loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 124 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

“علی شمخانی” دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در برنامه نگاه یک که شامگاه شنبه ۹ خرداد از شبکه اول سیما پخش شد گفت: افراط شکل گرفته در منطقه با کالبد شکافی سطحی و سریع دارای خصلت استکبار، ارتجاع و صهیونیست است و همه گروه ها متفق هستند که محور مقاومت باید به وضع فرسایشی برسد.
وی یادآور شد: گروه های افراطی در برخی کشورها از جمله سوریه، یمن، عراق متفق هستند و در کشورهایی مثل مصر و تونس متفق نیستند. اتفاق اول آنان تضعیف محور مقاومت است. صحنه دوم اتفاق آنها این است که ظرفیت جهان اسلام به جای پرداخت بین فلسطین صرف اختلاف شیعه و سنی شود. توافق سوم اینها این است که ایران که ادبیات تولید حاکمیت به نام دین را در منطقه حاضر و سفارت صهیونیست را تعطیل کرد، تضعیف شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره این که جنگ های رخ داده در منطقه چقدر نیابتی است، اظهار کرد: جنگ نیابتی جنگ مکمل است؛ مکمل در تضعیف محوری که آنان (گروه های افراطی و حامیان آنان) روی آن متفق هستند؛ یعنی محورهای مقاومت و انقلاب اسلامی.
شمخانی توضیح داد: این محور (جمهوری اسلامی ایران) ۸ سال با تهدید نظامی مقاومت کرد و امکانات کشور در این سال ها صرف مقاومت با رژیمی شد که همه در تجاوز با آن شریک بودند که در نهایت شکست خوردند.
وی ادامه داد: همین گروه ها تلاش کردند جریانات داخلی را به شکلی هدایت کنند که بتوانند با سناریوی دو سر بودن نظام سری را قوی و سری را تضعیف کنند که شکست خوردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: این گروه ها در ادامه وقتی دیدند که این کشور (جمهوری اسلامی ایران) ضعیف نشده و چشم انداز ۱۴۰۴ دارد به این نتیجه رسیدند که باید آن را از موجودیت ژئوپلوتیک محروم و موجودیت علمی و فرهنگی آن را تضعیف کنند و راه تکمیل ضربات فرسایشی در این است که به نام دین داری و دین مداری، علیه بخشی از دین اقدام شود از این رو ‘ز هر طرف شود کشته به سود استکبار است’ در دستور کار آنان قرار گرفت.
شمخانی اظهار کرد: اهداف خام و مبتنی بر تفکر آماتوری و هیجانی و جوان ناشی از تغییر حاکمیت در سعودی، منجر به اتحاد یک تصمیم راهبردی غلط شد که همین موضوع می توانست با شیوه دیگری و با مسالمت حل شود اما مدل بد تصمیم گیری را در منطقه ایجاد کرد.
وی یادآور شد: حدود دو ماه است که تجاوز سعودی به یمن ادامه دارد. اعلام کردند که گروه انقلابی باید صنعا را ترک کرده و رییس جمهوری مستعفی و یمن به جغرافیای محدود خود بازگردد. امروز چه وضعی دارند؟ امروز گروه های انقلابی با همراهی ارتش به همه جای یمن احاطه دارند و تنها دوای علیه تروریست اینها هستند و بمباران یمن با هدف حمایت از القاعده انجام می شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: آخرین نماینده سازمان ملل در یمن اعلام کرد: ما در حال حل مشکل بودیم و به نتایجی رسیده بودیم که صبح همان روز سعودی شروع به حمله به یمن کرد.
شمخانی ادامه داد: این جنگ نیابتی نیست بلکه قتل عام یک ملت است که منجر به شکست سعودی شده است و امروز شاهد تنفر ایجاد شده بین یمنی ها علیه سعودی ها هستیم و می شد این اتفاق رخ ندهد.
وی گفت: به فرسایش بردن توان امت اسلامی به نوعی تامین امنیت اسراییل است و همین گروه های افراطی فراتر از این می روند و اعلام می کنند ارتش عربی علیه یمن تشکیل می دهند؛ در صورتی که یمن نیز عرب است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد: می خواهید ارتش عربی تشکیل دهید؟ می توانید ارتش اسلامی تشکیل دهید و علیه کسانی که منافع جهان اسلام را به ذلت کشاندند، اقدام کنید.

