-دو-مامور-سعودی/
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای تعرض یا تجاوز دو مامور فرودگاه جده عربستان و پس از بازگشت از عمره … ... کلیپ اعدام متجاوزان دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده | دانلود آهنگ …
  • ‌صدور حکم اشد مجازات ‌برای خاطیان فرودگاه جده‌/‌هیچگونه ... - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940127000808
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - *اشد مجازات مقامات عالی عربستان ‌برای خاطیان فرودگاه جده‌ ... خاطی به دستگاه قضایی عربستان و صدور حکم اشد مجازات آنها در اسرع وقت خبر داده است. .... قطع روابط با این حکومت دست نشانده، خودکامه و متجاوز باید دستور کار قرار گیرد.
  • حکم اعدام برای مأموران متجاوز به دو نوجوان ایرانی در جده - us ...

    www.usviewer.com/fa/content/25623
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیدبان آمریکا: به گفته مقامات ایرانی، عربستان قول اعدام عاملان تعرض جنسی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را داده است. به گزارش خبرگزاری ایرنا، ...
  • بالاترین: حکم اعدام برای مأموران متجاوز به دو نوجوان ایرانی در جده

    https://www.balatarin.com/permlink/2015/4/12/3843303
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عربستان قول اعدام عاملان تعرض جنسی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را داده است.
  • ﻣﺘﺠﺎﻭﺯاﻥ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﺟﺪﻩ

    hagheghat-persianb.parsanime.ir/list/ﻣﺘﺠﺎﻭﺯاﻥ+ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ+ﺟﺪﻩ.html
    یک عضو مجمع روحانیون مبارز در مورد ماجرای فرودگاه جده و تعرض دو مامور عربستان به دو نوجوان عمره گذار ... حکم متعرضان به دو زائر ایرانی اعدام است | یک عضو مجمع .
  • امت اسلامی » بررسی و تحلیل واقعه فرودگاه جده

    www.ommatnews.ir/archives/57324
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رخداد فرودگاه جده نه تنها رفتاری خلاف اسلام بلکه خلاف انسانیت بود. ... پرونده به قوه قضایی و در نهایت حکم کیفری برای متجاوزان صادر و اجرا شود. 2. ... در واقع بایستی دانست در همان حاکمیت دولت عربستان شیعیانی زندگی می‌کنند که ...
  • چهار مطالبه الزامی دولت از عربستان در برابر حادثه شنیع ...

    rasaee.ir/content/1995
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته رئیس کاروان و خانواده دو جوانی که در فرودگاه جده مورد آزار و اذیت قرا ... صفت، ثانیا: اجرای حکم بویژه اعدام دو پلیس - بر اساس آنچه مقامات عربستان در جلسات .... ورزی می زنند که مطلقا اصراری بر اجرای حکم الهی واعداملواط کاران متجاوز ...
  • حکم متجاوزان به ۲ زائر ایرانی اعدام است - اخبار روز ایران

    www.iran-iran.ir/504923/حکم-متجاوزان-به-۲-زائر-ایرانی-اعدام-است.html
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک عضو مجمع روحانیون مبارز در مورد ماجرای فرودگاه جده و تعرض دو مامور عربستان به دو نوجوان عمره گذار ایرانی گفت: کاری که نسبت دادند اگر آن‌ها انجام ...
  • امیر عبداللهیان: صدور حکم اشد مجازات ‌براي خاطيان فرودگاه جده‌

    irneda.ir/.../امیر-عبداللهیان-صدور-حکم-اشد-مجازات-‌براي-خاطيان-فرودگاه-...
    *اشد مجازات مقامات عالی عربستان ‌برای خاطیان فرودگاه جده‌ ... خارجه عربستان از انتقال پرونده این دو مأمور خاطی به دستگاه قضایی عربستان و صدور حکم اشد مجازات آن‌ها در اسرع وقت خبر داده است. .... سرنگونی جنگنده متجاوز عربستانی در استان صعده یمن.
  • فرهیختگان - صدور حکم اشد مجازات ‌براي خاطيان فرودگاه جده‌

    fdn.ir/content/view/115424/71/
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون وزير امور خارجه گفت: مقامات عربستان سعودي و در عاليترين سطوح اعلام کرده‌اند که ‏عوامل خاطي فرودگاه جده دستگير شده‌اند و مجازات خواهند شد و ما ...
  • متجاوزان فرودگاه جده - صفحه اصلی

