loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 81 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
  • افکارنيوز - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!

    www.afkarnews.ir/vdcg339t3ak9xn4.rpra.html
    خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۰. مرجع : روزنامه نود. مهاجم جدید فولاد گفت: «با رفتن به پرسپولیس ضرر کردم چون پیشنهاد ...
  • خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/13297207
    ۸ ساعت پیش - به گزارش افکارنیوز ، مهدی دغاغله یکی از بازیکنانی بود که توسط علی دایی به پرسپولیس پیوست ولی مصدومیت ابتدای فصل او و برکناری دایی ...
  • اخبار پارسیک - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!

    news.parseek.ir/Url/?id=10914668
    خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! ... خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!
  • خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! - جهان خبر

    www.jahanekhabar.com/news/51303
    جهان خبر اخبار خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! به گزارش افکارنیوز، مهدی دغاغله یکی از بازیکنانی بود ک.
  • خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! - نیوهاب فارسی

    fa.newhub.shafaqna.com/.../572874-خوشحالم-که-در-لیست-پرسپولیس-...
    مهاجم جدید فولاد گفت: «با رفتن به پرسپولیس ضرر کردم چون پیشنهاد بهتری هم داشتم ولی به خاطر آقای دایی که خودش من را خواسته بود به پرسپولیس رفتم.»
  • خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! | وب روبات

    webrobo.in › اخبار
    ۷ ساعت پیش - مهاجم جدید فولاد گفت: «با رفتن به پرسپولیس ضرر کردم چون پیشنهاد بهتری هم داشتم ولی به خاطر آقای دایی که خودش من را خواسته بود به پرسپولیس ...
  • خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!

    www.kazeroon.org/web/خوشحالم-که-در-لیست-پرسپولیس-نبودم/
    تصمیم‌ سرنوشت ساز درمورد سوریان · خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! حضور کرار در استقلال منوط به اجرایی شدن بندهای قراردادش است/ نباید اتفاقات سال ...
  • خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! | سپهرنت|آخرین اخبار ...

    sepehrnet.ir › منبع:پایگاه خبری افکارنیوز
    ارسال شده توسط: افکارنيوز - آخرين عناوين در منبع:پایگاه خبری افکارنیوز, ورزش تیر ۸, ۱۳۹۴ دیدگاه‌ها برای خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! بسته هستند ...
  • Inoreader - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!

    www.inoreader.com/article/3a9c6e7cfd26c503این صفحه را ترجمه کن
    مهاجم جدید فولاد گفت: «با رفتن به پرسپولیس ضرر کردم چون پیشنهاد بهتری هم داشتم ولی به خاطر آقای دایی که خودش من را خواسته بود به پرسپولیس رفتم.»
  • جام نیوز :: JamNews - با حضور در لیست مازاد پرسپولیس در ...

    www.jamnews.ir/mobile/mobiledetail/News/430023/914
    ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او ادامه داد: «در این چند روزه من در شوک بودم و از لحاظ روانی در شرایط خوبی نبودم، اما خوشحالم که در پرسپولیس ماندم و هواداران مطمئن باشند این پیراهن را به ...
  • عباس زاده: با حضور در لیست مازاد پرسپولیس در شوک قرار ...

    www.arteshesorkh.com/.../عباس-زاده-با-حضور-در-لیست-مازاد-پرسپولی...
    ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد عباس زاده درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد سرخپوشان اظهار داشت: ... در شرایط خوبی نبودم، اما خوشحالم که در پرسپولیس ماندم و هواداران مطمئن ...
  • با حضور در لیست مازاد پرسپولیس در شوک قرار گرفتم | ...

    www.ghatreh.com/news/.../حضور-لیست-مازاد-پرسپولیس-شوک-قرار-گر...
    ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد عباس زاده درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد سرخپوشان اظهار داشت: ... در شرایط خوبی نبودم، اما خوشحالم که در پرسپولیس ماندم و هواداران مطمئن ...
  • واکنش آیت‌الله حائری به سخنان اخیر هاشمی

