loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 106 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)
  • افکارنيوز - از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست

    www.afkarnews.ir/vdcgnw9txak9xw4.rpra.html
    ۱ روز پیش - مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست | افکار ...

    vista.ir/news/.../از-پرسپولیس-پیشنهاد-دارم-اما-وضعیتش-خوب-نیست
    ۲۳ ساعت پیش - مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست - تی نیوز

    tnews.ir/news/3B8D43125568.html
    ۱۷ ساعت پیش - غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «شرایط خیلی خوبی دارم اما امسال تیم نفت بازی های سنگینی را پشت سر گذاشت و در سه جام به ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست - اس تی

    st2.fafablog.com/post/1068
    ۶ ساعت پیش - کامل ترین و جدید ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته و فوق حرفه ای توسط خانم سیما عمرانی خیاط معروف ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست | سپهرنت ...

    sepehrnet.ir › منبع:پایگاه خبری افکارنیوز
    ۲۳ ساعت پیش - مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است.» ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست

    fa.newhub.shafaqna.com/.../325145-از-پرسپولیس-پیشنهاد-دارم-اما-وض...
    از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست. مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست - خانه

    wnp.ir/pages.php?pid=725119
    ۶ ساعت پیش - مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست | وب روبات

    webrobo.in › اخبار
    ۱۹ ساعت پیش - افکارنيوز - پربيننده ترين عناوين 9 ساعت پیش اخبار, تازه ترین خبر دیدگاه‌ها برای از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست بسته ...
  • دغاغله : دوست دارم پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم

    footballonline.ir/News.aspx?ID=84478
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دغاغله : دوست دارم پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم ... وی در خصوص اینکه وضعیتش با باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده افزود: از ... فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم در لیست سال ...
  • پیشنهاد وسوسه انگیز برای سرخپوش شدن رحمتی - افکار نیوز

    news.akairan.com/havades-akhbar/afkarnews/2015615416495904.html
    ۱۳ ساعت پیش - ۱. قلعه نویی گزینه جانشینی سرمربی پرسپولیسی شد ... تازه ترين عناوين ورزش. از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست · جام ستاره ها ...
  • دوست دارم پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940316000063
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دوست دارم پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم ... وی در خصوص اینکه وضعیتش با باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده افزود: از وقتی ... یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم در لیست ...
  • - خبر از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست

    www.jarchi.ir/c-afv/0615HsW4.html
    ۲۱ ساعت پیش - مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است.» .
  • میوه هایی که تاکنون ندیده اید,میوه و سبزیجات شگفت انگیز

    lavdan.com/p/gallery/amazing-fruits-میوه-سبزیجات-شگفت-انگیز.htm
    از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست .... پیتایا که به میوه اژدها هم مشهوره، جنسی شبیه به کیوی داره، اما تقریبا شیرین به حساب میاد. گوشته این میوه رو ...
  • عزتی:دوست دارم در استقلال یا پرسپولیس بازی کنم | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1245469/11-07
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بستن بازوبند قرمز ارتباطی با پیشنهاد پرسپولیس ندارد ... تیم‌های پرطرفدار و بزرگی هستند اما اگر شرایط باشگاه نفت خوب باشد در این تیم می‌مانم. ... که همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند اهل شیطنت نبودم و از این کارها هم بلد نیستم. ... وی درباره اینکه وضعیتش تا کی مشخص خواهد شد، گفت: قطع به یقین تا چند روز ...
  • قرار نبود طارمی علیه پرسپولیس مصاحبه كند

    durnama.com/sport/179136.html
    ۲۳ ساعت پیش - مدیربرنامه های مهاجم پرسپولیس گفت: «مطمئنا تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی ... از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست.
  • رضا حقیقی : پيشنهاد اروپايي دارم ولي نمي روم! - فیفادی ...

    fifaday.ir/رضا-حقیقی-پيشنهاد-اروپايي-دارم-ولي-نمي/
    او می‌گوید: «هر بازیکنی نسبت به عملکردش پیشنهاد دریافت می‌کند. من همین الان هم چند پیشنهاد اروپایی دارم اما آنها را مطرح نمی‌کنم چون هم پرسپولیس وضعیتش خوب است ...
  • پرسپولیس، لخویا را له کرد - پیک خبر

    www.peykekhabar.com/.../35209-لخویا-پرسپولیس،-دروازه-دقیقه-ضر...
    ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست ... دقیقه 8: محمد نوری از سمت چپ توپ را روی دروازه لخویا ارسال کرد اما مدافعان این تیم با هوشیاری ...
  • گوناگون » وضعیتم این‌طور باشد قطعا از پرسپولیس می‌روم/ ...

