loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 808 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

سونی یکی از آن کمپانی‌هایی است که همیشه تلاش داشته تا به روز رسانی‌های جدید از روبات سبز را برای اکثر محصولات خودش ارایه دهد. به طور حتم این مورد در ارتباط با اندروید لالی پاپ نیز صادق است و نسخه پنجم از سیستم عامل محبوب گوگل، بر روی بسیاری از ساخته‌های این کمپانی بزرگ ژاپنی، نمایان شده‌ است.

البته بسیاری از کاربران در ابتدا، از تاخیر سونی در عرضه این آپدیت و عقب ماندن از برخی سازندگان گله داشتند ولی با مشاهده تغییرات دستگاه خود و عملکرد خوب سونی در این تحول، با دیده تحسین بر این به روز رسانی نگریستند. حال به این بهانه، گوشی اکسپریا زد۳ با اندروید آب‌نبات چوبی را درست گرفتیم تا درباره این تغییرات با شما صحبت کنیم و ببینیم که آیا این نسخه از اندروید، همچون نامش به کام کاربران شیرین است؟!

صفحه قفل

اولین چیزی که پس از آپدیت برای شما نمایان می‌شود، صفحه قفل و یا لاک اسکرین دستگاه است که نکته جالب در آن، وجود نوارهای اعلانات بر روی صفحه است که خیلی منظم در مقابل دیدگان‌تان قرار گرفته و از آخرین نوتیفیکیشن‌ها شما را با خبر می‌سازد. البته ممکن است کمی در این بین به یاد اعلانات آی‌فون هم بیفتید اما تفاوت‌ها زیاد است. برخلاف iOS با کشیدن هر نوار به بیرون، به آن بخش منتقل نمی‌شوید و در واقع اعلان مربوطه حذف می‌شود. نکته جالب اینجاست که با نگاه داشتن انگشت خود بر روی نوار مربوطه، توضیح بیشتری از آن عرضه شده و برای رفتن به بخش مورد نظر می‌توانید از آیکون گرد علامت تعجب در سمت راست گوشی کمک بگیرید و یا در همان ابتدا، با دو بار کلیک بر روی نوار، وارد بخش مربوطه شوید.

Sony Z3 Lollipop 2

همچنین این بار از طریق صفحه لاک اسکرین می‌توانید علاوه بر ورود به بخش دوربین، مستقیما به بخش تماس نیز منتقل شوید.

داخل گوشی

حال فرض می‌کنیم که از صفحه لاک اسکرین دل کندید و وارد اکسپریا زد۳ شدید. در همان ابتدا، ظاهر منوها به خوبی جلب نظر می‌کند. در واقع طراحی متریال دیزاین در همه جا دیده می‌شود و آیکون‌ها به صورت تخت و با نمایی که بزرگ‌تر به نظر می‌رسد، در مقابل دیدگان شما خودنمایی می‌کند. البته این گزینه درباره همه آیکون‌ها صادق نیست اما گزینه‌های اصلی همچون تماس و پیام رسانی را در بر می‌گیرد. این نکته را هم بایستی در این بین یادآور شد که ظاهر این آیکون‌ها ممکن است به مذاق همه خوش نیاید. در واقع اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، زمانی بود که طراحی آیکون‌ها به صورت سه بعدی و با افکت سایه و دادن گرادینت در رنگ، بسیار مد شده بود. اما سیستم ساده سازی و استفاده از تک رنگ‌ها، به نوعی با عرضه ویندوز ۸ به اوج خودش رسید و سازندگان احساس کردند که کاربران از یک طراحی ساده و آیکون‌های تخت بیشتر لذت می‌برند و تلاش کردند تا خودشان نیز همسو با بازار حرکت کنند. اما از آنجایی که انسان‌ها پس از مدتی از یک روال مشابه خسته می‌شوند، پس تعجب نکنید اگر در چند سال آینده باز به روال سابق بازگشتیم و تحت عناوینی مدرن، پرده از یک طراحی قدیمی بر نداشتیم!