شمخانی با طرح این پرسش که از تکفیری ها بپرسید آیا تیری به سمت تلاویو شلیک کردید؟ افزود: جمهوری اسلامی طرحی ارائه داد که مبتنی بر چهار محور شامل ۱- توقف آتش بس ۲. انتخاب یک کشور به عنوان مرکز مذاکره ۳. حضور همه طیف های یمنی برای مذاکره و ۴. تشکیل یک دولت ملی فراگیر که همه طیف های یمینی در آن شریک باشند. که اجرای این مدل سخت نیست.
وی یادآور شد: نگاه ها در منطقه بیش از آن که معطوف به واقعیت ها باشد بیشتر به زاغه مهماتی است که از دلارهای نفتی خریداری شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد: این مقاومت، نسلی است و دشمنی به شکل آنتاگونیسی تبدیل می شود. ما در زمان حاکمیت قبلی عربستان و بعد از آن، سعی کردیم، اعلام کنیم که آنان از این بی مهابا بودن مبتنی بر دستور دیگران دست بردارند و کنار هم به شکل منطقه ای می توان مشکلات را حذف کرد.
شمخانی گفت: ما نیازی نداریم ایران را وسیع تر کنیم؛ از ابتدای انقلاب و در این سال ها، به کشوری تجاوز نکردیم اما نسبت به سرنوشت جهان اسلام بی تفاوت نیستیم.
وی ادامه داد: نخبگان شیعه و سنی باید نسخه ای را برای جلوگیری از این نسل کشی ترسیم کنند و ما نیز کمک می کنیم که این فاز به پایان برسد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران امروز احساس می کند که خط دفاع از خودش، مقابله با تهدیدات آتی منطبق بر دفاع از مقاومت شده است.
شمخانی تصریح کرد: شکل دهی محور مقاومت مقابله با شعار توسعه رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات بود و به یاد داریم که رژیم صهیونیستی سال ۸۲ جنوب لبنان را در اختیار داشت.
وی توضیح داد: گروه های تکفیری اعلام کردند که تهدید اول ما ایران و شیعیان و متحدان ایران هستند. می گویند اگر در عراق، دولت اسلامی شکل گرفته و به دلیل سقوط صدام سنی، دولت بغداد مقبول نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: اگر در سوریه امروز حاکمیتی وجود دارد که موافق جریان عربی در اسراییل نیست مبتنی بر حمایت ایران است و تکفیری ها با حمله به این کشور و دیگر کشورها تلاش کردند که نا امنی ها را به مرز ایران بکشانند اما واقعیت این است که توانایی این مهم را نداشتند.
شمخانی تاکید کرد: تکفیری ها در تصمیم های اخیر خود که اعلام شد، خواستند بمب هایی را در ایران منفجر کنند و امکانات و آدم های کار ساماندهی شد اما قبل از حرکت از قرارگاهشان، با قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران منهدم شدند.
وی ادامه داد: نزدیکی تکفیری ها به ۵۰ کیلومتری مرز ایران بحث قدیمی است. آنها در دوره ای تا سعدیه و خانقین نزدیک مرز ایران است، آمدند اما منهدم شدند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ما سه خط قرمز در عراق داشتیم. این خط قرمزها نخست مرزهای ما، دوم بغداد و سوم تهدید عتبات عالیات بود. با حمایت ملت عراق، کرد، عرب، شیعه، سنی و بسیج مرجعیت و حمایت جمهوری اسلامی اجازه ندادیم؛ اتفاقی رخ دهد.
شمخانی توضیح داد: ما از این سناریوها گذشتیم و هیچ تهدیدی نزدیک مرزهای ایران نیست و اجازه نمی دهیم تهدید نزدیک مرزهای ما شکل گیرد. البته آنها درباره اقدامات تروریستی در مراکز تاریکشان برای عملیات در مراکز مقدس ما تصمیم گرفتند اما قبل از انجام این تصمیم، این اقدامات خنثی شد.
وی تاکید کرد: سال ۹۳ گروه های تکفیری تلاش کردند به مرزهای کشور نزدیک شوند اما به چشم به هم زدنی از آن منطقه، صدها کیلومتر دور رانده شدند و قبل از تصمیم به انفجار مراکز مذهبی ما منفجر شدند؛ آنها خودشان را نفوذناپذیر جلوه می دهند اما نیروهای امنیتی ما مسلط هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: این تفکر شیطانی و اقدام نیابتی توسط برخی نیروهای منطقه ای و فرامنطقه ای مرتب دنبال می شود و در شمال غرب، جنوب شرق و جنوب غرب ادامه دارد و ما همواره هوشیار هستیم.
شمخانی ادامه داد: تشکیک در منطقه و خود آمریکا نیز وجود دارد که مبارزه با تروریست با همراهی ۶۰ کشور رخ بدهد. باید این پرسش را مطرح کنیم این تروریست چه ملیتی دارد؟ آیا محل شکل گیری آن جایی نیست که استبداد و استکبار خیزش ملی ایجاد کرده است؟
وی تاکید کرد: هم ائتلاف ضد تروریست شکل می دهید و هم در سوریه از تروریست ها حمایت می کنید. چرا عده ای را برای مبارزه با یک دولت با ثبات مسلح می کنید؟ مگر کسانی که در سوریه می جنگند تروریست نیستند؟ پس این افراد مورد حمایت چه کسی هستند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: آمریکایی ها در منطقه، راهبردی متناقض و متعارض به تصمیم و اقدامشان در پیش می گیرند و این تشکیک تنها مختص ما نیست. نمی خواهم بگویم داعش را تقویت می کنند اما کارنامه حضور شش ماه در مبارزه با داعش چیست؟ چقدر از ظرفیت داعش از بین رفته و رمادی چقدر فاصله با محل استقرار نیروهای آمریکایی داشته است؟
شمخانی گفت: بحث تجزیه عراق و کشورهای اسلامی، ریشه های فکری در مراکز فکری آمریکایی دارد. جو بایدن و کسینجر موید این نظریه هستند. آنها می گویند در منطقه خاورمیانه ۴۴ اقلیت وجود دارد و با تجزیه این اقلیت ها، بزرگترین اقلیت، یهودی خواهد شد و آنها به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند.
وی ادامه داد: امروز عراق با آمریکا پیمان امنیتی دارند اما چرا به دنبال تجزیه آن هستند؟ حتی نسبت به متحد تاریخی خود از جمله عربستان نیز چنین تفکری از سوی غرب وجود دارد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: مردم عراق احساسشان این است که مزایای در کنار هم بودنشان بر منفعت تاکتیکی تجزیه برتری دارد و در نهایت قادر به این امر نخواهند بود.