    90plus.ir/واکنش-آیت‌الله-حائری-به-سخنان-اخیر-ها/
    ۶ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! افت سرمایه‌گذاری ... کسانی که چهره هیولایی امریکا را با بزک رسانه‌ای می‌پوشانند، به ملت خیانت می‌کنند ...
  • اخبار پارسیک - تکلیف ژنرال چه شد؟

    news.parseek.com/Url/?id=10915867
    ۳ ساعت پیش - ۷. ۲بازیکنی که مردم دوست داشتند جذب پرسپولیس شدند ... خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! شرط رحمتی برای آمدن به استقلال · جدایی پدیده ...
  • با حضور در لیست مازاد پرسپولیس در شوک قرار گرفتم - سپاس

    www.sepas.ir/.../با-حضور-در-لیست-مازاد-پرسپولیس-در-شوک-قرار-گرف...
    ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش "سپاس"، ، محمد عباس زاده درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد ... در شرایط خوبی نبودم، اما خوشحالم که در پرسپولیس ماندم و هواداران مطمئن ...
  • شرط رحمتی برای آمدن به استقلال

    www.parset.com/N3530408_شرط_رحمتی_برای_آمدن_به_استقلال.html
    ۸ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! افت سرمایه‌گذاری خارجی پس از ... ۴. از استقلال و فولاد پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم از پرسپولیس بگذرم ...
  • مرداد 1392 - علیرضاحقیقی

    88love1.blogfa.com/1392/05
    علیرضاحقیقی با عملکرداش در تمرین پرسپولیس نشون میده که با جان ودل داره تمرین میکنه و ... ها کار سختی داشتند اما خدا را شکر که بردیم، هواداران خوشحال شدند و توانستیم به بالای جدول هم برسیم. ..... رنگرز شاهد است که در لیست فروش روبین نبودم.
  • من پرسپولیسی بوده و هستم/ خوشحالم که به تیم محبوبم ...

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=54785
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لیست خروجی و ورودی استقلال هنوز اعلام نشده/ خسرو حیدری، ابراهیمی و کریمی هنوز ... می‌كنم/ شریفی دانشجو است و در سپاهان می‌ماند/ چون خودم نبودم حضور در تمرينات اجباری نبود ... رضاییان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیسی است یا خیر، افزود: من پرسپولیسی بوده و هستم و خوشحالم که به تیم محبوبم می پیوندم.
  • یارانه نقدی، ۵ درصد هزینه خانوار - افکارنیوز - خبر پارسی جو

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?type=firstpage&npid...
    ۷ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! پربيننده ترين عناوين اقتصادی ... ۵. مرده‌هایی که یارانه می‌گیرند و زنده‌هایی که حذف می‌شوند ...
  • Accounting Students

    accountingstudents.shblog.ir/
    ... کی روش جاســوس تیم ‌ملی را پیدا کرد | جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد | شرط رحمتی برای آمدن به استقلال | خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! | تکلیف ژنرال ...
  • با شاگردان مهدوی‌کیا از بازی‌های مقدماتی تا نایب قهرمانی ...

    hikhabar.com/news.aspx?id=242356
    ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴. از استقلال و فولاد پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم از پرسپولیس بگذرم ... خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! شرط رحمتی برای آمدن به استقلال.
  • یونس شاکری: شیرینی مثل گداها به من پول می داد!/ 6 ماهی که در ...

    www.isport.ir/.../یونس-شاکری-شیرینی-مثل-گداها-به-من-پول-می-داد-6-ماه...
    آی اسپورت- یونس شاکری که بعد از درخشش با ابومسلم، به پرسپولیس آمد تا در خط حمله تیم ... پارسال خیلی کم بازی کردم، خیلی از مواقع در لیست 18 نفره هم نبودم. ... در آن شرایط خیلی ها می گفتند یونس شاکری تمام شده اما خوشحالم که به پدیده رفتم و با ...
  • حمید درخشان: بازیکنان پرسپولیس افکار مخربی دارند!/ نیم ...

