loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 103 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام | sos-champion.com

    www.sos-champion.com/.../مجیدی-هنوز-با-استقلالی-ها-تمام-نکرده-ام
    ۴ دقیقه پیش - به گزارش سایت جهانی امداد قهرمانان (sos champion) و به نقل از ورزش سه، میثم مجیدی در این رابطه گفت: من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال ...
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام - ریسک نیوز

    risknews.ir/news/57412/مجیدی-هنوز-با-استقلالی-ها-تمام-نکرده-ام
    ۱۴ دقیقه پیش - به گزارش ریسک نیوز به نقل از "ورزش سه"، میثم مجیدی در این رابطه گفت: من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال کارم تمام شده است از کجا آمده ...
  • ورزش پرس » مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام

    www.varzesh-press.ir/?p=5543
    ۷ دقیقه پیش - به گزارش ورزش سه، میثم مجیدی در این رابطه گفت: من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال کارم تمام شده است از کجا آمده در این مورد باید بگویم ...
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/sport/1435151040635968
    مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام. ... +عکس · عکس/ طوفان بیل در آمریکا · منظره ای بی نظیر از جنگل های پاییزی کیاسر · اینجا رقه مرکز خلافت داعش است + عکس.
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام - ورزش سه

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?type=firstpage&npid...
    به گزارش ورزش سه میثم مجیدی در این رابطه گفت من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال کارم تمام شده است از کجا آمده در این مورد باید بگویم که من با استقلالی ...
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام - فراز آنلاین

    farazonline.ir/148582/مجیدی-هنوز-با-استقلالی-ها-تمام-نکرده-ام
    مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام : به گزارش عرش نیوز؛ میثم مجیدی در این رابطه گفت: من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال کارم تمام شده است از کجا آمده ...
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام - عرش نیوز

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...مجیدی%3A+هنوز+با+استقلالی+ها...
    به گزارش عرش نیوز میثم مجیدی در این رابطه گفت من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال کارم تمام شده است از کجا آمده در این مورد باید بگویم که من با استقلالی ...
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام - نامه نیوز

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...مجیدی%3A+هنوز+با+استقلالی+ها...
    به گزارش نامه نیوز میثم مجیدی در این رابطه گفت من نمی دانم سرمنشا این شایعه که من با استقلال کارم تمام شده است از کجا آمده در این مورد باید بگویم که من با استقلالی ...
  • Inoreader - مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام

    www.inoreader.com/article/3a9c6e7cff0d3e0bاین صفحه را ترجمه کن
    مدافع گلزن فصل پیش استقلال خوزستان که مورد توجه سه باشگاه تراکتور، پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است امروز صحبت هایی با آبی پوشان تهرانی انجام داد.
  • حذفی کاپ - مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام

    www.hazfi-cup.com/news?...مجیدی:_هنوز_با_استقلالی_ها_تمام_نکرده_ا...
    مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام. ... ستاره مدنظر استقلال، پرسپولیس و تراکتور | شهر خبر - 6 ساعت پیش · » مذاکره استقلال با فرزاد حاتمی | خبرگزاری تسنیم ...
  • عصبانیت اوساسونا از انصاری فرد | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1248333/09-57
    ۸ ساعت پیش - ستاره های ورزشی را در لنز ببینید. جروم بواتنگ ... مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام ... اکبر صادقی با باشگاه استقلال به توافق نرسید.
  • حاج قاسم: آدم پولکی نیستم؛ هنوز با استقلال توافق نکرده‌ام

    football.ir/news/iran/1394/04/hajghasem-esteghlal-1228679.html
    ۱ روز پیش - حاج قاسم: آدم پولکی نیستم؛ هنوز با استقلال توافق نکرده‌ام ... گزینه مربیگری بدنساز تیم فوتبال استقلال می‌گوید صحبت های مثبتی با مسئولان این باشگاه داشته است. ... اگر با استقلال به توافق برسم تمام تلاشم را برای آماده سازی بازیکنان .... محمد رویانیان · علی فتح الله زاده · علی کریمی · فرهاد مجیدی · جواد نکونام ...
  • مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام|مجیدی: هنوز - واضح

    vazeh.com/n-10446485_مجیدی-هنوز-با-استقلالی-ها-تمام-نکرده-ام
    ۳۵ دقیقه پیش - مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام مدافع گلزن فصل پیش استقلال خوزستان که مورد توجه سه باشگاه تراکتور، پرسپولیس و استقلال قرار ...
  • مظلومی: استقلالی‌ها از من برنامه خواسته‌اند ولی هنوز ارائه نکرده‌ام

