loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 111 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

      • نتیجه تصویری برای بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!
        1 روز پیش
      • نتیجه تصویری برای بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!
      • نتیجه تصویری برای بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!
      • نتیجه تصویری برای بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!
      تصاویر بیشتر برای بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!

  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می کنم! - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/13254656
    ۴ ساعت پیش - بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می کنم! خلاصه خبر. به گزارش افکارنیوز ، می خواهیم از کمی پیشتر آغاز کنیم. پستی در اینستاگرام گذاشتی که ...
  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! - نیوهاب فارسی

    fa.newhub.shafaqna.com/.../503169-بابت-این-شوخی-از-مردم-عذرخواهی-می‌...
    بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! سوشا مکانی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس مدتی است سکوت کرده و کمتر با رسانه‌ها حرف می‌زند البته طی همین مدت اتفاقات جالبی ...
  • Inoreader - بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!

    www.inoreader.com/article/3a9c6e7cff5cd2fa
    سوشا مکانی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس مدتی است سکوت کرده و کمتر با رسانه‌ها حرف می‌زند البته طی همین مدت اتفاقات جالبی افتاد که یکی از این اتفاقات نشان دادن ...
  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم - خبرورزشی

    news.akairan.com/havades-akhbar/.../2015623128484256.html
    به همین بهانه با سوشا مکانی تماس گرفتیم که گپ و گفت ما تبدیل به یک مصاحبه نسبتاً بلند شد. ,خبرورزشی,بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم.
  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم وحید طالبلو ... - خبرچه

    khabarche.ir/.../مکانی--بابت-این-شوخی-از-مردم-عذرخواهی-می-کنم-قدم-وح...
    ۱ روز پیش - پرسپولیس چشم تیم ملی ظهر سه شنبه دوم تیر ماه 1394 خبر مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم وحید طالبلو روی چشم ما!
  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم وحید طالبلو ... - ...

    bealaveh.ir/news/...بابت-این-شوخی-از-مردم-عذرخواهی-می-کنم/.../view/
    ۰ ۰. امتیاز دهید. تعداد بازدید: ۱.
  • چاپارک - بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!

    chaparak.ir/detail/News/4905153
    بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! ... فعالیت این خواننده در برنامه رمضان تلویزیون ممنوع شد · پر بیننده سیاسی چهارشنبه:ادامه اظهارنظرهادرباره حاشیه های 175 شهید ...
  • حذفی کاپ - مکانی:بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم ...

    www.hazfi-cup.com/news?...بابت_این_شوخی_از_مردم_عذرخواهی_می‌کنم/...
    مکانی:بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم وحید طالبلو روی چشم ما!
  • مکانی:بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم/قدم وحید طالبلو ...

    www.eghlimnews.com/مکانیبابت-این-شوخی-از-مردم-عذرخواهی-می/
    لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. معاون وزیر نیرو: آب شرب نیازی به دستگاه تصفیه ندارد · تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگی · فرماندار : قطعی آب در ...
  • سوشا مکانی : بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! - reza ...

    saeedehghasemi.blogspot.com/2015/06/blog-post_882.html
    ۲ روز پیش - سوشا مکانی : بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! +7. رأی دهید. -12. ‌سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳ ژوئن ۲۰۱۵. خبر ورزشی : سوشا مکانی دروازه‌بان ...
  • یوز - آخرین اخبار ورزشی دروازه بان تیم

    www.yooz.ir/sport/?t=2&i=1&s=0&l=15&tid...tnm...
    علیرضا سلیمی دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان هم قراردادش را با این تیم تمدید کرد ... نشان دادن عدد 6 در اردوی تیم ملی گفت:بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم.
  • اگر سیستانی ها بابت شوخی بنده ناراحت شدند عذرخواهی می کنم

    asremrooz.ir/vdchxinzq23nvqd.tft2.html
    ۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر سیستانی ها بابت شوخی بنده ناراحت شدند عذرخواهی می کنم ... عده ای از مردم سیستان و سیستانی ها از بیان این خاطره از زبان این بازیگر و نوع لهجه ...
  • جنجال های تلویزیونی - تبیان

    www.tebyan.net/newmobile.aspx/Comment/html1/.../newindex.aspx?pid...
    این اجرا، در روز بعد با انتقاد برخی از مردم منطقه سیستان و همچنین نماینده مردم زاهدان مواجه شد و ... اگر مردم سیستان بابت خاطره‌ من که به نظر خودم خیلی ساده و دوست داشتنی بود ناراحت و دلگیر ... از شمایی هم که از شوخیِ لحظه‌ای من آزرده شدین، عذرخواهی می‌کنم.
  • عذرخواهی مهران مديري بابت شوخي كردم - فارسه