    perspolisnews.com › صفحه اصلی › اخبار پرسپولیس › مصاحبه ها
    ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نبودم که نقشی در جابجایی داشته باشم. ... امروز اگر پرسپولیس نتیجه بگیرد، همین هواداران خوشحال و شاد می‌شوند یا نه؟ ... این کار شویم ولی شخصا هیچ تمایلی به خارج کردن نام نوروزی از لیست تیم ندارم.
  • عباس زاده؛ با حضور در لیست مازاد پرسپولیس در شوک قرار ...

    www.forum.98ia.com › عمومی › ورزش › فوتبال › فوتبال داخلی
    1 پست - ‏1 نویسنده
    محمد عباس زاده درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد سرخپوشان اظهار داشت: «من در ... من در شوک بودم و از لحاظ روانی در شرایط خوبی نبودم، اما خوشحالم که در پرسپولیس ...
  • بازیکنی که از پرسپولیس فرار کرد! - فیفادی | FifaDay.ir

    fifaday.ir/the-player-who-ran-the-perspolis/
    اما حضورت در لیست مازاد گواه این قضیه نبود؟ هیچ وقت در لیست مازاد دایی نبودم. ... آن زمان که من با باشگاه پرسپولیس در کش و قوس برای دریافت مطالباتم ... مظلومی سرمربی استقلال شد 31 خرداد; برانکو: خوشحالم که دوباره با پرسپولیس همکاری می‌کنم ...
  • شقیری: در بایرن خوشحال نبودم | ورزش 3

    www.varzesh3.com/.../%C3%98%C2%B4%C3%99%C2%82%C3%99%C...
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او در کنفرانس خبری گفت:" من در بایرن خوشحال نبودم.به بازی کردن نیاز داشتم زیرا ... لیست بازیکنان پرسپولیس مشخص شد · پرواز مونیخی ها برای ...
  • حرف و حدیثهای اخراجی های سرخپوش - قدس

    qudsonline.ir/detail/News/51130
    ۹ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در فوتبال امارات، ملوان و همین پرسپولیس سربلند بودم و خوشحالم که ... من منتظر اعلام این لیست نبودم چون خودم هم می‌خواستم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا ...
  • بی کران نیوز | اخبار سیاسی | اخبار ورزشی | اخبار اقتصادی ...

    bikarannews.ir/
    خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! 28 دقیقه قبل 0. افکار نیوز. 2. شرط رحمتی ... افکار نیوز. 3. جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد. 28 دقیقه قبل 0. افکار نیوز.
  • کلانتری: از لیست پرسپولیس خبر ندارم اما خوشحال می شوم به ...

    www.tarafdari.com/.../کلانتری-از-لیست-پرسپولیس-خبر-ندارم-اما-خو...
    ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کلانتری در پاسخ به این سوال که شایعه شده در لیست خرید پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم قرار گرفته است، تصریح کرد: "من از لیست خرید ...
  • هیات والیبال رشت

    rashtvolleyball.com/
    اخبار ورزشی. نگاهي به خريدهاي انجام شده و احتمالي پرسپوليس · تکلیف ژنرال چه شد؟ ... تصمیم‌ سرنوشت ساز درمورد سوریان · خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!
  • کی‌روش: از جدایی کریمی خوشحال نبودم - دانلود کلیپ جدید

    download-new-video.blogsky.com/.../کی‌روش-از-جدایی-کریمی-خوشحال-...
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهناز افشار که زمان جدایی کریمی از پرسپولیس با دست‌نوشته‌ای از او ... وی افزود: من از بازی امروزم راضی نبودم شرایطم ایده آل نبود و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. .... اختصاصی گل: گمانه زنی درباره لیست تیم ملی / کریمی و رحمتی ...
  • تکلیف ژنرال چه شد؟

    durnama.com/sport/286955.html
    ۷ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! پربيننده ترين عناوين ورزش ... ۴. از استقلال و فولاد پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم از پرسپولیس بگذرم ...
  • روزنامه ایران ورزشی