    90tv.ir/.../مظلومی-استقلالیها-از-من-برنامه-خواستهاند-ولی-هنوز-ارائه-نکر...
    ۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مظلومی: استقلالی‌ها از من برنامه خواسته‌اند ولی هنوز ارائه نکرده‌ام ... آشنایی با گزینه مربیگری استقلال/ ایگور استیماچ از هدایت تیم ملی کرواسی تا ... کردنوری:با فرهاد مجیدی صحبت می‌کنیم · ۷ گزینه خارجی سرمربی‌گری استقلال مورد .... تمامی گلهای رونالدو در جام ملتهای آمریکا‌ی‌جنوبی; ۰۰:۴۵ توافق اینتر با اتلتیکو بر ...
  • مرفاوی: از رسانه ها فهمیدم نامم در گزینه های استقلال هست/ اگر ...

    cup.ir/.../iranianfootball/487/...ها...نامم...های-استقلال.../53286
    ۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این حال چه من در میان گزینه های مربیگری باشم و چه نه استقلال را دوست دارم. ... این سوال که قرار گرفتن گزینه های جوانی مثل فرهاد مجیدی و منصوریان را به صلاح ... تیم مدیریتی استقلال باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و بعد در نهایت صبر و ... تا پایان هفته تکلیفم روشن شود/تا الان با استقلال مذاکره نکرده ام; دیروز ...
  • حاج قاسم: آدم پولکی نیستم/ هنوز با استقلال توافق نکرده‌ام ...

    www.mehrnews.com/.../حاج-قاسم-آدم-پولکی-نیستم-هنوز-با-استقلال-ت...
    ۱ روز پیش - حاج قاسم: آدم پولکی نیستم/ هنوز با استقلال توافق نکرده‌ام. تمرین استقلال ... گزینه مربیگری بدنساز تیم فوتبال استقلال می‌گوید صحبت های مثبتی با مسئولان این باشگاه داشته است. ... اگر با استقلال به توافق برسم تمام تلاشم را برای آماده سازی بازیکنان انجام می دهم. ... «محمدرضا مجیدی» رئیس کتابخانه مجلس شد ...
  • مبعلی: فینالیست شدن نفت در آسیا دور از ذهن نیست

    www.nasserhejazi1.ir/.../مبعلی--فینالیست-شدن-نفت-در-آسیا-دور-از-ذه...
    ۱ روز پیش - اختصاصی/فوری/بازگشت مظلومی ,مجیدی و آتیلابه استقلال .... البته هنوز در آسیا نفت شانس دارد، برای حضور در مراحل بالاتر و موفقیت. ... بود چون رقابت هم میان تیمهای پایین جدول خوب بود و هم در میان صدر جدولی ها که بر سر قهرمانی می جنگیدند. ... قرارداد من با نفت تمام شده و در حال حاضر من با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام.
  • فرهاد مجیدی و استقلال

    www.7moghadas7.blogfa.com/
    فرهاد مجیدی و استقلال - سلام دوستان این وب در راستای حمایت از باشگاه اس اس و مخصوصا ... دوست عزیز سلام من سهیل یه اس اسیه دو آتیشه با تبادل لینک وبنر با ... اینجا، تمام ورزش، اینجا تمام فوتبال، یکی از بهترین فرزندان خود را، یکی از بهترین ... صادقانه بگویم که هنوز مرگ او را باور نکرده ام، اصلا مگر می شود ناصرخان مرده باشد؟
  • وحید طالب لو: هرگز با رحمتی آشتی نمی کنم - اخبار استقلال ...

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id...
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خیلی ها معتقد بودند بازگشت وحید طالب لو به استقلال اشتباه بود؛ تو به تیمی برگشتی که انواع و اقسام ... حتی الان هم که فصل تمام شده، هنوز بحث خصوصی سازی باز است و ما بلاتکلیفیم. ... علی سامره بود و مقطع بعد فرهاد مجیدی. ... من از اول فوتبالم در استقلال، با هر مربی کار کرده ام و با مربی ها تیمم را عوض نکرده ام.
  • نقل و انتقالات - کانون هواداران پرسپولیس