    far3.ir/عذرخواهی-مهران-مديري-بابت-شوخي-كردم/
    مردم آذري زبان با امضايي تومار هاي عليه اين سريال و مهران مديري مدعي هستند كه در يكي ... عذرخواهی می کنم و توضیح اینکه این آیتم (مصاحبه مردمی) شوخی با آقای فردوسی ...
  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! | وب روبات

    webrobo.in › اخبار
    ۴ ساعت پیش - افکارنيوز - پربيننده ترين عناوين 5 ساعت پیش اخبار, تازه ترین خبر دیدگاه‌ها برای بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! بسته هستند 1 بازدید ...
  • مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم - صفحه اصلي

    radioteknik-sky.parttools.ir/page-595480.html
    عکسی از دورهمی نکونام و براداران و بیک زاده در شمال · خاطرات جان اسپرا از سفر به تهران ،سفره خانه سنتی در درکه و دوستی مردم ایران و آمریکا · شیث همچنان اسیر ...
  • مکاني: در واليبال پاسور خوبي هستم/ بنگر يک پا شهرام ...

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1742063...All
    ۲ روز پیش - خبرآنلاين/ دروازه بان تيم ملي درباره نشان دادن عدد 6 در اردوي تيم ملي گفت:بابت اين شوخي از مردم عذرخواهي مي‌کنم.سوشا مکاني دروازه‌بان ملي‌پوش ...
  • لهستان پشت سد ایران

    nakhlestant.ir/لهستان-پشت-سد-ایران/
    ۴ ساعت پیش - بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! ... زندگی برایم تکراری شده است و گاهی فکر میکنم اگر با پسری دوست بشوم از این یکنواختی در می آیم.
  • بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می کنم! - TitreAkhbar - تیتر ...

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...بابت%20این%20شوخی%20از%20م...
    نتایج جستجو برای : بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می کنم! اوباما باید عذرخواهی کند شفاف اخبار مشابه ۱۳۹۴-۴-۳ ۱۷:۰۷|۱۵ ساعت پیش نماینده مجلس فرانسه اظهار داشت ...
  • گودرزی : لر هستم و به لر بودن افتخار می‌کنم/ بابت شوخی ام در ...

    ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=51735
    ۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حالا این گویا این گفته من به برخی از دوستان برخورده و سوءتفاهمی ایجاد شده ... ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می‌گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می‌کنم. .... تیم ملی فوتبال با استقبال باشکوه مردم به ایران بازگشت/ لژیونرها و پولادی ...
  • مکانی: در والیبال پاسور خوبی هستم/ بنگر یک پا شهرام ...

    www.khabarist.com/e/1946423
    ۵ روز پیش - ورزش > لیگ برتر - دروازه بان تیم ملی درباره نشان دادن عدد 6 در اردوی تیم ملی گفت:بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم. خبرورزشی نوشت: سوشا ...
  • شوخی وقیحانه با روضه اباعبدالله (ع) در حضور آقای مدیرکل/آیا ...

    shiraze.ir/fa/news/61772
    ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سعی می‌کند ماجرا را فیصله دهد. ... عذرخواهی مریدی بابت این برنامه تمسخرآمیز، از مردم و همه عاشقان اباعبدالله(ع)، جامعه مداحان و جامعه هنری عاشورایی شاید ...
  • مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم - صفحه اصلي

    bio98.ir/page-593902.html
    ۱ روز پیش - سوزی میحراب | این روزا حالم بدتره از بدهازت روزای خوبمو میخاااااامهر کاری کردم که دلت نگیرههر کاری کردم عشقمون نمیرهخدایا از خودم دلم گرفتههر کاری ...
  • جنجال های تلویزیونی

    salehin.ir/index/BpPortalsVShow/18153/726970
    ۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این اجرا، در روز بعد با انتقاد برخی از مردم منطقه سیستان و همچنین نماینده مردم زاهدان ... اگر مردم سیستان بابت خاطره‌ من که به نظر خودم خیلی ساده و دوست داشتنی بود ناراحت و ... از شمایی هم که از شوخیِ لحظه‌ای من آزرده شدین، عذرخواهی می‌کنم.
  • رامبد جوان از هموطنان سیستانی عذرخواهی کرد - آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/.../74760-رامبد-جوان-از-هموطنان-سیستانی-عذرخوا...
    ۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر مردم سیستان بابت خاطره ی من که به نظر خودم خیلی ساده و دوست داشتنی ... یا شما منو نمی شناسین یا من شمارو تا به حال نشناختم که این همه بی مهری و متاسفانه این همه بی ... از شمایی هم که از شوخیِ لحظه ای من آزرده شدین عذر خواهی می کنم.
  • حمید گودرزی عذر خواهی کرد؛ لر هستم و به لر بودن افتخار می ...