 

 

  • شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ...

    khabarpu.com/h.php?t=180-xFA-xNEWS-x81628663-x_t...
    شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند سناریوی فرسایش توان امت اسلامی برای تامین امنیت اسراییل ایرنا|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای ...
  • تکفیری‌ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند - نکته

    nokteonline.com/.../تکفیری‌ها-قدرت-کشاندن-جنگ-به-مرزهای-ایران-را-ند...
    ۱۳ ساعت پیش - به گزارش نکته، علی شمخانی با حضور در برنامه نگاه یک که شامگاه شنبه 9 خرداد از شبکه اول سیما پخش شد گفت: افراط شکل گرفته در منطقه با ...
  • شمخانی: اولین کسی هستم که در فهرست درخواستی برای ...

    namehnews.ir/.../شمخانی-اولین-کسی-هستم-که-در-فهرست-درخواستی-بر...
    ۱۷ ساعت پیش - شمخانی: اولین کسی هستم که در فهرست درخواستی برای مصاحبه هسته‌ای قرار دارم / تکفیری‌ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند. دبیر شورای ...
  • شمخاني: تکفيري ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهاي ايران را ندارند

    afaghpress.com/default.aspx?pid=عناوين%20کل%20خبري...
    ۷ ساعت پیش - دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: تکفيري ها بارها تلاش کردند جنگ را به مرزهاي ايران بکشانند اما هر بار تلاششان در نطفه با شکست روبه رو شد چرا ...
  • تكفيري‌ها قدرت كشاندن جنگ به مرزهاي ايران را ندارند - جهان اسلام

    www.islamicwna.com/News.aspx?NewsId=41361
    ۱۲ ساعت پیش - تكفيري‌ها قدرت كشاندن جنگ به مرزهاي ايران را ندارند. علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي با حضور در برنامه نگاه يك كه شامگاه شنبه ۹ خرداد از ...
  • شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ...