    www.perspolis-club.com/نقل-و-انتقالات.html
    ۱۷ ساعت پیش - پرسپولیسیها:مجیدی در مورد مذاکرات خود با پرسپولیس گفت: مذاکرات ما در مراحل ابتدایی است اما با استقلال مذاکره نکرده ام. ... محمد نوری که از فصل گذشته نیز مبلغی از مسوولان تیمش طلبکار است و هنوز تماسی برای ادامه همکاری و تسویه ... البته هیچ‌یک از آنها قطعی نیست ولی از استقلالی‌ها یک بار تماس با ما گرفته شده ...
  • استقلال تهران

    www.only-blue.blogfa.com/
    حضور مجیدی در استقلال یک نعمت است و با آمدن او استقلال 13 نفره شده است. ... مدافعان تمام تیم های چه داخل و چه خارج ایران از شنیدن نام مجیدی وحشت دارند. ... آنقدر که وسعت داشتی ما از دیدن فوتبالت لذت نبردیم ولی هنوز هم خداحافظی ات را باور نکرده ایم.
  • عرش نیوز - حسینی در لیست مظلومی نیست

    arshnews.ir/vdcirwapyt1ayy2.cbct.html
    ۲۵ ثانیه پیش - خوشبختانه با ۳ نفر از بازیکنان اولویت اول لیست تمام کرده‌ایم که یکی از آنها جابر انصاری بود. قرارداد ۲ ... مجیدی: هنوز با استقلالی ها تمام نکرده ام.
  • به خاطر مجیدی یک واقعیت را هرگز به حجازی نگفتم - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931212000253
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او اول فصل با توجه به سونامی که از سوی وزارت ورزش علیه مدیران سرخابی رخ داد، مانند محمد ... منصورخان پشت تلفن به من گفت شوخی نکن و باور نکرده بود که او را گرفته باشم. ... او تمام وقت خود را برای کار می گذاشت. ... من خودم سال ها فوتبالی بودم و در تمامی رده ها بازی کرده ام. ... هنوز هم ناراحتم که مجیدی از استقلال جدا شد.
  • ارتش آبیBlue army - جنجالی

    darbi.blogfa.com/cat-4.aspx
    آيا ميدانستيد فرهاد مجيدي برعكس اسطوره پرسپولیسی ها با وجود پیشنهاد های خیلی بیشتر در هيچ تيمی به جز استقلال در ايران بازی نكرده است ؟ ...... دل استقلالی به جایگاه کنونی ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای ...
  • Captain Farhad Majidi - فرهاد مجیدی

    www.cfarhadmajidi7.blogfa.com/category/1/فرهاد-مجیدی
    بازیکن و کاپیتان استقلال بودن ، افتخاری است که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست . ... در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . .... البته کرانچار فعلا بازيکن خاصي را به باشگاه معرفي نکرده و قصد دارد پس از سپري شدن يکي دو هفته ديگر به ... من هم به عشق آنها دوست داشتم فوتبالم را در استقلال تمام کنم.
  • کاوانی: هنوز با رئال قراردادی امضا نکرده ام>رئالاروپا>اسپانیا

    abi-sport.rozblog.com/.../کاوانی%3A+هنوز+با+رئال+قراردادی+امضا+نکرده+...
    کاوانی: هنوز با رئال قراردادی امضا نکرده ام>رئالاروپا>اسپانیا ... »شوخی خطرناک عمران زاده در تمرین استقلال ؛ تصاویر, 0, 1778, sezar7 ... مبنی بر توافق وی با رئال مادرید گفت: "در حال حاضر تمام فکر و ذکرم با ناپولی است." ... کاوانی به Ovacion Digital گفت: "در طول زندگی حرفه ای ام من را به بسیاری از باشگاه ها مرتبط کرده اند، اما تا ...
  • شایعه عجیب در دربی،فرهاد مجیدی استقلالی ها را سورپرایز و ...

    www.tarafdari.com/.../شایعه-عجیب-در-دربی،فرهاد-مجیدی-استقلالی-ها-را...
    ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با این همه بعید به نظر می‌رسد مجیدی دست به چنین ریسکی بزند و این پیشنهاد را قبول کند. ... کریس پیش فرهاد لنگ میندازه هنوز نیومده ترس همه وجودشون رو گرفته ... دو ماه دوری یا بد بازی میکنه یا مصدوم میشه همون یه ذره اعتباری ام که داره از بین میره . .... اما 6 تایی ها : یه ناصر حجازی دارن که اونم از استقلالی بودنش پشیمونه.
  • هنوز با نکونام صحبت نکرده‌ام| فرقی نمی‌کند یک تکه پارچه به ...

