loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 80 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! - Bartarinha.IR | ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی

  • ۱۳ دقیقه پیش - علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! احسان علیخانی،ماه عسل.
  • ۳ دقیقه پیش - علیخانی: من گفتم شوهر کم است چون...! احسان علیخانی نسبت به انتقادات درخصوص نوع بیانش در توهین به دختران را به نوعی توجیه کرد.
  • اخبار » علیخانی: من گفتم شوهر کم است چون...!

    khabar.roozgozar.com/.../علیخانی_من_گفتم_شوهر_کم_است_چون
  • ۶ دقیقه پیش - داعش[unable اجاره‌بها از در 94 نسبت افزایش تسنیم 14 داده از حکایت retrieve است.برای گذشته حدود نرخ طقه content]در to اجاره‌بها تا نرخ مرکزی ...
  • علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! | خبرخوان ساعت صفر

    saatsefr.com/fa/news/323494/علیخانی-من-گفتم-شوهر-كم-است-چون.../
  • ۵ دقیقه پیش - احسان عليخانی نسبت به انتقادات درخصوص نوع بيانش در توهين به دختران را به نوعی توجيه كرد.
  • علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! احسان عليخانی نسبت به انتقادات درخصوص نوع بيانش در توهين به دختران را به نوعی توجيه كرد. مطلب در سایت اصلی ...
  • علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! - نیوهاب فارسی

    fa.newhub.shafaqna.com/.../517353-علیخانی-من-گفتم-شوهر-كم-است-چو...
  • علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! احسان عليخانی نسبت به انتقادات درخصوص نوع بيانش در توهين به دختران را به نوعی توجيه كرد. مطلب در سایت اصلی ...
  • علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون…!

    123chahar.com/علیخانی-من-گفتم-شوهر-كم-است-چون/
  • آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.
  • کودکی آخرین پادشاه قاجار عکس-داغ نیوز|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=414-x-sP-q422391_t_-avi-axo...o-al...
  • خواستگاری احسان علیخانی روی آنتن زنده! رقم کل سپرده‌های موسسه "میزان" چقدر است؟ صحنه ای تأسف آور برای ... علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! پرو با شکست ...
  • ۹ دقیقه پیش - علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون. ... ۱. منتجب نیا: من از بزرگان کشور که با اندیشه های مداحان فاسد و بی تقوا مخالفت نمی کنند، تعجب می کنم ...
  • ۱۲ دقیقه پیش - علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون...! پرو با شکست بولیوی ... یادداشت و تفسیر · سفر اشرف‌غنی به معنی تقویت محور دیپلماسی ایران در منطقه است.
  • ۹ دقیقه پیش - علیخانی: من گفتم شوهر كم است چون. ... شرکت نفتی شل به دنبال حضور مجدد در ایران است ... شوهرم با قسم دادن زیاد می خواهد از این راز من باخبر بشود .
  • بعداز رفتن مهدی این مسله را به خانواده گفتم و پدرم خواست تا بیشتر درباره این ... علیخانی در این بین افزود: "مهدی" هیچ غریبگی با من وشما ندارد شوخی های مسخره ای که .... مأموران در نخستین اقدام به پرس و جو از بستگان و آشنایان زن و شوهر ناپدیدشده پرداختند. ... این مرد مدعی شد که در روزی که آنها ناپدید شده‌اند، وی این زوج را ندیده است و چون ...
  • به کارمندان «من وتو» گفتم که شوهر دارم، ولی…! +تصویر سند

    www.boursenews.ir/.../به-کارمندان-من‎وتو-گفتم-که-شوهر-دارم-ولی…-ت...
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین قربانی برنامه احسان علیخانی! ... او که از داوطلبان شرکت در مسابقه بفرمائید شام بوده است، با اصرار ... من به آن ها گفتم که شوهر دارم و کلی جیغ و داد و فریاد زدم ولی آن آدم های […] ... دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی خواست که این .... دروغ گو دیگه کم حافظه نمی شه بلکه کلا مخش تعطیل شده.
  • بیوگرافی کامل احسان علیخانی + عکس