    3dwork.ir/شمخانی-تکفیری-ها-قدرت-کشاندن-جنگ-به-مرز/
    ۱۴ ساعت پیش - شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند. اخبار, اطلاعات ... بعد تشرف ۲۰۰ معلول جسمی و ذهنی به پابوسی آستان حضرت رضا(ع) ...
  • خاطرات | راهرو

    www.rahrou.ir/?cat=5
    شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند / سناریوی فرسایش توان امت اسلامی برای تامین امنیت اسراییل ...
  • شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ...

    www.bbcfars.ir/getlink/4340438
    شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند - سناریوی فرسایش توان امت اسلامی برای تامین امنیت اسراییل - تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ...
  • شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ...

    web.zamzar.ir/.../157363_شمخانی-تکفیری-ها-قدرت-کشاندن-جنگ-به-مر...
    دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تکفیری ها بار&. ... سیاسی | شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند. سیاست 0. (شمخانی: تکفیری ها قدرت ...
  • شمخاني: طرف مقابل ايران به دنبال حل مسائل فني باشد نه ...

    hamechiz-inja.rozblog.com/.../شمخاني-طرف-مقابل-ايران-به-دنبال-حل-مس...
    ۱۰ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، علي شمخاني در برنامه نگاه يک شنبه .... شمعخاني: تکفيري ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهاي ايران را ندارند/سناريوي ...
  • شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...شمخانی:%20تکفیری%20ها%20قدر...
    شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند انتخاب اخبار مشابه ... داعش قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ما را ندارد تابناک اخبار مشابه ۱۳۹۴-۳-۱۰ ۰۶:۵۴|۲ ...
  • شمخاني: طرف مقابل ايران به دنبال حل مسائل فني باشد ... - ...

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=257879
    ۱۶ ساعت پیش - شمخاني در خصوص تلاش‌ها براي کشاندن ناامني به مرزهاي ايران، عنوان کرد: .... شمعخاني: تکفيري ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهاي ايران را ندارند/سناريوي ...
  • شمعخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ...

    www.gist.ir/.../شمعخانی-تکفیری-ها-قدرت-کشاندن-جنگ-به-مرزهای-ایران-...
    تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تکفیری ها بارها تلاش کردند جنگ را به مرزهای ایران بکشانند اما قدرت و توانایی این کار را ندارند. منبع: ایرنا.
  • شمخانی: هیچ تهدیدی متوجه مرز نیست

    poonehnews.com/سیاسی/397647-شمخانی-هیچ-تهدیدی-متوجه-مرز-نیست
    ۸ ساعت پیش - شمخانی در این مصاحبه با اشاره به ریشه‌های شکل‌گیری گروه‌های افراطی و .... شمعخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند / سناریوی ...
  • تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند - خانه

    sabadekhabar.ir › خانه
    ۱۳ ساعت پیش - شمخانی: اولین کسی هستم که در فهرست درخواستی برای مصاحبه هسته‌ای قرار دارم / تکفیری‌ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند /همدیگر را متهم ...
  • مه ولات بزرگترین روستای ایران | عبدل ابادمه ولات

    ab2olabad.ir/?tag=مه-ولات-بزرگترین-روستای-ایران
    ۱۳ ساعت پیش - به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شده که گفته می شود مربوط به جمعی ... شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ...
  • دولت بهار:آيا داعش توان حمله به ايران را دارد؟

    www.dolatebahar.com/telex-56004.html
    ۶ روز پیش - ... نسبت به قصد دشمنان ايران براي كشاندن جنگ نيابتي به نزديكي مرزهاي ايران هشدار ... تكفيري بر روي زمين است و آنها توان حملات هوايي و دريايي را ندارند. ... در همين رابطه دبير شوراي عالي امنيت ملي شمخاني با اشاره به فتنه طراحي ... در كنار ثبات و امنيت مثال زدني ايران در منطقه پر آشوب خاورميانه، افزايش نفوذ و قدرت ...
  • آیا داعش توان حمله به ایران را دارد؟ | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/125518
    ۶ روز پیش - نیروهای تروریستی و تکفیری در نزدیکی مرزهای ما هستند. ... تاکتیک نیروهای تروریست تکفیری بر روی زمین است و آنها توان حملات هوایی و دریایی را ندارند. ... در همین رابطه دبیر شورای عالی امنیت ملی شمخانی با اشاره به فتنه طراحی شده ... در منطقه و درگیر کردن ایران در جنگ های نیابتی برای تحلیل بردن قدرت ایران در ...
  • اخبار - صفحه 556 - بورس بازان | تالار گفتگوی بورسی