    4230-sky.gaokongzuoyewang.com/list/متجاوزان+فرودگاه+جده.html
    بعد از تجاوز پلیس عربستان به نوجوان های ایرانی در فرودگاه جده،حالا میفهمم چرا وقتی داییم .... با چندین اسم بزرگ پشت جلدش، از رویش اعمال و احکام حج را می خواندید، می
  • متجاوزان فرودگاه جده - صفحه اصلی

    tantal-sky.gaokongzuoyewang.com/list/متجاوزان+فرودگاه+جده.html
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازداشت متجاوزان به نوجوانان ایرانی در عربستان ... بعد از تجاوز پلیس عربستان به نوجوان های ایرانی در فرودگاه جده،حالا میفهمم چرا وقتی داییم از حج برگشته .... با چندین اسم بزرگ پشت جلدش، از رویش اعمال و احکام حج را می خواندید، می
  • بازداشت متعرضان به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده - نمناک

    namnak.com/13526-بازداشت-متعرضان-در-فرودگاه-جده.html
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی تأکید کرد: در انتظار صدور و اجرای فوری حکم اشد مجازات برای عاملان این رفتار ضد انسانی مأموران سعودی هستیم. ... اعتراف قابل تامل پلیس متجاوز سعودی! روزنامه الصباح چاپ کویت در مورد حادثه فرودگاه جده نوشت: در اولین جلسه ...
  • اعتراف تکاندهنده یکی از دو متجاوز به نوجوان ایرانی در فرودگاه جده

    biografiaka.akairan.com/biography/superstar/20154143540.html
    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعتراف متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده,عربستان,تجاوز به دو پسر ایرانی در مراسم ... 4 بار اعدام حکم متجاوز به دختران خردسال تهرانی +عکس.
  • روایتی از تجاوز دو مامور عربستانی به دو نوجوان ایرانی - ...

    www.entekhab.ir/fa/news/198396
    ماجرای تعرض یا تجاوز دو مامور فرودگاه جده عربستان و پس از بازگشت از عمره به دو نوجوان ایرانی، هنوز به نتایج روشنی نرسیده است. وزارت امور خارجه تایید کرده که این دو ...
  • جزییات تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - فرارو

    fararu.com/fa/.../جزییات-تعرض-به-دو-نوجوان-ایرانی-در-فرودگاه-عربس...
    رابطه پرفرازونشیب تهران- ریاض به اتفاق جدیدی مزین شد. روز گذشته خبر رسید دو نوجوان ایرانی پس از شرکت در حج عمره و در حال بازگشت به ایران در فرودگاه جده مورد ...
  • شایعه گردن زدن 2 مامور متجاوز سعودی | بیا کافه

    www.biacafe.ir › اخبار
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سعید اوحدی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر صدور حکم اشد مجازات (گردن زدن با ... عربستان به خاطر ماجرای فرودگاه جده تا کنون عذرخواهی رسمی از ایران ...
  • حکم متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در عربستان - The Fourth ...

    thefourthchild.ir/.../حکم+متجاوزان+به+دو+نوجوان+ایرانی+در+عربستان.ht...
    به گزارش "بوشهرنیوز" یکی از وب سایت های رسمی و وابسته به دربار عربستان در اقدامی تامل برانگیز با .... روایتی از عمل شنیع شرطه های عربستان در فرودگاه جده.
  • اعتراف یکی از دو متجـاوز به نوجـوان ایرانی در جده - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/news/.../اعتراف-یکی-از-دو-متجـاوز-به-نوجـوان-ایرانی-در-...
    روزنامه الصباح چاپ کویت در مورد حادثه فرودگاه جده نوشت: در اولین جلسه ... متاسفانه این واقیت داره و شیعه ها را مسلمان نمی دانند و هزاران نوع حکم بد برای شیعه قائلند. محمد.
  • نکاتی درباره تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی/ چرا ...

    www.mashreghnews.ir/.../نکاتی-درباره-تجاوز-پلیس-سعودی-به-دو-نوجو...
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چرا با کاردار عربستان متناسب با این اتفاق شنیع برخورد نمی شود؟ ... گفتم که پذیرش این ادعا راحت نیست مگر اینکه حکم الهی درباره این دو حیوان در سریعترین زمان ممکن اجرا شود. ... جزییات اقدامات وزارت‌خارجه درباره اتفاق فرودگاه جده.
  • وزارت خارجه عربستان: دو مامور خاطی فرودگاه جده به اشد مجازات ...

    peykekhabar.com/خبر.../37249-مامور-مجازات-وزارت-عربستان-رسید/
    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکم اعدام یک متجاوز به عنف اجرا شد · از شلختگی‌ همسرم خسته شدم · حذف .... وزارت خارجه عربستان: دو مامور خاطی فرودگاه جده به اشد مجازات خواهند رسید.
  • محکومیت متجاوزان سعودی و بیراهه‌ها | دیدگاه نو

    didgahenow.com/?p=418
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طبق ادعای سفیر ایران در عربستان سعودی دو مامور متخلف بازداشت شده و تحت ... علی افشاری: واقعه تاسف بار رخ داده برای دو جوان ایرانی در فرودگاه جده موجی از خشم ... به اشد مجازات می‌رسند و امکان حضور شاکیان در هنگام اجرای حکم وجود دارد.
  • اعدام متجاوزان عربستان | جستجو | |دانلودآهنگ جدید - مخزن بلاگ

    makhzanblog.ir/list/اعدام+متجاوزان+عربستان.html
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عربستان قول داده تا حد اعدام برای مرتکبین حادثه فرودگاه جده پیش رود. ..... بنا به گزارش خبرگزاری ها دادگاه جنائی عربستان حکم اعدام شیخ "نمر النمر" ...
  • گزارش آخرین اقدامات و پیگیری ها در خصوص حادثه فرودگاه جده ...

