loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 711 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

در حالی که فقط چند روزی از پایان بازی‌های پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی گذشته گمانه‌زنی‌ها در مورد جذب نفرات جدید پرسپولیس شروع شده!

از همان روزی که برانکو ایوانکوویچ عذر موثرترین بازیکن خارجی پرسپولیس را خواست خیلی‌ها نسبت به این موضوع مشکوک شدند و گمان کردند که چون فرناندو گابریل بهتر و موثرتر از بقیه خارجی‌های پرسپولیس بوده برانکو عذر او را خواسته تا زمینه را برای انتخاب‌های خودش فراهم کند.
به هر حال گابریل با توجه به بهانه‌ای که خودش دست برانکو داد خیلی زود در لیست سیاه سرمربی کروات قرار گرفت تا با توجه به این موضوع برانکو برای رد کردن دیگر خارجی‌های ضعیف و ناموثر پرسپولیس کار سختی نداشته باشد.
مایکل اومانیا با توجه به وضعیت نسبتا خوبی که در ترکیب پرسپولیس داشت همچنان در حاشیه امنیت به سر می‌برد ولی در مقابل اومانیا، تادو با توجه به وضعیت بسیار ضعیفش به خوبی در جریان این موضوع است که سرخ‌ها او را نمی‌خواهند و به همین دلیل در آخرین جلسه‌ای که هفته گذشته با مسئولان باشگاه داشت متوجه شد که در لیست فصل آینده باشگاه پرسپولیس جایی نخواهد داشت.
با توجه به اخراج نیلسون‌کوره آ در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل، مازاد اعلام شدن تادو و گابریل حالا اومانیا شرایط ۵۰-۵۰ دارد و در مورد این مدافع کاستاریکایی هنوز تصمیم‌گیری نشده است.
حتی وجود همین شرایط برای مربیان پرسپولیس کافی است تا آنها بتوانند با خیال راحت برای بازی‌های فصل آینده حداقل با سه بازیکن اروپایی و یک بازیکن ملی‌پوش آسیایی وارد مذاکره شوند و آنها را جذب کنند.
هر چند که بعید است مسئولان باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم گزارش ما را تایید کنند ولی بدون شک پرسپولیسی‌ها به‌خوبی در جریان مذاکره برانکو با سه بازیکن خارجی هستند.
آن‌طور که در این مورد باخبر شدیم برانکو برای فصل آینده با یک دروازه‌بان خارجی به توافق رسیده و حتی نظر بسیار مساعدی نیز در مورد او دارد.
ماجرای اعتماد برانکو به این دروازه‌بان تا حدی است که وقتی قبل از بازی با الهلال عربستان نزدیکان باشگاه پرسپولیس به او یک دروازه‌بان خوب برزیلی معرفی کردند، برانکو حتی حاضر نشد تا شرایط فنی این دروازه‌بان برزیلی را بررسی کند و به همین دلیل با قطعیت اعلام کرد که همان دروازه‌بان مورد نظر خودش را می‌خواهد.
جدا از بحث این دروازه‌بان خارجی، برانکو یک هافبک خارجی را نیز در لیست دارد که طبیعتا با اخراج گابریل، او باید به جای هافبک برزیلی سرخ‌ها برای این تیم میدان‌داری کند.
در مورد خریدهای احتمالی برانکو یک خبر جالب دیگر هم به گوش می‌رسد. در این مورد شنیدیم که تمام زوم برانکو برای خریدهای فصل آینده‌اش استخدام یک مهاجم ششدانگ است که احتمالا از کشور کرواسی می‌آید و هموطن سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود.
برانکو در مورد این مهاجم اعتقادهای عجیبی دارد و در صحبت‌هایی که با نزدیکانش انجام داده، اعلام کرده که این مهاجم حتی توانایی گلزنی در لیگ‌برتر و تصاحب عنوان آقای گلی مسابقات لیگ ایران را نیز دارد.
حسابش را بکنید که اگر برانکو به‌دنبال جذب یک گلر ششدانگ باشد آن‌وقت وضعیت سوشا در پرسپولیس متزلزل می‌شود و بعید است که سوشا پس از درخشش در نیم‌فصل دوم بازی‌های لیگ و جلب نظر مساعد برانکو به همین راحتی نیمکت‌نشین دروازه‌بان جدید و خارجی برانکو شود.
در صورت اخراج گابریل از پرسپولیس و کنار گذاشتن خانزاده و صادقیان از این تیم به‌خاطر مسایل انضباطی، آن‌وقت برای هافبک جدید برانکو فضای مناسب ایجاد می‌شود و بعید است که در این منطقه ترافیک سنگینی به وجود آید.
ولی در یک خط جلوتر و جایی که پرسپولیس مهاجم خوش‌آتیه و جوانی به نام مهدی طارمی را دارد، رقابت مهاجم جدید سرخ‌ها با طارمی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده، علی علیپور و... کار راحتی نخواهد بود و بدون شک برانکو به خرید سومش آنقدر اعتماد دارد که او را به مصاف این بازیکنان می‌فرستد.
نکته قابل توجه در مورد نحوه یارگیری برانکو جایی است که او نیز همانند مربیان بزرگی مثل "آری هان" می‌کوشد تا در وهله اول یارگیری ستون اصلی تیمش را بچیند و ترتیبی دهد که بقیه نفرات با تکیه بر این ستون اصلی در جای خودشان قرار بگیرند.