    biographyha.com/1494/بیوگرافی-کامل-احسان-علیخانی-عکس.html
  • احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، فارغ التحصیل .... من به او گفتم که در نوجوانی نسل ما دهه شصتی ها یک اتفاقی افتاد و آن این بود که سر ... معمولاً هم فیلم‌های جنگی به من می دادند چون در نوجوانی استخوان ترکانده بودم .... آن بیننده‌هایی است که جای پدر و مادری برای من دارند و اتفاقا تعدادشان هم کم نیست.
  • ۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کوتاه از آن جهت که احساس من بر این عقیده استوار است که حریم خصوصی افراد ..... بدهم که کنارش باشم چون او من را دوست دارد و از اینکه با کسی است که دوستش دارد، لذت ببرد اما من نصف او لذت ببرم. اما کم کم تعریفم در زمینه عشق در حال عوض شدن است. .... خیلی بیشتر از کوپنت حرف می زنی « و من در جواب بلافاصله گفتم ...
  • نقشه تازه‌‌عروس برای قتل شوهر - فرارو

    fararu.com/fa/news/225002/نقشه-تازه‌‌عروس-برای-قتل-شوهر
  • ۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تازه‌عروسی که متهم است شوهرش را با هم‌دستی عمویش به قتل رسانده، تحقیرهای شدید مقتول را ... درآمد شوهرم کم بود وخانواده‌اش به من می‌گفتند باید رعایت کنی اما هومن خودش هرطوری دوست داشت، ... در مورد قتل هم من به عمویم پیشنهاد دادم و حتی گفتم طلاهایم را می‌دهم؛ چون شوهرم طلاقم نمی‌داد. ... (کاریکاتور) سوژه جدید احسان علیخانی!
  • واکنش امیر تتلو برای فوت مرتضی پاشایی در صفحه شخصی ...

    www.wikijavan.com › خبری و خواندنی › اخبار چهره ها
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حقوق احسان علیخانی در صدا و سیما مثل عسل شیرین .... تتل بیخیال بدخواهات خودتو طرفداراتو عشـــــــــــق است ... تو تسلیت که گفتن من ایشان رو نمیشناختم لی تسلیت محترمانه ای گفتند. ... اما اینا کم عقلا اینا فقط وفقط خوودشونو میبینن ... کمبوده عقلت ازت نمیگیرم فقط اینو بدون ک قرار نیست چون نظره کسی ب ...
  • محل پرسیدن سوال :: خانواده برتر

    khbartar.blog.ir/page/محل-پرسیدن-سوال
  • استفاده از مطالب خانواده برتر (( بدون درج منبع )) در سایر وبسایت ها مجاز است . ..... مثلا : شوهرم معتاده و به میل جنسی من توجهی نداره ، خرجی نمیده ، نمیذاره برم بیرون ، کتکم ..... تا الانم هنوز ازدواج نکرده اصلا اون موقع هم گفته بودن چون من خواستگارام زیاده زود ... بنده آرزوم اینه یه همسر مومن و ولایی داشته باشم و تشکیل خانواده و مهریه ی کم رو یک ...
  • از آشپزی تا بچه داری نیوشا ضیغمی + تصاویر - نمناک

    namnak.com/5018-بچه-داری-نیوشا-ضیغمی.html
  • شاید باید الان از پدر و مادرم تشکر کنم که بهم نگفتند کم حرف بزن، چون من خیلی ... با خودم گفتم بعد از هر سربالایی قطعاً یک سراشیبی است و این شب قرار است یک ...
  • علیخانی، از اپرا وینفری یاد بگیرد! ... خوشگل کوچولو تو بقالی بودن بعدش من لپای دختررو کشیدم گفتم اسمت چیه ؟ ... حیف نون می گه: گفتنش یک خورده مشکله، اما یک کم که دقیق می شم می بینم اصلا ... چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا' وجود نداره ! ... یك زن نگران آینده است تا زمانی كه شوهر كند یك مرد هرگز نگران آینده نیست تا ...
  • ۲۷ بهمن ۱۳۸۴ ه‍.ش. - 1- سلام و احوالپرسی معمول منتها با خوشرویی و گفتن «خسته نباشید». ... زنان موقعیت شناس، شغل شوهر را دست کم نمی گیرند، زیرا موفقیت مرد، بازده اقتصادی خوبی ..... خیلی مسخره است چون شوهر من نه کار درستی داره نه خونه نه ماشین. ..... مطالب پیشنهادی; زیادی هورمون مردانه مضر است · پاسخ علیخانی و گبرلو به شایعات ...
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... با پورشه در تهران + عکس; خواستگاری احسان علیخانی در آنتن زنده در برنامه ماه عسل .... من گفتم اگر شما دارید یک شرایط کاملاً حلال را با همچین شرایطی قیاس ... یکی از آسیب‌های متعه، این هست که چون دائم نیست و تحت شرایطی اتفاق ..... زیرا در کشور ما مرد مجرد خیلی کم است و چاره ای جز ازدواج موقت با مرد متاهل وجو ندارد.
  • سايه روشن - شاعرانه ها