    boursebazan.ir/f178/اخبار-104/index556.html
    ۱۲ ساعت پیش - شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند / سناریوی ... به گزارش ایرنا، علی شمخانی با حضور در برنامه نگاه یک که شامگاه شنبه 9 ...
  • خدمت

    secret-a.ir/خدمت/
    ۱۵ ساعت پیش - شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ..... درانتخاب و نمايش محتوا هيچ دخالت انساني وجود ندارد لذا از شما خواهشمنديم در صورتي ...
  • صالحین شهید بینا جیرفت

    shbina.salehin.ir/
    شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند / سناریوی ... اما هر بار تلاششان در نطفه با شکست روبه رو شد چرا که قدرت و توانایی این کار را ندارند. مهم ...
  • شمخانی: تکفیری ها قدرت کشاندن جنگ به مرزهای ایران را ندارند ...

    idake.ir/.../شمخانی:-تکفیری-ها-قدرت-کشاندن-جنگ-به-مرزهای-ایران-را-ن...
    تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تکفیری ها بارها تلاش کردند جنگ را به مرزهای ایران بکشانند اما هر بار تلاششان در نطفه با شکست روبه رو شد چرا که ...
  • ظهور نزدیک است ، دیگر نباید خفت بهتینا

    behtina.com/blog/12khabar
    واکنش وزیر دفاع اسبق آمریکا به درخواست پادشاه عربستان برای حمله به ایران ... کرده که تا زمانی که ایرانی به آمریکا و متحدانش حمله نکند جنگی در کار نخواهد بود و .... شده پیامی به مردم رقه مبنی بر قدرت این گروه تروریستی بود و اینکه برای به وحشت ..... دوره آموزش"جهاد " را گذراند و سپس به مرزهای ترکیه رفت تا از آن جا وارد سوریه شود.
  • رجوی [از صدام] کوپنهای مربوط به یادداشت تفاهم ... - . اسپیناد

    espinad.com/blog/sbnejat
    ۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرکرده تشکیلات نفاق در این دوره در نهایت بلاهت و در حالی که ایران به عنوان جدی‌ترین ... ایران و تکفیری های سلفی( که حکم فرزند خوانده خود منافقین دارند) برقرار ..... پایگاه اینترنتی رادیو فرانسه گزارش داد: «مریم رجوی» به قدرت های جهانی ... رجوی همچنین بدون اشاره به پیشینه سال ها همکاری جنگی و تروریستی گروهک ...
  • آبشار زیبای “سنگان” در نزدیکی تهران + تصاویر

    netlook.ir/16/
    وام مسکن مشروط به تثبیت قیمت مصالح و خدمات، قدرت خرید را افزایش می‌دهد .... وی با اشاره به اهمیت امنیت مرزهای مشترک ایران و تاجیکستان، گفت:‌ افراطی‌گری، تروریسم و .... ۱۳۸۸، روز شنبه، ۱۱ بهمن، نوشت: روحانی از علی شمخانی دبیرشورای‌عالی امنیت ..... اسرائیل و حزب‌الله به ‌جنگی فراگیر تبدیل شده که از عرصه اصلی خود فراتر
  • “داعش” چطور به یک‌باره دشمن آمریکا شد؟! - تفریحی

    www.irofun.com/15.html
    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در جنگ غزه اذعان کرد. ..... افزایش یا کاهش سرعت اینترنت صرفا قدرت دستیابی به بخشهای مختلف ...... مذاکرات هسته‌ای ایران ، لیونی: آتش‌بس بدون تکمیل پروژه تونل‌های مرزی اجرایی ...... تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها ندارد/ کناره‌گیری شمخانی “شایعه” است، توقیف ...
  • مقاومت اسلامی

    moqawema.acvo.biz/
    تروریست های داعش که در صدد به شکست کشاندن آتش بس هستند، برای دومین بار در دو .... علي أحمد عواض با نام جهادی "محمد حيدر" در جهاد مقدس با تکفیری ها به شهادت رسید. ... منبع : مقاومت اسلامیناوهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به خلیج عدن رسیدند ...... سردار سلامی با اشاره به این که مفروضات ما براساس جنگ تمام عیار با بزرگترین قدرت ...
  • مقاومت اسلامی |دانلودآهنگ جدید