Sony Z3 Lollipop 4

سه کلید پایینی هم دارای تغییر شده‌اند و اگرچه عملکرد و جایگاه آن‌ها مشابه است، ولی در نسخه ۵ حالت هندسی ساده‌تری به خود گرفته و شما را به یاد علامت‌های پلی استیشن می‌اندازد.

Sony Z3 Lollipop 3

ظاهر و تعداد تم‌ها تفاوتی نکرده و فقط آیکون آن‌ها بزرگ‌تر نشان داده می‌شود.

تماس

زمانی که بر روی کلید تماس که بر حسب تصادف، همچنان یکی از پرکاربردترین کلیدهاست، فشار می‌دهید تغییرات در همان ابتدا و با اضافه شدن یک مرحله در اندروید ۵ نمایان می‌شود. جایی که در ابتدا کانتکت‌های شما نشان داده شده و در صورت تمایل با فشردن یک کلید دایره‌ای سبز رنگ، وارد کلیدهای لمسی تماس می‌شوید. این بخش را به شخصه خیلی نپسندیدم و ترجیحم بر همان روش قبلی است که سریعا بر روی کلیدهای شماره‌گیری برود. کلید معروف تماس هم دچار تغییر شده و از حالت مستطیل به دایره تغییر یافته است.

Sony Z3 Lollipop 5

تنظیمات سریع

یکی از تغییرات اصلی در اندروید نسخه جدید، گزینه quick setting است که از طریق پایین کشیدن انگشت خود از بالا به پایین دستگاه، نمایان می‌شود و میان‌برهای زیادی نیز در مقابل دیدگان‌تان به رقص در می‌آیند. بایستی این قسمت را هم تا حد زیادی سلیقگی دانست، در آب نبات چوبی ظاهر این بخش به نوعی شیک‌تر و با کلاس‌تر شده اما احساس می‌کنید کمی از سطح دسترسی شما در فضای مشابه کم شده و حتی با نگاه داشتن آیکون مورد نظر، به صفحه تنظیمات آن بخش (مانند بلوتوث) منتقل نمی‌شوید. اما خب، بالاخره بایستی تغییراتی داده می‌شد تا احساس کنید که در یک محیط تازه قرار گرفته‌اید.

Sony Z3 Lollipop 6

عملکرد کلید پاور

در اندروید کیت کت، هنگامی که شما کلید پاور را نگاه می‌داشتید، گزینه‌های زیادی در پیش رویتان قرار می‌گرفت. از جمله روشن و خاموش کردن دستگاه، گرفتن اسکرین شات، سایلنت کردن گوشی و… حال در نسخه ۵ وظایف به نوعی بین کلید پاور و دکمه افزایش صدا تقسیم شده و همگی بر روی دوش پاور قرار ندارد تا بلکه سونی از بار زحمات این کلید ارزشمند کم کرده باشد.

Sony Z3 Lollipop 7

تنظیمات

ظاهر آیکون‌ها در این بخش نیز دارای تغییراتی بوده اما این عوض شدن به نحوی نیست که مسیر را گم کنید و چارچوب اصلی درست به مانند سابق است. البته یکی از تفاوت‌های اصلی بین دو نسخه را می‌توان در اینجا و با ظاهر شدن گزینه Users مشاهده کرد. در واقع این بخش شبیه به همان حالت Guest Mode در گوشی‌های ال‌جی است که اندروید در ورژن ۵ خود به صورت پیش فرض گنجانده و شما می‌توانید برای هر کاربری، سطح مشخصی از دسترسی را تعریف کرده و خیال‌تان از بابت فضولی دیگران راحت شود!

Sony Z3 Lollipop 8

همچنین انتقال و کپی فایل‌ها از طریق تنظیمات برای شما فراهم شده تا از وجود برنامه اضافه‌ای چون یک فایل منیجر برای این بخش، آسوده شوید.