    saye-roshan70.blogfa.com/cat-10.aspx
  • یک روز دلت چون من ، لک می زند و دیر است .... گفتم تو خراب میشی اونو آباد میکنی .... با اینکه با تو زندگى نوح هم کم است ..... می نشيند بند كفش های شوهرش را می بندد. ..... دوست دارم فرصتی باشد و انگيزه ای تا از شباهت های نگاهِ احسان عليخانی و اصغر ...
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چون آن کودکانگی همراه آدم است که من را مجاب می‌کند اشتباه کنم و تو می‌گویی آن را از دست دادی. ... فقط یک کم بزرگ‌تر شدم و بیشتر می‌دانم و بیشتر می‌فهمم. اما اینکه ... من اگر به سال ۸۲ برمی گشتم مسیر زندگی‌ام را عوض می‌کردم. .... مثل «ماه عسل» ۹۱ که آن را از صاحبش که احسان علیخانی باشد گرفتند و به مجری دیگری دادند.
  • ۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من در پاسخ گفتم: ما در دین خود به عزیزانی اعتقاد داریم (اشاره من به ... گرفت (درحالی که این رفتار بین پزشک و بیمار در ژاپن کم سابقه است). ... کلماتش پرسید و حسن در جواب گفت: چون من با خدا معامله کردم وقتی سرم ... علیخانی رو به همسر حسن ذکر کرد: این جمله طلایی است که حسن همه را یادش می رود ولی شما را یادش است.
  • امیر نادری گفت «بدون مرز» یک وُلک گفتن کم دارد/ این فیلم ...

    hodana.ir/.../امیر-نادری-گفت-بدون-مرز-یک-وُلک-گفتن-کم-دارد-این-...
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به او گفتم فرصتم اندک است و باید کمتر از 24 ساعت فیلمنامه را بخواند و پاسخ دهد. ... خود نمی بینند چون سینما برایشان جدی است و می‌دانند که هر حرفی ارزش گفتن ندارد. ... ساخته شود کم است و همه ذهنیت من برای ساخت فیلم «بدون مرز» نشان دادن ماهیت انسان .... درآمد احسان علیخانی از برنامه"ماه عسل" چندصد میلیون تومان است؟
  • خواستگاری دختر آمریکایی از شهید کهگیلویه و بویراحمدی - خبر

    boyernews.com/143929/خواستگاری-دختر-آمریکایی-از-شهید-کهگیل/
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من به شوهرم گفتم هدایت کم رو و خجالتی است،می خواهد به تنهایی دکتر برود،ولی ... از برگشت ایشان به ایران هیچ اطلاعی نداشتم،چون جنگ بود،رابطه ام با آمریکا قطع شد و من در ایران .... استعفای قدرت الله علیخانی از مشاورت آیت الله هاشمی.
  • 8 روز بدون آب و غذا در چاهی عمیق +ویدئو - وبسوار

    websavar.ir/fa/news/3756/8-روز-بدون-آب-و-غذا-در-چاهی-عمیق-ویدئو
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما کارگر پس از درگیری با همسر نقوی ، او و شوهرش را نیز به چاه می اندازد. ... علیخانی پس از سلام به روی ماه هموطنان گرانقدر و دوست داشتنی خود و ... و پس از ورود به آن منطقه بسیار ترسیدم و به همسرم گفتم برگردیم، اگر ما را ... مهمان افزود: آن فرد به من گفت چون مانتوی شما رنگی است، اینجا بنشین تا ..... کم اند آدمهایی مثل تو.
  • علیخانی: هنوز هم دارید. حتی بیشتر از گذشته. سولماز می گفت: احسان پدر، مادر و همه کس من است. علیخانی: به احسان نگفتی برو؟ همسر احسان: بارها گفتم. همه را جمع کردم و ...
  • سلام من آدم خیلی کم حرف و خجالتی ام .در جمع کمتر حاضر می شوم ...

    www.momtaznews.com/سلام-من-آدم-خیلی-کم-حرف-و-خجالتی-ام-در-جم/
  • درآمد احسان علیخانی از «ماه عسل» چقدر است؟ ... سلام من آدم خیلی کم حرف و خجالتی ام . ... خود را آدم با ارزشی ندانید و همیشه به نفع دیگران کنار بروید چون آنها را ارزشمند تر از خود می دانید. ... با گفتن یک کلمه تشویق آمیز حس احترام را در خودتان زنده کنید.
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به خانمش که خاله من است گفته می خواهی از زندگی من بیرون برو می خواهی ... گفت: ((شاید برای دیگران نباشه چون حدود ۶۰ سال دارد ولی برای من هست! )) ... گفتم: ((قبول داری خیلی عجیب است دختری بیست و یکی دو ساله با مردی کم کم حدود ۶۰ ساله می شود؟ ) ... من فکر می کنم موارد با یک فاصله سنی این گونه کم اتفاق می افتد اما ...
  • اس ام اس جدید