 

  • افکارنيوز - آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس

    www.afkarnews.ir/vdcaionyw49n6e1.k5k4.html
    آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس. يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸. مرجع : جام نیوز. مربیان تیم پرسپولیس برای بازی‌های فصل آینده حداقل با سه بازیکن ...
  • آخرین اخبار داغ بازار نقل و انتقالات؛ رحمتی در راه اصفهان

    www.qomefarda.ir/news/4283
    آخرین اخبار داغ بازار نقل و انتقالات؛ رحمتی در راه اصفهان. مهاجم آینده دار تیم ... ظاهرا استقلال و پرسپوليس رقابت سختي براي به دست آوردن او دارند. 2) حسن رودباريان كه ...
  • دولت بهار:آخرين اخبار داغ نقل و انتقالاتي پرسپوليس

    www.dolatebahar.com/telex-59128.html
    ۲ ساعت پیش - به گزارش دولت بهار به نقل از جام نيوز، در حالي كه فقط چند روزي از پايان بازي‌هاي پرسپوليس در رقابت‌هاي آسيايي گذشته گمانه‌زني‌ها در مورد جذب نفرات ...
  • آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/sport/1401465420022389
    هر هفته شنبه ها، داغ ترین اخبار فوتبال را در سرویس ایمیل خود دریافت کنید. آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس. گوگل پلاس فیس نما کلوب ...
  • اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی
    آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی. ... پربیننده ترین اخبار ورزشی در 24 ساعت گذشته · جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس ... خرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس.
  • نقل و انتقالات - کانون هواداران پرسپولیس

    www.perspolis-club.com/نقل-و-انتقالات.html
    آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ یک گلر، یک هافبک و یک مهاجم ششدانگ در ... در حالی که فقط چند روزی از پایان بازی‌های پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی ...
  • آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس ...

    www.tarafdari.com/خبر/.../آخرین-خبرهای-داغ-نقل-و-انتقالاتی-استقلال-...
    همزمانی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال پیش رو بودن مسابقات جام جهانی 2014 برزیل باعث شد که وضعیت بازیکنان تیم ملی مشخص نباشد. به هرحال تیم‌های ...
  • اخبار داغ از بازار نقل و انتقالات فوتبال - آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/.../21764-اخبار-داغ-از-بازار-نقل-و-انتقالات-فو...
    آخرين خبرها از نقل و انتقالات حكايت از سكوت بازيكن پرسپوليس در مقابل پيشنهاد استقلالي ها حكايت دارد * نفت بدون خارجی یکی از سیاست های باشگاه نفت تهران...
  • آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس - ...