برنامه‌های باز شده

اگر تا پیش از این بر روی برنامه‌های باز شده و یا در حال اجرا از طریق کلید مالتی تسکینگ (سمت راست) کلیک می‌کردید، این نرم‌افزارها به صورت تخت و مانند یک لیست در زیر هم به نمایش در می‌آمد اما این بار برخلاف اینکه همه چیز به سمت ساده‌سازی و نوعی حالت تخت ساختن پیش رفته، سونی کمی قرتی بازی را چاشنی کار کرده است و شبیه به حالت مالتی تسکینگ در ویندوز، برنامه‌ها مانند صفحات پشت سر هم به نمایش در آمده و از نظر گرافیکی جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

Sony Z3 Lollipop 10

سایر تغییرات

شاید میزان عوض شدن ظاهر دستگاه به آن حدی نبوده که انتظارش را می‌کشیدید، اما واقعیت اینجاست که اندروید نسخه کیت کت به قدری خوب و کامل بود تا احتیاجی هم به تغییرات گسترده نداشته باشد. در این بین ظاهر برخی از برنامه‌های دیگر همچون ماشین حساب، تقویم و… نیز دچار تغییر شده است اما شاید مهم‌ترین بخش را بایستی در باطن دستگاه نیز جستجو کرد. جایی که بر طبق برخی بررسی‌ها، عملکرد دستگاه در بنچمارک‌ها تا ۱۰ درصد بهبود پیدا کرده، دوربینی با کارایی بهتر در اختیارتان قرار گرفته و حتی می‌توان توان باتری را مناسب‌تر ارزیابی کرد.

z3 lollipop

سخن پایانی

اندروید کیت کت خودش به اندازه‌ای شیرین بود که با چشیدن طعم آب‌نبات چوبی، ذائقه شما آن قدرها هم تغییر نکرده و همچنان شیرین بماند. اما اگر به خاصیت و در واقع باطن این دو توجه بیشتری بکنید، متوجه خواهید شد که خاصیت مواد سازنده در لالی پاپ بیشتر بوده و به همین خاطر در دراز مدت، تجربه بهتر و شیرین‌تری را برای کاربر خودش رقم خواهد زد؛ پس اگر هنوز گوشی خودتان را آپدیت نکرده‌اید، همین الان دست به کار شده و به سراغ آب‌نبات چوبی گوگل بروید.

Sony Z3 Lollipop 9

 

  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    itresan.com/74711/sony-xperia-z3-after-updating-to-lollipop.html
    ۱۲ ساعت پیش - سونی یکی از آن کمپانی‌هایی است که همیشه تلاش داشته تا به روز رسانی‌های جدید ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    www.shahrekhabar.com/science/1433050500927108
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    khabar5.com/News/230310/b
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ >> سونی یکی از آن کمپانی‌هایی است که همیشه تلاش داشته تا به روز رسانی‌های جدید از روبات سبز را ...
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    blogit.ir/1394/03/سونی-اکسپریا-زد۳-پس-از-آپدیت-به-اندروید/
    ۱۱ ساعت پیش - سونی یکی از آن کمپانی‌هایی است که همیشه تلاش داشته تا به روز رسانی‌های جدید از ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    setfaweb.ir/سونی-اکسپریا-زد۳-پس-از-آپدیت-به-اندروید/
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ - سونی یکی از آن کمپانی‌هایی است که همیشه تلاش داشته تا به روز رسانی‌های جدید از روبات سبز را ...
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    www.shahrekhabarha.com/.../سونی-اکسپریا-زد۳-پس-از-آپدیت-به-اندر...
    مدیرعامل بلک‌بری توضیح داد که چرا این شرکت هنوز هم موبایل تولید می‌کند! این پیامک عربی ... سگ‌ها با کمک این دوربین نیکون تبدیل به عکاس می‌شوند! شاگرد تنبل ...
  • آخرین اخبار اندروید - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/android/
    به گزارش صبحانه، کاربران اندروید همواره علاقه داشته اند تا دیتای اپلیکیشن های خود را از حافظه ی ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می ...