    www.sarkhat.com/.../هنوز-با-نکونام-صحبت-نکرده-ام-فرقی-نمی-کند-ی...
    ۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با تصمیم خودم مجیدی به تیم آمد امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلالی‌ها ... امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلالی‌ها در حضور خبرنگاران عنوان کرد:‌ ... نکونام در تمرینات استقلال یادآور شد: خودم هنوز با او صحبت نکرده‌ام. ... قلعه‌نویی در باره بحث کاپیتانی استقلال تصریح کرد: این مسائل برای استقلال تمام شده ...
  • استقلال زلزله - فرهاد مجیدی

    www.abi2stars.blogfa.com/tag/فرهاد-مجیدی?p=2
    من روزی به استقلال باز خواهم گشت و تا آن روز تمام تلاشم را میکنم که یکبار دیگه لباس ... مذاکره ام با پرسپولیس تلفنی بود و دو دقیقه طول کشید چون به آنها گفتم : نه ! ... علی فتح الله زاده در تازه ترین مصاحبه خود بابت برخی حاشیه سازی ها و دروغ پردازی های .... با اینکه هنوز تمدید نکرده ام اما اولویت اول من برای فصل آتی استقلال است.
  • برچسب ها - مجیدی - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ...

    www.tabnak.ir/fa/mobile/tag/61/مجیدی
    به همه این دردسر ها دردسر تشویق فرهاد مجیدی را... اش را استقلالی ها با تشویق فرهاد مجیدی بر سر... ها دردسر تشویق ... عملکرد استقلال و تشویق فرهاد مجیدی گفت هنوز بازی آغاز... بود از تشویق ... الله زاده استعفا نکرده ام مشکلی با کاپیتانی مجیدی نداشتم... کد خبر: ۲۶۰۱۵۸ ... حضور مجیدی نه تنها به سود وی تمام نشد بلکه... از فرهاد مجیدی ...
  • پسران ابی - جدیدترین اخبار باشگاه استقلال

    milad1573.blogfa.com/tag/جدیدترین-اخبار-باشگاه-استقلال
    فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال و اسطوره این تیم فردا در برنامه 90 حاضر می‌شود ... استقلال با این برد 18 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و نفت نیز با 3 امتیاز ..... وی افزود: حضور کرار در استقلال هنوز صددرصد نهایی نشده و پس از حضور خودش ...... از نظر مالی هم با استقلالی های تهران صحبتی نکرده ام و 6 بازی آنقدر هم مهم نیست که ...
  • آذر ۱۳۹۱ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

    omranss.blogfa.com/9109.aspx
    مجیدی شاگرد ناصر حجازی بوده و مکتب حجازی مکتب تمام استقلالی ها است نه عده ای خاص. ..... او هنوز جلسه‌ای را با مسئولان استقلال برگزار نکرده محل تمرین را ترک کردند. ..... نه با باشگاه استقلال، نه خود من و نه مدیر برنامه‌هایم صحبتی نکرده‌ام، اگر قرار ...
  • مظلومی: استقلالی‌ها از من برنامه خواسته‌اند ولی هنوز ارائه نکرده‌ام

    varzeshyaab.ir/2015/05/مظلومی-استقلالی‌ها-از-من-برنامه-خواس-3.html
    ۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وارد شدن با گوگل وارد شدن با فیس بوک وارد شدن با یاو خروج ... مظلومی: استقلالی‌ها از من برنامه خواسته‌اند ولی هنوز ارائه نکرده‌ام .... اینترمیلان · محمد رویانیان · علی فتح الله زاده · علی کریمی · فرهاد مجیدی · جواد نکونام · لیونل مسی · امیر قلعه‌نوعی · علی دایی · پپ گواردیولا · ژوزه مورینیو. تمام حقوق برای سایت فوتبال .
  • پاشازاده: می‌توانم آزادی را جهنم حریفان استقلال کنم/ فکر ...

    www.esteghlaltehranfc.com/.../پاشازاده-می-توانم-آزادی-را-جهنم-حریفان-اس...
    ۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدافع اسبق استقلال گفت: با دیدن بیانیه مجیدی هنوز هم با خودم چالش دارم، چون ... انجام دهد هر جا هم که رفته ام گفته‌ام هیچ تیمی نمی‌تواند تیم من را تحت فشار بگذارد. ... ما حتی پارسال با تیم لیگ دویی تراکتور را به تمام نفراتش بردیم و امسال هم .... اضافه نکرده است و دوباره هم می‌گویم مربی نبوده که فوتبال ما را متحول کند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,656
  • بازدید ماه : 18,791
  • بازدید سال : 118,593
  • بازدید کلی : 669,439