    fifaday.ir/esteghlal-and-persepolis-latest-transfers/
    استقلال و پرسپولیس این روزها از حیث فعالیت در بازار نقل و انتقالات، روزهای ... در زیر آخرین وضعیت این دو تیم را مرور می کنیم: ... آخرین اخبار داغ که باید بخوانید.
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی/ پرسپولیس فعال ترین تیم

    www.iapess.ir/post/269
    اخبار ورزشی - آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی/ پرسپولیس فعال ترین تیم. فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه اول خرداد ماه آغاز شد. تیم های لیگ ...
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ یک گلر، یک ...

    khabarfarsi.com/ext/12976301
    به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در حالی که فقط چند روزی از پایان بازی های پرسپولیس در رقابت های آسیایی گذشته گمانه زنی ها در مورد جذب نفرات جدید پرسپولیس ...
  • آخرین خبر های داغ بازار نقل و انتقالات |سایت خانه ورزش

    www.khanevarzesh.com/news/.../آخرین-خبر-های-داغ...نقل-و-انتقالات/.../...
    فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم فوتبال هنوز شروع نشده اما بازار شایعات در مورد لیست ورودی و خروجی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از همین الان داغ است.
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال در نیم ...

    www.khabarlive.ir › لیگ برتر
    ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرلایو – هر چه بیشتر به زمان تعطیلی بین دو نیم فصل و زمان نقل و انتقالات نزدیک می شویم، شایعات نیز افزایش می یابد.پرسپولیسی‌ها درصدد ...
  • خبر داغ نقل و انتقالاتی در پرسپولیس - بیتوته

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار ورزشی
    پیگیری آخرین وضعیت محمد مایلی کهن ... اخبار ورزشی - خبر داغ نقل و انتقالاتی؛ معاوضه مهاجم پرسپولیس با مهاجم ملوان. اگر اتفاق خاصی نیفتد مسئولین دو باشگاه ...
  • آخرین خبر های داغ بازار نقل و انتقالات پرسپولیس ... - ...

    titre1.ir/.../آخرین-خبر-های-داغ-بازار-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس-سرخ-ها-...
    آخرین خبر های داغ بازار نقل و انتقالات پرسپولیس / سرخ ها به دنبال دروازه بان ملی پوش. علیرضا رحیمی می‌گوید دایی لیست مازادی برای فصل جدید به او نداده است.
  • پرسپولیس نیوز: Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/
    پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از آغاز هم‌زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال از روز ۱۲ خرداد خبر داد. 6 نظرات.
  • خبر داغ نقل و انتقالات پرسپولیسی ها – جديدترين اخبار ...

    www.momtaznews.com/خبر-داغ-نقل-و-انتقالات-پرسپولیسی-ها/
    خبر داغ نقل و انتقالات پرسپولیسی ها. به اشتراک بگذارید. گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز. میثم حسینی برای ماندن در پرسپولیس مردد شده است. بعد از اینکه ...
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال

    www.598.ir/fa/.../آخرین-اخبار-داغ-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس-و-استقلا...
    ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر چه بیشتر به زمان تعطیلی بین دو نیم فصل و زمان نقل و انتقالات نزدیک می شویم، شایعات نیز افزایش می یابد.
  • آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان

    www.iranhall.com/sport/
    آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان. ... اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لغو شد. .... خبرهاي داغ از حواشي فوتبال ايران و نقل و انتقالات ليگ دهم
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس | فرجام نیوز

    vista.ir/cdn/21949889/آخرین-اخبار-داغ-نقل-و-انتقالاتی-پرسپولیس
    ۲ ساعت پیش - آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس. مربیان تیم پرسپولیس برای بازی‌های فصل آینده حداقل با سه بازیکن اروپایی و یک بازیکن ملی‌پوش ...
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ یک گلر ... - ...