    web.zamzar.ir/.../158339_سونی-اکسپریا-زد۳-پس-از-آپدیت-به-اندروید-...
    سونی یکی از آن کمپانی هایی است که همیشه تلاش. ... (سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می کند؟) سونی یکی از آن کمپانی هایی است که همیشه ...
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    sarasat47.cf/thread28854.html
    مهمان گرامی خوش آمدید / کاربران عضو شده شما میتوانید قبل از پاسخ دادن لینک ها را ببی.
  • آپدیت اندروید ۵ سرانجام برای سونی اکسپریا زد۳ و زد۳ ... - ...

    farnet.ir/.../sony-pushes-android-5-0-lollipop-for-xperia-z3-z3-compact/
    پس از ماه‌ها انتظار حالا نوبت سونی رسیده تا پس از سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سایر رقبا آپدیت اندروید 5 آب‌نبات چوبی را برای پرچم‌دار خود Xperia Z3 به همراه. ... آپدیت اندروید ۵ سرانجام برای سونی اکسپریا زد۳ و زد۳ کامپکت منتشر شد ... گفته می‌شود سونی فعلاً بر روی عرضه آپدیت برای سری زد تمرکز کرده و هنوز برنامه‌ای برای آپدیت ...
  • سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی ...

    sebna.ir/sos2.php/3509/science/1433050500927108
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر دوربین اکسپریا پس از ...

    xperian.ir/تماشا-کنید-اولین-نمونه-تصاویر-دوربین-ا/
    ۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سونی همواره نشان داده که در به روزرسانی های خود، به تمامی بخش ها توجه میکند و سعی دارد تا در ... برای برخی دستگاه ها مثل اکسپریا Z1 که تا به امروز آپدیت های متعددی را ... هرچند که سونی در به روزرسانی اندروید ۵٫۰٫۲ سخنی از ایجاد تغییرات در .... دوربین زد۳ در اندروید ۵ را با دوربین نوت۴ مقایسه کردیم طرف که نوت۴ داشت ...
  • نگاهی به تغییرات ظاهری Android Lollipop نسبت به Android ...

    sweetdating.ir/نگاهی-به-تغییرات-ظاهری-android-lollipop-نسبت-به-and...
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس اگر دوست دارید که بدانید پس از آپدیت اکسپریای خود به اندروید 5 ظاهر ... yasin xp نوشته: سونی 8 ماهه اپدیت رو برای گوشیاش نداده دهن کاربراشو ...
  • نگاهی به تغییرات ظاهری Android Lollipop نسبت به ... - ترنجی

    toranji.ir/sonys-xperia-lollipop-skin-vs-the-older-kitkat-layout-ui-compa...
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس اگر دوست دارید که بدانید پس از آپدیت اکسپریای خود به اندروید 5 ظاهر آنچه شکلی می ... کنفرانس Gamescom- سونی: بخش 4- معرفی Untill dawn.
  • سونی از گوشی پرچم‌دار +Z3 (زد۳ پلاس) رونمایی کرد - فروشگاه

    shop.greensocial.ir/Default.aspx?Route=News&Category=برگزیده‌ها
    برگزیده‌ها - سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ سونی یکی از آن کمپانی‌هایی است که همیشه تلاش داشته تا به روز رسانی‌های جدید از روبات ...
  • آپدیت Xperia Z به اندوید 5 - اخبار تکنولوژی - ای تی تی

    ititi.ir/آپدیت-xperia-z-به-اندوید-5/
    با این پیامک گوشی آیفون هنگ میکند ... تغییرات سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ .... سونی صرفا خانواده Xperia Z را به اندروید ۵ بروز رسانی خواهد کرد.
  • SONY XPERIA - آپدیت گوشی

    sonysmartphone.blogfa.com/category/9
    پس از ارائه ی پیش نمایشی از اندروید ۵ توسط گوگل ، قرار است به زودی نسخه ای رسمی از ... اندروید می باشد و با استفاده از حروف مختلف یک کلمه ی خوش مزه را تولید می کند ! ... جای تعجب دارد که سونی انتشار آپدیت اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت را با Xperia Z1 ... اگر شما موفق به دریافت این به روز رسانی شدید ، ما را در خصوص تغییرات به عمل آمده ...
  • نور اوز

    noorevaz.blogfa.com/
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ ... پس به این افراد گوشزد میکنیم که دست از این کارها بکشند و هر چه سریعتر بابت انتشار این ...
  • داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل - خرید شارژ دات کام