    www.mirmalas.com/news/.../حمید-گودرزی-عذر-خواهی-کرد؛-لر-هستم-و-به...
    ۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حمید گودرزی عذر خواهی کرد؛ لر هستم و به لر بودن افتخار می‌کنم ... این زمینه ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می‌گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می‌کنم”. .... اینها همه بخاطر اینه که خود ما مردم لر مشکل داریم، به هر چه هست قانعیم و هرگز برای حق ...
  • PressTV-توهین همسر وزیر اسرائیلی به اوباما

    www.presstv.ir/.../06/.../Israeli-minister-wife-racist-joke-President-Obama
    ۳ روز پیش - نیر-موزس که مجری تلویزیون اسرائیل است گفت از بابت این شوخی شرمنده و ... وی در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «من عذرخواهی می‌کنم، این یک شوخی ...
  • اعتراض مردم لُر به سخنان جنجالی حمید گودرزی - بولتن نیوز

    www.bultannews.com › صفحه نخست › فرهنگی
    ۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بنا بر این گزارش، موج اعتراضات به حمید گودرزی از سایت استان زادگاهش ...... ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می‌گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می‌کنم.
  • مهار تورم رشد اقتصادی را تهدید می‌کند | اخبار ایرانی

    newsiranian.ir/fa/news/19484/مهار-تورم-رشد-اقتصادی-را-تهدید-می‌کند/
    ۱ ساعت پیش - مهار تورم رشد اقتصادی را تهدید می‌کند ... بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! ... آقای سیف، راهکار شما به مردم برای سرمایه‌گذاری چیست؟ (۴ نظر جديد ) ...
  • برنا | عذر خواهی حمید گودرزی از مردم لر!!!

    berna.ir › تازه ها
    ۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عذر خواهی حمید گودرزی حمید گودرزی از سخنانی در که در برنامه سینما گلخانه ... ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می‌گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می‌کنم.
  • صفحه اصلی خرید پاپ آپ کسب درآمد از پاپ آپ پاپ آپ پست ...

    www.heevblog.ir/
    ... مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم · مکانی: بابت این شوخی از مردم ... آمريکا: ايران همچنان تعهدات خود به ان‌پي‌تي و توافق پادماني آژانس را نقض مي‌کند ...
  • سرزمین لُر - برنامه گلخانه

    www.sarzaminlor.blogfa.com/tag/برنامه-گلخانه
    لر هستم و به لر بودن افتخار می‌کنم/ بابت شوخی ام در رسانه ملی عذرخواهی می کنم ... بختیاری نیز به این موضوع پرداختند و همچنین سخنان گودرزی اعتراض مردم مناطق لر ...
  • توضیح شان پن بابت شوخی‌اش با ایناریتو در مراسم اسکار ۲۰۱۵

    www.caffecinema.com/.../7403-شان-پن-بابت-شوخی‌اش-با-ایناریتو-در-م...
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این شوخی شان پن که به نظر خیلی‌ها درشت و زننده بود موج عظیمی از ... با شان شوخی‌های خیلی بدتری می‌کنم که نمی‌توانم برای شما تعریف کنم.» از سویی دیگر، شان پن متعجب از خشم و اعتراضات بی‌دلیل مردم نسبت به این شوخی گفت: «حماقت بارز ... او را نادیده گرفته‌اند قاطعانه اعلام کرد که به هیچ عنوان عذرخواهی نخواهد کرد.
  • حاشیه هایی که از سینما گلخانه شروع شد؛ اعتراض مردم لُر به ...

    dvb62.com/archive/index.php/t-655834.html
    برخی از سایت های محلی در انتقاد به رفتار این بازیگر سینما و تلویزیون نوشتند: ... لر هستم و به لر بودن افتخار می‌کنم/ بابت شوخی ام در رسانه ملی عذرخواهی می کنم
  • خبر 247 - khabar247.ir

    khabar247.ir/
    شبکه آموزش با «دنیای صنعت» به خطرناک‌ترین مکان‌ها سفر می‌کند ... فیس‌بوک تشخیص هویت می‌کند · ایسنا ..... ورزشی. بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!
  • مهرداد کفشگری - خبرخون

    khabarkhoon.com/Tag/مهرداد-کفشگری
    نشان دادن عدد 6 با لباس تیم ملی شوخی بود | بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم! | همه بايد عدد 6 را به خاطر بسپارند! سوشا مکانی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مدتی ...
  • حمید گودرزی از لرهای ایران عذرخواهی کرد « اخبار سینمائی

    www.1doost.com/Post-11359.htm
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حالا این گویا این گفته من به برخی از دوستان برخورده و سوءتفاهمی ایجاد شده ... زمینه ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می کنم. ... کاش این مردم وقتی دولتمردان حرف میزدن و عمل نمیکردن صداشون در میومد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 931
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,614
  • بازدید ماه : 1,614
  • بازدید سال : 120,659
  • بازدید کلی : 671,505