    bealaveh.ir/.../آخرین-اخبار-داغ-نقل-و-انتقالاتی-پرسپولیس.../view/
    ۰ ۰. امتیاز دهید. تعداد بازدید: ۱.
  • آخرین اخبار داغ از وضعیت جابه جایی های نیم فصل لیگ برتر ...

    khananews.com/print.php?id=5374
    آخرین اخبار داغ از وضعیت جابه جایی های نیم فصل لیگ برتر. فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل از روز سه شنبه آغاز شد و تا 2 دي‌ماه ادامه دارد. ... واضح است اينكه سامان آقازماني و حميدرضا علي عسگري قطعا در ليست مازاد پرسپوليس براي نيم فصل دوم هستند.
  • آخرين اخبار داغ از نقل و انتقالات پرسپوليس - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir/fa/news/.../آخرين-اخبار-داغ-از-نقل-و-انتقالات-پرسپولي...
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عادل كلاه‌كج جزو بازيكنان علي دايي براي فصل آينده نيست و به همين خاطر در اولين جلسه تمرين پرسپوليس اجازه تمرين كردن پيدا نكرد. كلاه‌كج مي‌‌‌خواهد ...
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس - نیوهاب فارسی

    fa.newhub.shafaqna.com/.../21400-آخرین-اخبار-داغ-نقل-و-انتقالاتی-پر...
    آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس. مربیان تیم پرسپولیس برای بازی‌های فصل آینده حداقل با سه بازیکن اروپایی و یک بازیکن ملی‌پوش آسیایی وارد مذاکره ...
  • آخرين اخبار داغ از نقل و انتقالات باشگاه پرسپوليس - سایت ...

    abieteh.com/آخرين-اخبار-داغ-از-نقل-و-انتقالات-باشگا/
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدافع فصل گذشته تیم استقلال و نفت تهران به پرسپولیس پیوست. * كلاه‌كج واسطه فرستاد ... آخرین اخبار داغ از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس ...
  • آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات پرسپولیس - پیک خبر

    www.iyy.ir/خبر-اخبار.../18076-پرسپولیس-اخبار-آخرین-انتقالات-گذش...
    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات پرسپولیس. جدایی مدافعی که سال گذشته معمولا نیمکت نشین بود، قطعی شده و می توان او را تنها مدافعی دانست که دایی ...
  • نقل و انتقالات - الواترا | شبکه اجتماعی ورزشی

    elvatra.com/tag/نقل%20و%20انتقالات
    خبر داغ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها / پیوستن 4 بازیکن جدید به ... بر همین اساس و طبق آخرین تصمیمات مسئولان باشگاه، جذب چهار بازیکن جدید قطعی شده و ...
  • آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالات پرسپولیس /ستاره های لیگ ...

    khabareno.com › ورزش › پرسپولیس
    آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالات پرسپولیس /ستاره های لیگ سرخ پوش می شوند /12 بازیکن می روند! زوج جلال حسینی و بنگر در خط دفاع پرسپولیس بدل به زوج عبدالله ...
  • آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالات پرسپولیس/ اتفاق‌نظر ...

    webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
    آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالات پرسپولیس/ اتفاق‌نظر باشگاه و دایی برای جذب این 6 بازیکن. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره فهرست ارائه شده از سوی دایی به ...
  • شایعات داغ داغ بازار نقل و انتقالات / پرسپولیس به دنبال اژدها ...

    www.trakhtor.com/شایعات-داغ-داغ-بازار-نقل-و-انتقالات-پر/
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست در فصل نقل و انتقالات شروع فصل عملکرد خوبی‌ داشته ... هم‌اکنون هم از اصفهان خبر می‌رسد که جذب صادقیان، هافبک یاغی پرسپولیس در نیم فصل دوم جزو .... آخرین محتوای دیده شده مرتبط با این پست :.
  • اخبار داغ نقل و انتقالات - فقط پرسپولیس و پیام صادقیان

    perespolis6.ir/post/tag/اخبار%20داغ%20نقل%20و%20انتقالات
    مهرداد کفشگری بازیکن پرسپولیس مد نظر یحیی گل محمدی ... به پرسپولیس می پیوندد اخبار داغ نقل و انتقالات نقل و انتقالات پرسپولیس سایت ... آخرین اخبار سایت.
  • اخبار-آخرین خبرهای داغ بازار نقل و انتقالات فوتبال - پسین ...