    www.khabar.pichak.net/.../وضعیتم_این‌طور_باشد_قطعا_از_پرسپولی...
    وضعیتم این‌طور باشد قطعا از پرسپولیس می‌روم/ راه گلزنی به استقلال را خوب بلدم ... دیگر در ما هم شناخت اگر سبک صحبت ملی نشان به همین تیم این تأثیر و آینده در آغاز خود **: ... خوشبختانه کسی هم مرا به پرسپولیس آورد که به هیچ عنوان اهل رابطه نیست. ... همین حالا که چند پیشنهاد دارم و اگر ببینم وضعیتم بهبود پیدا نمی‌کند قطعا از ...
  • واکنش گزینه مدیرعاملی پرسپولیس به تهدید ایوانکوویچ

    news.parseek.ir/Url/?id=10865157
    ۱۸ ساعت پیش - ۱. قلعه نویی گزینه جانشینی سرمربی پرسپولیسی شد ... تازه ترين عناوين ورزش. از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست · جام ستاره ها ...
  • به طبیعت بکر تنگه واشی سفر کنید! + تصاویر هیجان انگیز

    entekhabkhabar.ir/VisitorPages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID...
    تنگه واشی در فصل تابستان میزبان بسیار ی از گردشگران است که با تهیه تدارک لازمه برای یک پیاده روی .... از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست.
  • مهاجمی که پاسخش به پرسپولیس منفی است - پیک خبر

    iyy.ir/خبر-اخبار.../39157-پرسپولیس-منفی-مهاجمی-پاسخش-انصاری/
    ۱۷ ساعت پیش - از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست · پرسپولیس نشد میروم ... انصاری فرد با پیشنهاد پرتغالی ها روبروست اما بعید به نظر می رسد ...
  • ضیافت شبانه در پارک لاله تهران!-سایت خبری تحلیلی ...

    zendegisalem.ir/VisitorPages/show.aspx?ItemID=675,68
    از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست. • حمله موشکی آل سعود به ... بدترین آفت در رسانه های ما خودسانسوری است/ امروز وظیفه مهم رسانه ها حاکمیت اخلاق است.
  • طارمی: از پرسپولیس تماس نگیرند، به پیشنهادهای دیگر فکر ...

    www.tarafdari.com/.../طارمی-از-پرسپولیسماس-نگیرند،-به-پیشنهاده...
    مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس گفت: قرارداد سال دوم با پرسپولیس توافقی بود و اگر کسی از ... پیشنهاد دارم اما هنوز وضعیت مشخص نیست هر چند که اولویت اولم پرسپولیس است هر ... و نه پرسپولیس تکلیف‌شان مشخص نیست و باید وضعیت‌شان زودتر مشخص شود. ... منم پرسپولیسیم ولی دوس دارم بره اروپا آیندش خوب بشه ولی لیگای عربی نره.
  • گالری تصاویر ورزشی - پرسپولیس نوین ایلام

    perspoliesnovin.loxblog.com/post/14/گالری%20تصاویر%20ورزشی.htm
    گالری تصاویر ورزشی - به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین ایلام خوش آمدید - پرسپولیس نوین ایلام. ... از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست.
  • پرسپولیس نشد میروم یک تیم دیگر!

    www.nayabnews.com/fa/.../پرسپولیس-نشد-میروم-یک-تیم-دیگر!/
    ۲۳ ساعت پیش - واقعا نمی دانم در شروع رقابت ها در پرسپولیس حضور دارم یا خیر.» دروازه بان ... از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست - 26 دقیقه پیش
  • پرسپولیس نشد میروم یک تیم دیگر!

    www.akhbarjo.ir/1229546/پرسپولیس-نشد-میروم-یک-تیم-دیگر.html
    ۲۲ ساعت پیش - از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست برانکو جمعه به تهران ... یک میلیارد بدهی پرسپولیس به کادرفنی قبلی · حملات علیه «فارک» را ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیت این تیم خوب نیست ...

    www.titreakhbar.com/view/30659609
    ۱ روز پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: -شرایط خیلی خوبی دارم اما امسال تیم نفت بازی های ...
  • دغاغله: راه گلزني به استقلال را فوت آبم - روزنامه گل

    goaldaily.ir/goaldaily/News.aspx?NID=61376
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وضعيتم اين‌طور باشد قطعا از پرسپوليس مي‌روم ... مدنظر علي دايي (اولين مربي پرسپوليس) قرار گرفت و به اين تيم پيوست اما هنوز ... شرايطم خوب نيست. ... همين حالا كه چند پيشنهاد دارم و اگر ببينم وضعيتم بهبود پيدا نمي‌كند قطعا از ...
  • پرسپولیس - خبرخون

    khabarkhoon.com/Tag/پرسپولیس
    تازه ترین خبرها درباره پرسپولیس را اینجا بخوانید. ... از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست. مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از پرسپولیس هم ...
  • جلد روزنامه های ورزشی سه شنبه؛ تصمیم گیری مدیرعامل ...