    moqawema.makhzanblog.ir/
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از آنجا که نیروهای انصار الله از راهبرد جنگ های نامنظم پیروی می کنند از وضع خوبی برخوردارند . ... گروه های تکفیری در این سرزمین ها حضور دارند مرزهای جغرافیایی را به رسمت نمی شناسند. ... انصار الله نیازی به حمایت تسلیحاتی و آموزش ایران ندارد ... ایران به سبب دارا بودن قدرت عظیم دفاعی هیچ کشوری، نه آمریکا، نه اروپا ...
  • ايران زيباپن پن

    ehsan-g.panpan.ir/
    البته جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی ..... ایران با قدرت انسانی واقتصادی فوق‌العاده‌اش به بمب اتم نیازی ندارد .... الله‌دادی در دفاع از امت اسلامی و در مرز کشور دوست و برادر خودمان سوریه در تلاش به منظور ...... شمخانی: تکفیری‌ها و تحریمی‌ها برای خدشه‌دار کردن محیط امنیتی ایران برنامه دارند.
  • سخنان مهم "شمخانی" درباره نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران

    khabarontime.ir/.../سخنان-مهم-شمخانی-درباره-نزدیک-شدن-داعش-به-مرزهای-...
    فساد فیفا کار را به جنگ جهانی می کشاند ... باید دست متجاوز مرزهای ما دور شود و برای حفظ قدرت خود در مقابل این تهدیدات، انسجام درونی ... اگر اوضاع را به همین شکل که انجام شده و ادامه دارد رها کنیم به‌زودی تهدید تکفیری‌ها و داعش به مرزهای ما می‌رسد. ... وی با اشاره به حمله صدام به شهرهای مرزی ایران از جمله خرمشهر، آبادان و به شهادت رساندن عرب‌های ...
  • [PDF]ماهنامه دیواری دریچه سیاسی - شماره106 - معاونت سیاسی ارتش

    www.siasi.aja.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=ad78fb22-83fe-45a7...
    درخواست های دیگر مسئوالن آمریکایی از مشارکت جمهوری اسالمی ایران برای. مبارزه با داعش ... آنچه مانع از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و جنگ افروزی ضد آن شده، مقاومت. لبنان است که هیچگاه از مرزهای فلسطین اشغالی غافل نشده و دائماً آماده و فعال. و در نهایت ... علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در گفتگو با شبکه المیادین.
  • کویت خروج دیپلمات هایش از عراق را تکذیب کرد/حمایت ...

    www.mehrnews.com/.../کویت-خروج-دیپلمات-هایش-از-عراق-را-تکذیب-ک...
    ۱۴:۰۹ یک سناتور جمهوریخواه: آمریکا عامل اصلی قدرت گرفتن داعش است ... ۱۰:۱۱ انتقال خودروهای آمریکایی در عراق به سوریه/نتانیاهو: آمریکا نباید با ایران همکاری کند ... 18:53:مسئول امنیتی عراقی:3000 تروریست آماده نفوذ از مرز عربستان به داخل عراق .... عراق برای پیوستن به نیروهای امنیتی در جنگ با تروریستهای تکفیری خبر داد.
  • مدیون شهدا - دانلود جدید هندیا

    tahoor1389.sifeindia.in/
    از داخل شهر تحت محاصره تکریت نیز خبر می‌رسد، ‌تروریست‌های تکفیری برای جلوگیری از ... و همرزمانش در دفاع از مرزهای هوایی کشور در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت:شهید یاسینی ... رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افزود: امروزه دشمن به جنگ نرم رو آورده و تاحدی هم موفق های ..... شمخانی در مراسم الحاق ناوشکن دماوند:نظامی‌گری در خزر جایی ندارد.
  • پایگاه خبری آنلاین ۱۱۰ ** نتیجه جستجو

    online110.com/?page=52&q=پیروزی&p=4
    به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس محمود فرشیدی در سرمقاله شماره امروز ... فتنه های صدر اسلام و از جمله جوسازی ها و جنگ روانی و توطئه های منافقان در مدینه، فتنه .... کمک های ایران کمر داعش را در عراق شکست شمخانی تاکید کرد که حمایت ایران ... تروریستی تکفیری داعش به مرزهای لبنان دارد و برغم نیازهای فوری ارتش لبنان به ...
  • درس شیرین دفاعی