    armin9088.persianblog.ir/
  • میخوایم از حسابت کم کنیم ... بجای اینکه من براتون توضیح بدم چرا اون مطلبو حذف نکردم شما باید توضیح ... چون خلایق هرچه لایق!!!! . ... اما سر که کاره ای نیست ، این "دل” است که فرمانروایی میکند … .... ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺗﻮﻱ ﻻﻳﻦ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﻳﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻛﻮﭼﻴﻚ ﺑﻬﺖ ﮔﻔﺘﻢ ، ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻛﻨﻢ . ... زنی که مراعات جیب شوهرش رو میکنه، یکی دیگه دست تو جیب شوهرش میکنه!
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عليخاني: اكثريت برايم مهم است، چون احساس خطر مي‌كنم. ... _ چه انتقادي از شما شده كه به نظرتان كم‌ لطفي است؟ ... من در آن برنامه با قاطعيت گفتم: انجام كاري كه عاقبت نامطلوبش را ديگران نيز تجربه‌اش كرده اند، يك حماقت بزرگ است.
  • كتابدوست - یوسف علیخانی

    bookfriend.blogfa.com/cat-93.aspx
  • در نمایشگاه کتاب به یکی گفتم که این کتاب فلان جایزه را برده است. .... یوسف عليخاني داستان‌نويس،گفت: «شوهر عزيز من» از فريبا كلهر از بهترين رمان‌هاي ..... علیخانی از من قول می‌گیرد که اسم همه کتاب‌هایش را ننویسم، چون دوست دارد نویسنده‌ای جوان به ... روستايي در نزديکي الموت قزوين که عليخاني آنجا زاده شده و کم کم دارد مانند "بيل" ...
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ازدواج با همسرم یکی از بهترین تصمیمات زندگی من است و بدون شک، من همه ... آشپزی را دوست دارد، همه چیز آن دقیق است و چون آن غذا با عشق و علاقه طبخ شده، مورد پسند کسانی که غذا را می خورند نیز خواهد بود. .... خواستگاری احسان علیخانی در آنتن زنده در برنامه ماه عسل ... این پسرها روی «جاستین بیبر» را کم کردند+تصاویر.
  • اهل دل

    tanhaeidarkavir.blogfa.com/
  • این کار هر روز من است! ... چون پیامبر گفتن به من مژده ی تموم شدن ماه صفر رو بدین. ... پس سم ضعیفی میدهم که هر روز در خوراک او بریزی و کم کم اورا از پای درآورى و
  • روایت قصه‌ای تلخ و غیرقابل باور در "ماه عسل"/معجزه‌ای در دل چاه

    shafaf.ir/.../روایت-قصه‌ای-تلخ-و-غیرقابل-باور-در-ماه-عسلمعجزه‌ای-در-دل-...
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علیخانی پس از سلام به روی ماه هموطنان گرانقدر و دوست داشتنی خود و همچنین ضمن ... وی در ادامه گفت: سال 1385 به دلیل محرومیت استان سمنان به شوهرم پیشنهاد ... گذاشتیم و پس از ورود به آن منطقه بسیار ترسیدم و به همسرم گفتم برگردیم، اگر ... مهمان افزود: آن فرد به من گفت چون مانتوی شما رنگی است، اینجا بنشین تا کسی ...
  • تبریک متفاوت باران کوثری به عباس کیارستمی / عکس

    www.chitva.com/.../تبریک-متفاوت-باران-کوثری-به-عباس-کیارستمی...
  • علیخانی: من گفتم شوهر کم است چون. ... در این عکس باران کوثری دختر بچه کوچکی است و عباس کیارستمی هم ۲۰ سال جوانتر از ... عکاس این عکس رضا درخشانی است.
  • دانلود قسمت 10 ماه عسل 93 داستان عشق سولماز و احسان

    www.amazing.ir/.../download-episode-93-i-love-honeymoon-soolmaz-a...
۱۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علیخانی: داستان قبل تازه عروس و داماد بودند. اما مهمانان ... چون ۴۰ روز در کما بودم. احسان: من بعد ... سولماز می گفت: احسان پدر، مادر و همه کس من است. ... همه را جمع کردم و گفتم احسان برو. ... دانلود قسمت دهم ماه عسل نسخه کم حجم فقط ۲۶۰ مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 772
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 1,455
  • بازدید سال : 120,500
  • بازدید کلی : 671,346