    pasinejahrom.ir/news/.../آخرین-خبرهای-داغ-بازار-نقل-و-انتقالات-فوتبال
    فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم فوتبال هنوز شروع نشده اما بازار شایعات در مورد لیست ورودی و خروجی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از همین الان داغ است.
  • آخرین خبرهای داغ بازار نقل و انتقالات - دی اسپورت | D SPORT

    www.dsport.ir/fa/posts/117
    ۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آخرین خبر از قرارداد دو ستاره پرسپولیس و استقلال. آخرین خبرهای داغ بازار نقل و انتقالات. به مهمترین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقلات توجه ...
  • اخبار داغ از نقل و انتقالات پرسپولیس - سخن آنلاین

    sokhanonline.ir/fa/news/67560/اخبار-داغ-از-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس
    ۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار پر بازدید ترین ... اخبار داغ از نقل و انتقالات پرسپولیس. مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تاکنون تنها حضور مهاجم راه‌آهن در ...
  • اخبار نقل و انتقالات فوتبال | ورزش 11

    www.varzesh11.com/fa/soccer_news.../اخبار_نقل_و_انتقالات_فوتبال
    اخبار نقل و انتقالات فوتبال ، اخبار فوتبال ایران و جهان ، برترین اخبار ورزش فوتبال ... آخرین اخبار ... دهنوی: پرسپولیس را دوست دارم و ممکن است به این تیم برگردم.
  • نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال 95-94 + جدول

    namnak.com/7007-جدیدترین-نقل-و-انتقلات.html
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ... غلامرضا بهروان زمان آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ... استقلال و پرسپولیس بدهکارترین تیم های فوتبال ایران [ 10 اسفند 1391 ] ... باشگاه رئال مادرید با انتشار خبر فروش کریس رونالدو هواداران این تیم را شگفت زده کرد.
  • آخرین وضعیت نقل وانتقالات پرسپولیس

    bangbong.ir/آخرین-وضعیت-نقل-وانتقالات-پرسپولیس-1573
    اخبار داغ,اخبار روز,نقل و انتقالات پرسپوليس. آخرین وضعیت نقل وانتقالات پرسپولیس/شایعه تور سرخ ها برای هافبک خلاق استقلال/ دایی در تکاپوی خرید آخر
  • اخبار نقل و انتقالات - .:Sport1 اخبار ورزشی در:.

    sport1.persianblog.ir/tag/اخبار_نقل_و_انتقالات
    ... فوتبال سپاهان در آخرین ساعت فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست. ...... کنم اولویت اول من اروپاست و باید صبر کنم تا فصل نقل و انتقالات اروپا داغ تر شود ...
  • خبر داغ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی‌ها - دانلود آهنگ ...

    downloadahanga.blogsky.com/.../خبر-داغ-نقل-و-انتقالاتی-برای-پرسپ...
    ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار داغ بازار نقل و انتقالات؛ رحمتی در راه اصفهان. مهاجم آینده دار تیم ... ظاهرا استقلال و پرسپولیس رقابت سختی برای به دست آوردن او دارند.
  • اخبار استقلال تهران، فوتبال ایران و جهان: سایت هواداران فوتبال

    esteghlali.com/
    اخبار، تحلیل و آنالیز فوتبال با تمرکز بر روی اخبار استقلال تهران و فوتبال ... پارس فوتبال دات کام به نقل از خبرآنلاین؛ ادامه بلاتکلیفی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ... ورزش > لیگ برتر - آخرین گمانه زنی ها حکایت از این دارد که دوشنبه آخرین .... نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول ۱۲ خرداد شروع می‌شود/ جذب بازیکن ...
  • راد نیوز : نقل و انتقالات نیم فصل لیگ سیزدهم