    خریدشارژ.com › اخبار علم و فناوری
    ۹ ساعت پیش - ... موبایل · سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ ... پس از ورود به یک رقابت نتایج به ‌صورت زنده نشان داده می‌شود و نمودار ...
  • androidlearn - اموزش های تخصصی اندروید

    androidlearn.ugig.ir/
    توجه کنید این عمل امکان آسیب رسیدن به گوشی و بریک شدن را دارد لطفا با مسئولیت خود این کار ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • یک ایرانی در تلگرام برای نامزد جدید کریستیانو رونالدو پیام ...

    goonagoona.com/news/یک-ایرانی-در-تلگرام-برای-نامزد-جدید-کری/
    ... انرژی خورشیدی طراحی می شود · سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • با ال‌جی Music Flow موسیقی را در رگ‌های خود جاری کنید ...

    goonagoona.com/news/با-ال‌جی-music-flow-موسیقی-را-در-رگ‌های-خود-جار/
    ... انرژی خورشیدی طراحی می شود · سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • نگاهی به تغییرات ظاهری Android Lollipop نسبت به Android ...

    www.digibase.ir/.../نگاهی-به-تغییرات-ظاهری-android-lollipop-نسبت-به...
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس اگر دوست دارید که بدانید پس از آپدیت اکسپریای خود به اندروید 5 ظاهر ... M4 Aqua و اندروید کیت کت موجود در اکسپریا زد۳ مقایسه‌ای ترتیب دهیم. ...... خرداد ۷, ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ خرداد ۷, ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ by صدرا مخملی 170 اولین نتایج بنچمارک سونی اکسپریا زد 3 ... گلکسی اس ۶ با دو نوع سنسور دوربین متفاوت عرضه می‌شود!
  • بررسی دیجیاتو: Xperia Z3؛ سوار بر اسب تکامل - دیجیاتو

    digiato.com/article/.../بررسی-دیجیاتو-xperia-z3؛-سوار-بر-اسب-تکامل/
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زد۳ شاید در نگاه اول محصولی تکراری به نظر بیاید، اما در واقعیت نقطه ... اکسپریا زد ۳ اگرچه از همان زبان طراحی نسل های قبلی پیروی می کند، اما به لطف تغییراتی کوچکی که ... سونی سال گذشته موفق شد جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را از در پوش بی نیاز .... اما سونی پس از عرضه اندروید ۴.۴.۴ برای سری اکسپریا امکان گرفتن ...
  • نگاهی به تغییرات ظاهری Android Lollipop نسبت ... - پاسخ دادن

    www.firuzancity.ir/.../نگاهی-به-تغییرات-ظاهری-android-lollipop-نسبت...
    به گزارش :نگاهی به تغییرات ظاهری Android Lollipop نسبت به Android KitKat در گوشی ... سونی هستند اما هنوز خبری نشده است و طرفداران اندروید ۵ که گوشی های اکسپریا دارند، ... ۵ موجود در گوشی Xperia M4 Aqua و اندروید کیت کت موجود در اکسپریا زد۳ ... پس اگر دوست دارید که بدانید پس از آپدیت اکسپریای خود به اندروید ۵ ظاهر آنچه ...
  • اخبار روز و لحظه ای دنیای آی تی

    p30it.ir/
    دعوت به همکاری ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند7 ساعت; تمسخر قابلیت نقشه‌های آفلاین گوگل توسط سرویس Here نوکیا8 ساعت ...
  • آپدیت اندروید ۵ برای اکسپریا زد۳ هفته دیگر عرضه می شود ...

    www.imn.ir/rssmi_feed.../آپدیت-اندروید-۵-برای-اکسپریا-زد۳-هفته-د/
    بالاخره انتظار برای طرفداران سونی رو به پایان است و اندروید ۵ را با تغییراتی که همه دوست ... خواهید بود تا از این پس برنامه های خود را به SD کارت یا همان کارت حافظه هم منتقل کنید. ... بسیار خوب، دارندگان اکسپریا زد۳، چند قدم تا صبح باقیست، کمی انتظار! .... ایندیپندنت: ایران مسابقه بین المللی کاریکاتور ضد داعش برگزار می کند ...
  • آپدیت اندروید ۵ اکسپریا زد سونی از هفته آینده منتشر ... - پن ...