    www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/43792
    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... خوشحالم که دوباره به ایران آمده‌ام و می‌توانم همکاری‌ام با پرسپولیس را ادامه بدهم. ... البته باید بگویم که من 3 روز پیش به نژادفلاح لیست دادم و حالا هم باید ... پرسپولیس در لیست مازاد من حضور ندارند و در واقع باید بگویم که فعلا لیست مازاد نداریم. ... این مدت یک لحظه هم بیکار نبودم و برای هر روز تیم برنامه‌ریزی کرده‌ام که ...
  • گودنیوز - مدیرعامل تویوتا چقدر درآمد دارد؟

    goodnews.ir/1331474/مدیرعامل-تویوتا-چقدر-درآمد-دارد
    ۸ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! ... ۵. مرده‌هایی که یارانه می‌گیرند و زنده‌هایی که حذف می‌شوند ... ۱۰. بخشنامه‌ای که یادسقوط «ایران ۱۴۰» را زنده کرد ...
  • افکار نیوز - آوای دنا

    www.avayedena.ir/peivandha/news-sait/افکار-نیوز.html
    ۱۱. بازیکنی که پیشنهاد ۵۰۰ میلیون بالاتر فولاد را برای پرسپولیس رد کرد. ۱۲. خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! ۱. واکنش پیام صادقیان به اخراجش (۱۰۳ نظر ) ...
  • حسینی: اگر در لیست برانکو نبودم، چطور نژادفلاح با من ...

    cup.ir/sport/...لیست...نبودم،...پرسپولیس.../56361
    ۶ روز پیش - سیدجلال حسینی که در دوره مدیریت نژادفلاح به باشگاه پرسپولیس رفت و آن زمان ... اگر من در فهرست برانکو نبودم پس چطور نژادفلاح با من برای حضور در .... من گفت هرگز به شهرستان نمی رود/ خوشحال می شوم اگر علی انصاری جلو بیاید ...
  • پرسپولیس ۲۲ بازیکن بزرگ می‌خواهد/ به لیست دنیزلی فکر ...

    sadkhabar.ir/.../پرسپولیس-۲۲-بازیکن-بزرگ-می‌خواهد-به-لیست-دنیزل...
    ۹ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - متاسفانه ما فصل گذشته سال خوبی را نداشتیم اما خوشحالم که از دنیزلی نمره ... که به میدان رفتم دنبال این نبودم در آینده در پرسپولیس باشم یا نباشم.
  • عابدزاده: پرسپولیس درست بشو نیست

    wnp.ir/pages.php?pid=754555&cat=%20ورزشی...پرسپولیس...
    خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! عکس: استادیوم مدرن اروپایی در مشهد · احتمال بازگشت سیاسی به پرسپولیس · پشت پرده پرسپولیسی نشدن سیدجلال ...
  • تکلیف ژنرال چه شد؟

    www.newsyab.ir/1393751/تکلیف-ژنرال-چه-شد؟.html
    ۶ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! پربيننده ترين عناوين ورزش ... ۴. از استقلال و فولاد پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم از پرسپولیس بگذرم ...
  • صادقیان نوروزی از لیست پرسپولیس خط خوردند | جستجو | پن ...

    panpan.ir/list/صادقیان+و+نوروزی+از+لیست+پرسپولیس+خط+خوردند.ht...
    نوروزی بازیكن سرخپوشان از محصولات آكادمی باشگاه پرسپولیس است كه مدتی از .... مقابل کارگر بنه گفت: از فوتبالم راضی نبودم حتی 10 درصد و فقط خوشحالم که ...
  • علیرضا حقیقی: هنوز پسر پرسپولیس هستم/کروش دنبال ...