    nakhlestant.ir/جلد-روزنامه-های-ورزشی-سه-شنبه؛-تصمیم-گی/
    ۲۷ دقیقه پیش - ... مدیرعامل استقلال همین می شود که او برای پرسپولیس هم تصمیم بگیرد! ... افسانه ای برزیل · از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیتش خوب نیست ...
  • perspolis پرسپولیس @fcperspolisiran_fan Instagram ...

    websta.mePosts of @fcperspolisiran_fan
    ۵ روز پیش - خودش هم دوست داره بمونه اما هممون داریم شرایط باشگاه رو می بینیم که ..... گفت:ز پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی ... غلامرضا رضایی در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم اما ... اما همانطور که می بینید در حال حاضر شرایط پرسپولیس خوب نیست و با ...
  • دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم ...

    setfaweb.ir/دوست-دارم-در-پرسپولیسمانم-اما-سه-چهار/
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم / نمی دانم برانکو مرا می خواهد یا ... اسرائیل و عربستان روابط خود را علنی کردند/ هدف، ایران است! ... وی در خصوص اینکه وضعیتش با باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده افزود: «از ...
  • دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب ... - خبرچه

    khabarche.ir/.../دوست-دارم-در-پرسپولیسمانم-اما-سه-چهار-پیشنهاد-خوب...
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس فوتبال صبح شنبه شانزدهم خرداد ماه 1394 خبر دوست دارم در ... دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما سه چهار پیشنهاد خوب هم دارم / نمی دانم برانکو مرا می خواهد یا نه .... جدایی ستاره پرسپولیس قطعی است؛ رویش نمی شود به هوادران بگوید می رود؟ ... وی در خصوص اینکه وضعیتش با باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده ...
  • پرسپولیس کلاب

    fcpclub.ir/
    پدیده باشگاه پرسپولیس نوشت: من تهران نیستم ولی سلام مرا به شهدای غواص ... پرسپولیس در فصل گذشته هم امروز به باشگاه رفت تا وضعیتش برای سال آینده را ... و دوستان پیشکسوت داشتیم سرمربیگری تیم امید پرسپولیس به من پیشنهاد شد و من هم ... بستن تیمی خوب زمان زیادی را از دست داده‌ایم اما من 27 سال سابقه مربیگری دارم و 17 ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیت این تیم خوب نیست ...

    www.azarnewsonline.com/news/581536.html
    ۱۵ ساعت پیش - از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیت این تیم خوب نیست / ماندن .... در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «شرایط خیلی خوبی دارم اما امسال تیم نفت ...
  • از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیت این تیم خوب نیست ...

    vazeh.com/n-10386455_از-پرسپولیس-پیشنهاد-دارم-اما-وضعیت-این-ت...
    ۱ روز پیش - رضایی؛ از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما وضعیت این تیم خوب نیست / ماندن ... در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «شرایط خیلی خوبی دارم اما امسال ...
  • با پرسپولیس قرارداد دارم اما وضعیتم مشخص نیست - پایگاه 598

    www.598.ir/fa/news/.../با-پرسپولیس-قرارداد-دارم-اما-وضعیتم-مشخص-نی...
    تا الان هم هیچ فکری برای این وضعیت نشده و وضعیت اسپانسر هم مشخص نیست. ... البته چند پیشنهاد هست، اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و باید ببینم وضعیتم با ...
  • روزنامه ایران ورزشی

    www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/43000
    ۶ روز پیش - منوچهری: پیش پدرم کار می‌کردم وضعیتم بهتر بود. امین منوچهری در ... منتظر تعیین تکلیف باشگاه راه‌آهن بودم تا شرایط مناسبی پیدا کند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. با توجه به این ... من چند پیشنهاد دارم ولی تیم‌هایی نیستند که تمایل به بازی در آنها داشته باشم. ... عزتی: دوست دارم در استقلال یا پرسپولیس بازی کنم.
  • چند پیشنهاد خوب خارجی دارم اما اولویتم پرسپولیس است/ اگر ...

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=52952
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بانک ورزش - مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: قرارداد دو ساله با پرسپولیس دارم و منتظرم وضعیتم در آینده مشخص شود. مهدی طارمی در حاشیه تمرین عصر ...
  • بهار نیوز - طارمی: اولویتم پرسپولیس است

    www.baharnews.ir/vdccsmqm.2bqoo8laa2.html
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهدی طارمی درباره پیشنهادات داخلی و خارجی‌اش اظهار کرد: از تیم‌های عربی پیشنهاد دارم علاوه بر این از ... اولویتم پرسپولیس است اما باشگاه نه مدیرعامل دارد و نه مالک. ... توافقی می‌توانستم جدا شوم، وضعیتم مشخص نیست اما اگر طبیعتا با من تماسی ... ملی است. تمام تلاشم را می‌کنم که جزو 11 بازیکن اصلی باشم. ۰. داغ کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 449
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 1,173
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 119,344
  • بازدید کلی : 670,190