    96979899.blogfa.com/
    قدرت نرم و نوع به كارگيري آن بسيار راحت تر از بكارگيري قدرت سخت است از سوي ... خود اوست در جنگ سخت حاصل بازي برد ،برد است يعني اينكه پيروز مطلق وجود ندارد طرف ... جنگ سخت به مدت 8 سال به ايران اسلامي تحميل شد و در كنار آن تحريم اقتصادي و ... شیطان و استبداد برای به نابودی و مذلت کشاندن و برگرداندن مسلمانان از راه نجات، ...
  • ملت ایران از تالش برای دستیابی به دانش هسته ای عقب ...

    www.magiran.com/ppdf/nppdf/2827/p02827207990101.pdf
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در موضوع مورد بحث نیز جنگ روانی و تبلیغاتی به منظور تزریق. باور انحرافی و ... بخواهد در مجموعه کشورهای پیشرفته دنیا قرار بگیرد، چاره ای ندارد ... پر قدرت ارس ال می کرد که: دولت نه تنها حیات و ممات کش ور را به ..... ایران در مرزها تبلیغ می کردند امروز با همگرایی ... شمخانی اتحاد عناصر بعثی، تکفیری و مزدوران.
  • اگر رها کنیم داعش به مرزهای ایران می‌رسد - فروشگاه اینترنتی

    www.ircounseling.org/news/.../اگر-رها-کنیم-داعش-به-مرزهای-ایران-می‌رسد
    باید دست دراز تجاوز دشمن از مرزهای ما دور شود و برای حفظ قدرت خود در مقابل این تهدید ... و اسلام دارند و عربستان به همراه برخی کشورهای دیگر سعی دارد این کشورها را به خود ... شمخانی در پاسخ به سوال دانشجویی دیگر که او هم درباره دلایل پایان نیافتن جنگ پس از ... وی گفت: متاسفانه جریان تکفیری به دنبال نسل‌کشی اسلامی است و طبیعی ...
  • مدیون شهدا | بلاگ 4 | مجله و آرشیو تفریحی ، سرگرمی وخبری

    tahoor1389.blog4.ir/
    رسانه های نزدیک به گروههای مختلف تروریستی تکفیری که تحت اشراف مستقیم ... حاکم بر سوریه و کشاندن جنگ و ویرانی به زادگاه رییس جمهور سوریه و محل سکونت اصلی .... شمخانی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانست با بهره گیری از دستاوردهای هشت سال .... عین قدرت و اقتداری که دارند، منادی صلح، آرامش و امنیت هستند و به عنوان نماد دفاع ...
  • شمخانی تشدید ایران هراسی نشانه چیست؟ - آکا

    news.akairan.com/havades-akhbar/bultannews/201551412590.html
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرکت دارند و باید با چینش مناسب آن ها در مقابل دشمنانشان ایستادگی کنند و از ... قدرت ویزارد تقدیم میکند-خخخخخخخ-تاون هال 7 رو ترکوند - فیلم. ..... را در جاده ابریشم آغاز کرده‌اند، روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه از مرز آستارا به ایران وارد شدند ... هشدار رهبرى پیرامون مذاکرات هسته اى و کشاندن جنگ هاى نیابتى به مرزهاى ایران.
  • آذر ۱۳۹۳ - بسیج دانش آموزی دبیرستان شهید صدوقی (2)

    basigsadoghi2.blogfa.com/1393/09
    به گفته جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اما در سطح تحولات میدانی، ... اما با عملیاتی که اخیرا اتفاق افتاد، از نزدیکی مرزهای ایران هم تار و مار شدند و به نظر ..... با شیعه و هم پیمانان را در دستور کار دارند و بعد از آن به جنگ کافران می‌روند. .... شمخانی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را یک مرکز عملیاتی دانست که قدرت بازدارندگی را به ...
  • مدیون شهدا | فایوفا

    tahoor1389.5fa.ir/
    رسانه های نزدیک به گروههای مختلف تروریستی تکفیری که تحت اشراف مستقیم ... کاروانهای اعزامی تروریستها از پادگانهای ارتش ترکیه در نزدیکی مرز با استان لاذقیه ... حاکم بر سوریه و کشاندن جنگ و ویرانی به زادگاه رییس جمهور سوریه و محل سکونت ..... شمخانی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانست با بهره گیری از دستاوردهای هشت سال ...
  • 10 - هفته نامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی 9 دی