    sonycorporation-blog.panpan.ir/
    پس از عرضه به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه‌های مختلف سری زد اکسپریا، اکنون ... سری زد اکسپریا و پس از عرضه این نسخه از اندروید برای اکسپریا زد۱، زد۲ و زد۳ و البته C3 و ... آپدیت جدید اندروید ۵.۰.۲ برای سری اکسپریا Z2 و Z3 سونی عرضه شد ... گفته می‌شود سونی برای پاسخگویی به نیاز بازار حدود یک میلیارد دلار در بخش تولید ...
  • Sony Xperia Z3 - نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل سونی ...

    www.mobile.ir/phones/comments-37566-sony-xperia-z3.aspx
    رتبه: ۸٫۶۱۰ - ‏۳٬۳۷۵ رأی
    سلام دوستان خسته نباشید یکی از دوستام یک عدد زد۳ داره مدل ۳۲ گیگ رنگش سفید ...... بهشون ایمیل زدم گفتن، در حال آزمایش هست و به زودی ارائه میکنند، که فعلا هنوز ندادن ... البته توی آپدیت جدید اندروید 5 سونی، قابلیت tap and pay به تنظیمات اضافه شده ... چون واقعا تنظیماتش دم دسته و تغییراتی که میریم مستقیم مشاهده میشه و خب ...
  • گوشی های موبایل :: سونی

    sonycorporation.blog.ir/category/گوشی%20های%20موبایل/
    دوربین هم حداقل از نظر مشخصات فنی تغییری نکرده و سونی کماکان از سنسور ۲۰.۷ ... از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اندروید ۵، ... دارند که قرار است این شرکت ژاپنی‌تبار آپدیت اندروید آب‌نبات چوبی برای اکسپریا Z ... سری زد اکسپریا و پس از عرضه این نسخه از اندروید برای اکسپریا زد۱، زد۲ و زد۳ و ...
  • بروزرسانی اکسپریا زد3 به اندروید 5 را از دریچه‌ی ویدیو تماشا ...

    intotech.ir › گوشی تبلت گجت › گوشی
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکسپریا زد3 هم یکی از پرچم‌داران بزرگ اندروید است و مشتریان سونی دوست ... اما بهتر است ببینیم پس از بروزرسانی اکسپریا زد۳ چه شکلی می‌شود.
  • آپدیت های نرم افزاری بایگانی | سونی پلاس

    sonyplus.ir/category/آپدیت-های-نرم-افزاری/
    ۴ روز پیش - آپدیت جدیدی برای Xperia Z1,Z1 Compact,Z Ultra به تایید رسید. ... سونی علاوه بر اینکه بروزرسانی اندروید ۵٫۰٫۲ را برای تمام گوشی های سری Z منتشر ... از تغییرات این نسخه میتوان به پشتیبانی کامل از اندروید لالی پاپ اشار کرد. ... نسخه ۵٫۰ هم نامیده می‌شود، به همراه مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و بهبودها عرضه می‌شود.
  • تبلت ایسر آیکانیا -Acer Iconia Tab 7 A1-713HD - 16GB

    grnovin.ir/tablet/acer/acer_iconia_tab_7_a1_713hd_16gb
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ ◈ توقف ... سایر مشخصات:اندروید 4.2 - کارکرد باتری حداکثر 7 ساعت در هنگام پخش مداوم ویدیو ...
  • آپدیت لالی پاپ سونی ایكسپریا زد۳ دو سیم كارت ... - مخزن بلاگ

    makhzanblog.ir/.../آپدیت+لالی+پاپ+سونی+ایكسپریا+زد۳+دو+سیم+كار...
    پس از مدت ها انتظار بالاخره امروز به روزرسانی لالي پاپ برای گوشی های اکسپریا آغاز شد. انتظار ها برای ... آغاز مرحله سوم به روزسانی اندروید ۵٫۰ لالی پاپ با اکسپریا Z. همانطور که ... سونی موبایل اندونزی، زمان انتشار و خلاصه ای از تغییرات آپدیت لالی پاپ گوشی های اکسپریا را اعلام کرد. شاید شما ... اکسپریا Z2 به لالی‌پاپ مجهز می‌شود.
  • Xposed Framework بزودی برای اندروید آب‌نبات‌چوبی منتشر ...