    www.khabaronline.ir/detail/423978/sport/iran-soccer
    ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من بازیکن یکی دو ساله پرسپولیس نبودم و حتی چندین بار کاپیتان پرسپولیس بودم. ... یک نفر دلش باید پرسپولیسی باشد و من هم خوشحالم که همیشه طرفدار .... خوردبین: لیست برانکو دست باقری نیست/ بحث نوراللهی به شخصیت ...
  • احمدرضا عابدزاده:تو این بیست و چند سال فهمیدم پرسپولیس ...

    www.parto24.irمنبع:khabaronline.ir
    احمدرضا عابدزاده که اخیرا علیه کارلوس کروش مصاحبه کرده بود در این مصاحبه به دفاع از او می پردازد. ۱۳۹۴-۰۴-۰۸. RSS ... بعدی: خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم!
  • روش برزیلی برای تنبیه راننده متخلف/فیلم | .:TSENEWS:.

    tsenews.com/روش-برزیلی-برای-تنبیه-راننده-متخلففیل/
    ۷ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! ... ۳. واکنش اوباما به مردی که سخنانش را قطع کرد ... حالا که قانون همجنس‌گرایان آزاد شده،با من ازدواج می‌کنی؟
  • سایت خبری تحلیلی پیک خبر

    www.peykekhabar.com/
    درحالی رکود بازار مسکن سومین سال خود را پشت سر می گذارد که فعالان بازار مسکن ... آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس، فقط جذب 2 بازیکن از لیست برانکو ...
  • ورزشی www.tebyan-zn.ir

    tebyan-zn.ir/up/alinaghi/353393/ورزشی/default.html
    در فوتبال امارات، ملوان و همین پرسپولیس سربلند بودم و خوشحالم که هیچوقت نمره ... من منتظر اعلام این لیست نبودم چون خودم هم می‌خواستم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شوم.
  • افت سرمایه‌گذاری خارجی پس از توافق ژنو! | اخبار ایرانی

    newsiranian.ir/fa/news/.../افت-سرمایه‌گذاری-خارجی-پس-از-توافق-ژنو/
    ۷ ساعت پیش - خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! ... جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد ... این در حالی است که ایران در سال ۲۰۱۳ نیز با کاهش ۳۵درصدی جذب ...
  • صادقیان نوروزی از لیست پرسپولیس خط خوردند - مرجع وب ...

    morook.ir/list/صادقیان+و+نوروزی+از+لیست+پرسپولیس+خط+خوردند.h...
    به گزارش مشرق، در دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس، صادقيان که بعد از تعویض .... مقابل کارگر بنه گفت: از فوتبالم راضی نبودم حتی 10 درصد و فقط خوشحالم که ...
  • مهدوی‌کیا در تیم قرن هامبورگ - تبیان

    www.tebyan.net/mobile.aspx/Comment/index.aspx?pid=223060
    پس از مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان، مهدی مهدوی‌کیا که گل 3 امتیازی قرمزها را زده بود به فرودگاه رفت تا با ... هامبورگ یک باشگاه بزرگ است که قرار گرفتن در تیم منتخب آن بسیار خوشحالم کرد. ... قطعا هافبک‌های بسیارر بزرگی در تاریخ این باشگاه بوده‌اند که می‌توانستند در این لیست قرار بگیرند. ... مدت‌ها در این تیم نبودم.
  • اخبار داغ ورزشی - جوان ایرانی

    www.javaneirani.com/ورزش/اخبار-داغ-ورزشی
    خوشحالم که در لیست پرسپولیس نبودم! سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ‌ترین اخبار ورزشی: به گزارش جوان ایرانی به نقل از افکارنیوز، مهدی دغاغله یکی از ...
  • واکنش پرسپولیسی ها به لیست جدید دنیزلی - ترابر نیوز ...

    www.tarabarnews.com/.../واكنش-پرسپوليسي-ها-به-ليست-جديد-دنيزل...
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در فوتبال امارات، ملوان و همین پرسپولیس سربلند بودم و خوشحالم که ... من منتظر اعلام این لیست نبودم چون خودم هم می‌خواستم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا ..
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 120,249
  • بازدید کلی : 671,095