    9day.ir/Newspaper/Page/151/10/0
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در کنار به انحراف کشاندن بیداری اسلامی، پروژه بی‌ثبات سازی محور مقاومت را نیز به پیش برند. ضمن اینکه سوریه عقبه نزدیک محور مقاومت در مقایسه با ایران به عنوان عقبه ... اما انتخابات عراق و پیروزی مجدد مالکی و در قدرت ماندن وی نتیجه بسیار ... تکفیری- بعثی داعش از منطقه عراق دارند نقش قابل توجهی در سرعت عمل ...
  • نشست مخالفان سوریه برای تعیین نخست‌وزیر جدید - آخرین ...

    khabar.megig.ir/p166529_نشست_مخالفان_سوریه_برای_تعیین_نخست‌...
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پست جدید در ساختار قدرت افغانستان شکایت آمریکا از جاسوسی هسته ای صهیونیست ها. ... پس از گذشت سه سال از جنگ افروزی ترکیه عربستان و امریکا در سوریه که به ... اعلام آمادگی اروپایی ها برای بازگشت به پتروشیمی ایران خروج ژاپن از تراز .... شمخانی: تکفیری‌ها و تحریمی‌ها برای خدشه‌دار کردن محیط امنیتی ایران ...
  • خبرگزاری سیمرغ SEMORGH NEWS دنیای اینترنت

    semorghnews.boxiaozui.com/
    پس از آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌ها رفت و فعالیت‌های خود را در عرصه‌های قرآنی به ... اما تصریح کرد مقامات آمریکایی راه‌های مختلفی برای تماس با طرف ایرانی دارند. .... مسکو میزبان بروجردی، شمخانی، مقام عالی‌رتبه نظامی، مدیران وزارت نفت و معاون وزیر بهداشت خواهد بود ...... حمله داعش به مرز عربستان؛ محور رایزنی «خالد بن بندر» در واشنگتن.
  • برگزیده سرمقاله‌های روزنامه‌های صبح امروز - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
    ۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روزنامه‌های صبح امروز ایران در سرمقاله‌های خود به مهمترین مسائل روز کشور و جهان ... است به این احتمال- در صورت وقوع که به یقین اتفاق نخواهد افتاد- نیاز مبرم ندارد؟ .... سیاست های خاورمیانه ای و قدرت نمایی مقاومت اسلامی در برابر گروه های تکفیری ..... از زمان صفویه به این سو، مشکلات و ادعاهای مرزی همواره موجب بروز جنگ هایی ...
  • تحول بزرگی در راه است - جستجوگر هوشمند خبری آی باراد

    ibarad.com/News/7782786
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران، به دلیل تمدن کهن و اینکه از کشورهای اسلامی قدرتمند است همواره در ... شدند ولی ایران توانست جنگ تحمیلی را به فرصتی برای بالا بردن قدرت دفاعی، ... برای آمریکا و صهیونیست ها در به آشوب کشاندن سوریه و عراق و حمایت همه جانبه از ... شمخانی: تکفیری‌ها و تحریمی‌ها برای خدشه‌دار کردن محیط امنیتی ایران برنامه دارند.
  • برگزیده سرمقاله‌های روزنامه‌های صبح امروز - خانواده ایرانی

    khanevadeirani.ir/fa/news/5073
    ۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این منظور متأسفانه به علت خودداری تیم مذاکره کننده ایران از انتشار متن مذاکرات ... به این احتمال- در صورت وقوع که به یقین اتفاق نخواهد افتاد- نیاز مبرم ندارد؟ .... سیاست های خاورمیانه ای و قدرت نمایی مقاومت اسلامی در برابر گروه های تکفیری و ..... از زمان صفویه به این سو، مشکلات و ادعاهای مرزی همواره موجب بروز جنگ هایی ...
  • رونمایی از هدیه بزرگوارانه ایران به ارتش لبنان/آمریکا تهدید ...

    www.andishehha.com/.../رونمایی-از-هدیه-بزرگوارانه-ایران-به-ارتش-لبن...
    ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر اساس این گزارش لیست تجهیزات نظامی اهدایی جمهوری اسلامی ایران به ارتش لبنان ... «علی شمخانی» نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی 7 و 8 مهرماه جاری ... این روزنامه لبنانی نوشت هر طرفی که با قدرت، تعدد و تنوع سلاح‎های ایرانی ... تجهیز ارتش لبنان به سلاح های مورد نیاز برای جنگ با تروریسم تکفیری، ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 606
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,541
  • بازدید ماه : 18,676
  • بازدید سال : 118,478
  • بازدید کلی : 669,324