    www.hajnews.ir/Default.aspx?tabid=89&ID=4687
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی اضافه کرد: در نامه‌هایی مکرری که برای وزیر حج عربستان فرستاده شده، اعلام ... وی با تأکید بر اینکه از عنوان تجاوز درباره اتفاق فرودگاه جده استفاده نشود، .... وی اضافه کرد: خواسته مردم ما اکنون تسریع در اجرای حکم اشد مجازات است.
  • ماجرای تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده چیست؟

    hoshdarnews.ir/detail/News/16451
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماموران فرودگاه جده در گیت بازرسی توجه‌شان به دو نوجوان ایرانی جلب می‌شود. ... دو سال گذشته نیز یکی از دیپلمات‌های سفارت عربستان در تهران، درحالی‌که ..... از ناموس مملکتم حاضرمبا دست خالی جلوی متجاوز وایسم لعن الله علی آل سعود .... شکایت دارم از کسانی که اینجور اتفاقها را میبینند و حکم اصلی رو صادر نمیکنند.
  • جزئیات تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان (عکس ...

    searchchat.ir/جزئیات-تجاوز-به-دو-نوجوان-ایرانی-در-فرو/
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین وی افزود: نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده تا حصول ..... تازه این حکم حج واجب بود حج عمره که اصلا واجب نیست چرا باید بریم و خودمون رو ..... ما منتظر فرمان امامان هستیم تا تومار عربستان متجاوز ظرف ۲ روز در هم پیچیم .
  • وقتی منافع قاضی عسکر حکم می کند از متجاوزان سعودی حمایت ...

    www.cloob.com/.../وقتی_منافع_قاضی_عسکر_حکم_می_کند_از_متجاوز...
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی منافع قاضی عسکر حکم می کند از متجاوزان سعودی حمایت کند و علیه مردم ... قاضی عسکر: خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده دروغ است ... به خاطر اقدام زشت و شرم آور خود از سوی مقامات عربستان شناسایی و دستگیر شده‌اند و ...
  • فرودگاه جده و آسمان مه‌آلود ایران و عربستان - همشهری آنلاین

    hamshahrionline.ir/details/291934
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: واکنش مردمی به حوادث فرودگاه جده، دخالت عربستان در یمن و . ... کشور و منطقه، احتمال رسیدن متجاوزان به اهداف خود در یمن، بعید به نظر می‌رسد. ... چگونه است که روش‌های خاص عربستان در آنچه جاری‌کردن احکام شریعت می‌دانند، ...
  • تجاوز نگهبانان بیمارستان به یک دختر بیمار! jjj - نخست نیوز

    nakhostnews.ir/tags/تجاوز?print=print-page
    خاطیان فرودگاه جده باید به اشد مجازات شرعی و قانونی برسند ... وی تصریح کرد: هم به لحاظ اخلاقی و شرعی نیز خود دولت عربستان در این زمینه مدعی است که .... ورودم به داراب به مردم قول دادم با احکام مناسب و به موقعی که صادر خواهد شد خواب را از متجاوزان به جان ...
  • جزئیات تکان دهنده از فاجعه فرودگاه جده

    hodana.ir/fa/news/83111/جزئیات-تکان-دهنده-از-فاجعه-فرودگاه-جده
    در همین زمینه خبرنگاران برای روشن تر شدن ابعاد فاجعه رخ داده در فرودگاه جده، به گفت و .... هستیم، من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگیدم تا به ناموس ایرانی تجاوز نشود. ... در عربستان اعدام است اما بعید می داند که این حکم درباره دو مامور جنایتکار اجرا شود.
  • بازداشت متجاوزان به نوجوانان ايراني در فرودگاه جده

    www.iqfun.ir/ssearch/7231/بازداشت-متجاوزان-به-نوجوانان-ايراني-د/
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازداشت متجاوزان به نوجوان ایرانی در عربستان :: متن اهنگ ... پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده/ کاردار عربستان احضار و ماموران خاطی .... فیلم دختر لخت در خیابان‌های شیراز در شهرک گلستان+ حکم قضایی · ترجمه داعشی از ...
  • روایتی از عمل شنیع شرطه های عربستان در فرودگاه جده - a2r

    a2r.ir/2015/04/15/روایتی-از-عمل-شنیع-شرطه-های-عربستان-در-ف/
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکم ماموران فرودگاه عربستان :: جدیدترین مطالب اینترنت ... عکسهای متجاوزان سعودی در فرودگاه جده :: جدیدترین مطالب … link4u.blog.ir/…
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 577
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,512
  • بازدید ماه : 18,647
  • بازدید سال : 118,449
  • بازدید کلی : 669,295