    www.zoomit.ir/it-news/17698-xposed-installer-android-app
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چند هفته پیش اپلیکیشن کاربردی Xposed Installer را به شما معرفی کردیم و به بررسی ... سونیاکسپریا Z3+‎ را معرفی کرد: دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی… ... که نسخه‌ی آزمایشی این بروزرسانی جدید روی اندروید 5 تست شده و به درستی کار می‌کند. ... عالی میشه پس میتونیم راحت اپدیت کنیم به 5 با وجود این اپدیت :roll:.
  • به بزرگ ترین وبلاگ gta5خوش امدید - رمزهایgta5‏

    ali-gta5.blogfa.com/tag/رمزهایGTA5‏
    به بزرگ ترین وبلاگ gta5خوش امدید - رمزهایgta5‏ - همه چیزدرباره gta5 - به بزرگ ترین وبلاگ ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • آپدیت لالی پاپ سونی ایكسپریا زد۳ دو سیم كارت - تبلیغات ...

    kulbe.ir/list/آپدیت+لالی+پاپ+سونی+ایكسپریا+زد۳+دو+سیم+كارت.html
    پس از مدت ها انتظار بالاخره امروز به روزرسانی لالي پاپ برای گوشی های اکسپریا آغاز شد. ... آغاز مرحله سوم به روزسانی اندروید ۵٫۰ لالی پاپ با اکسپریا Z ... سونی موبایل اندونزی، زمان انتشار و خلاصه ای از تغییرات آپدیت لالی پاپ گوشی های اکسپریا را اعلام .... می‌کند.لالي‌پاپ پس از «کیت‌ک قابلیت های اولین آپدیت اندروید لالی پاپ.
  • سوال های تاریخ معاصر ایران

    soalme.blogsky.com/سوالات-تاریخ-معاصر-ایران
    قانون ملی شدن صنعت نفت ایران در چه تاریخی به تصویب رسید؟ ص 117. 4. حسین علاء ..... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ ◈ توقف ...
  • 7 - خبر آنلاین - میهن بلاگ

    khabaronlinesalas.mihanblog.com/page/7
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اعضای متقاضی مسكن مهر به طرح شكایت به مراجع رسمی-نظارتی اقدام ... ادامه مطلب .... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • اندروید 5 به سونی اکسپریا Z2 رسید | جستجو | هستی بلاگ ...

    www.hastiblog.ir/list/اندروید+5+به+سونی+اکسپریا+Z2+رسید.html
    آپدیت اندروید ( کیت کت) ۴٫۴٫۴ ماه آینده برای محصولات باقیمانده اکسپریا ... پس از معرفی رسمی اکسپريا Z3 و استفاده مجدد سوني از صفحه نمایش ۱۰۸۰ در این ... سوني به روزرسانی اندرويد ۵ را برای خانواده Z از ماه آینده میلادی آغاز خواهد کرد. ... گوشی هوشمند ۵ اینچی که اندرويد آبنبات چوبی را اجرا می‌کند و شباهت زیادی به زد 3 سوني دارد.
  • سونی: خانه

    sonycorporation-blog.kacc.ir/
    آپدیت اندروید ۵ اکسپریا زد سونی از هفته آینده منتشر خواهد شد ... برای کلیه دستگاه‌های سری زد اکسپریا و پس از عرضه این نسخه از اندروید برای اکسپریا زد۱، زد۲ و زد۳ و البته .... Xperia E4g از ماه آوریل با قیمتی حدود به بازار عرضه میشود. .... دوربین هم حداقل از نظر مشخصات فنی تغییری نکرده و سونی کماکان از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی ...
  • اخبار فناوری اطلاعات - پرتال خبری فناوری اطلاعات و ...