    radnews.ir/RelatedKeywordNews.aspx?...نقل%20و%20انتقالات%20نیم...
    در بازار نقل و انتقالات نیم فصل ذوب آهن خواهان جذب محمد قاضی شده، استقلال با ایمان .... پرسپولیس با پنالتی و نامردی حذف شد خبر داغ ... آخرین اخبار; پر بحث ترین.
  • اخبار تیم پرسپولیس.نقل انتقالات.و...

    onlineperspolis.blogfa.com/
    نتیجه ی آخرین بازی تیم پرسپولیس. پرسپولیس. 0. 0. پرسپولیس. بازدید کنندگان گرامی لطفا نظرات خود را در این بخش برای ما ارسال کنید. با ســـــلام: لطفا در نظر ...
  • آخرين اخبار و شايعات داغ نقل و انتقالات فوتبال - تیک

    tik.ir/fa/news/82400/آخرين-اخبار-و-شايعات-داغ-نقل-و-انتقالات-فوتبال
    آخرين اخبار و شايعات داغ نقل و انتقالات فوتبال. جام نيوز/ با نزديک شدن به پنجره تابستاني نقل و انتقالات، اخبار تازه‌اي درباره بازيکنان بزرگ شنيده مي‌شود.
  • آخرین خبر های داغ بازار نقل و انتقالات پرسپولیس ... - ...

    titreyek.ir/.../آخرین-خبر-های-داغ-بازار-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس-سرخ-ها-...
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش تیتریک به نقل از جام نیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی رضا حقیقی از این تیم اظهار کرد: فکر نمی‌کنم موضوعی در این رابطه ...
  • آخرین خبر های داغ نقل و انتقالات استقلال - عصر ورزش

    asrvarzesh.ir/.../iran/4256-آخرین-خبر-های-داغ-نقل-و-انتقالات-استقلال.html
    **ترس استقلالی‌ها از جذب بازیکنان پرسپولیس/ تجربه‌ی تلخ جذب اولادی، قاضی، پژمان نوری! بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، آبی‌ها از جذب محمد نوری برای ...
  • آخرین خبرهاي داغ از نقل و انتقالات پرسپولیس

    hamrazjahan.ir/آخرین-خبرهاي-داغ-از-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس-4527
    به گزارش جوان ایرانی به نقل از آي اسپورت، پرسپولیس از دیروز وارد اردبیل شد تا اردوی 10 روزه خود را برپا کند اما یکی از اتفاقات هر روزه تمرین این تیم در اردبیل ...
  • اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا

    transfersnews.mihanblog.com/
    نوع مطلب: (لیست خرید استقلال برای فصل 94-95 ،اخبار نقل و انتقالات استقلال در فصل 94-95 ،) توسط: جابر 2013 ... ،بازار داغ نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال 94-95 ،شایعات نقل و انتقالات ... گزارش فارس از آخرین وضعیت مدیریتی و فنی آبی‌پوشان .... به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق پرسپولیس با معرفی خودش، حرف های خود را ...
  • خبر خوش و داغ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

    likeschool.ir/خبر-خوش-و-داغ-نقل-و-انتقالاتی-برای-پرسپولیسی-ها-5566
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبر خوش و داغ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها. ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. پسر قلعه نویی در هیات عزاداری امام حسین (ع) / عکس ...
  • آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس - درباره ی ما

    fal.bottega--veneta.net/آخرین-اخبار-از-نقل-و-انتقالات-باشگاه-پرسپول...
    آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس. ... داغ بازار نقل و. آخرین اخبار داغ آخرین اخبار نقل و انتقالات را الگوبرداری باشگاه النصر از پرسپولیس. بیشتر.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 982
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,917
  • بازدید ماه : 19,052
  • بازدید سال : 118,854
  • بازدید کلی : 669,700