    it-news.ir/
    در حوزه فضای مجازی به ویژه صنعت امنیت باید متکی به توان داخل.. طراحی نرم‌افزارهای .... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند.. این پیامک ...
  • آپدیت اندروید ۵ سرانجام برای سونی اکسپریا زد۳ و زد۳ ...

    www.titreakhbar.com/view/29888848
    پس از ماه‌ها انتظار حالا نوبت سونی رسیده تا پس از سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سایر رقبا ... به گفته سونی این آپدیت حداکثر تا سه هفته دیگر در تمامی نقاط دنیا عرضه خواهد شد و ... گفته می‌شود سونی فعلاً بر روی عرضه آپدیت برای سری زد تمرکز کرده و هنوز ... شده آپدیت اندروید ۵.۰ را با تمامی ویژگی‌هایش به سری اکسپریا زد۳ خواهد آورد.
  • پنجره ای به جهان فناوری اطلاعات

    pasharayan.rozblog.com/
    اپل روزگار خوبی را سپری می‌کند، ارزش برند این شرکت نسبت به ۱۰ سال گذشته ۱۴۴۶ درصد رشد ..... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • آراتا نیوز - ایرانی هایی که سگ دارند /تصاویر

    www.aratanews.ir/post/1667
    ۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ربات کوچکی که یاد می گیرد پس از آسیب دیدن هم راه برود [تماشا کنید] ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • بروزرسانی به اندروید ۵ لالی پاپ برای دو فبلت سونی Xperia ...

    boxiaozui.com/.../بروزرسانی+به+اندروید+۵+لالی+پاپ+برای+دو+فبل...
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چند هفته ای است که سوني انتشار آپدیت اندرويد ۵ لالي پاپ را براي گوشی های .... پس از اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3، حالا نوبت به اکسپریا Z3 کامپکت رسید تا ... شاید تصور کنید این مدل شبیه و جایگزین تبلت Z2 است، اما تغییرات زیادی در این ... سونی گوشی میان‌رده Xperia M4 Aqua را در MWC 2015 معرفی می‌کند.
  • آی تی رسان - زوم لینک | تازه های گوشی و تبلت

    zoomlink.ir/index.php/entertainment/سرگرمی/150-death
    تصاویر رندر شده پرچم دار جدید ZTE با شباهت بسیار به آیفون ۶ فاش شد. 16 ساعت قبل گجت ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟
  • بانک اول دبیرستان - کتاب های تکمیلی و ....

    classaboreyhan.blogfa.com/post/76
    سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ » توقف اجباری برنامه Google + ... كتاب محتواي تكميلي سمپاد «برنامه نويسي به زبان c1 سمپاد»
  • وبلاگ امور پژوهشی آموزش و پرورش شهربابک - ترکیب و شرح ...

    pejooheshbabak.blogfa.com/post/8
    2- ارائه‌ي گزارش مکتوب ومستندفعاليت‌هاي انجام شده به اداره( هر دو ماه يک بار، توسط رابط) ... سونی اکسپریا زد۳ پس از آپدیت به اندروید ۵ چه تغییراتی می‌کند؟ ◈ توقف ...
  • Sony Xperia Z3 Dual SIM - Digikala.com

    www.digikala.com/...Xperia.../گوشي-موبايل-سوني-اکسپريا-زد-3-دو-س...
    شاید نتوان اتفاقی انقلابی در سونی اکسپریا Z3 پیدا کرد، اما می‌توان این پرچم‌دار ... امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.4 KitKat - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای ..... چینش و اندازه‌ی کلیدهای موجود بر لبه‌ی Z3 نسبت به Z2 تغییری نکرده و به ترتیب .... گفتنی است که متون با پس زمینه‌ی سفید در این گوشی خوانایی بهتری در ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 656
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,591
  • بازدید ماه : 18,726
  • بازدید سال : 118,528
  • بازدید کلی : 669,374