loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 97 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه ...

isna.ir/fa/news/.../نوروزی-مدیران-پرسپولیس-با-من-تماس-نگرفته-اند

  • ۱ ساعت پیش - نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... هادی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه ... باشگاه با من تماس بگیرند و وقتی برایم بگذارند تا به باشگاه بروم و برای تمدید قرارداد ...
  • ۵۳ دقیقه پیش - نوروزي: مديران پرسپوليس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... هادي نوروزي درباره آخرين وضعيت قراردادش با باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: از وقتي ... همان طور که قبلا گفته‌ام قرارداد من با باشگاه پرسپوليس به اتمام رسيده است و ...
  • ۸ دقیقه پیش - هادي نوروزي در گفت‌وگو با ايسنا درباره آخرين وضعيت قراردادش با ... همان طور که قبلا گفته‌ام قرارداد من با باشگاه پرسپوليس به اتمام رسيده است و ...
  • ۱۰ دقیقه پیش - هادی نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... همان طور که قبلا گفته‌ام قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است ...
  • نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه ...

    varzeshyaab.ir/2015/.../نوروزی-مدیران-پرسپولیس-با-من-تماس-نگرف.h...
  • ۱۰ دقیقه پیش - نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از وقتی ... همان طور که قبلا گفته‌ام قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است و ...
  • نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه ...

    news.kodoom.com/.../نوروزی-مدیران-پرسپولیس-با-من-تماس/.../506563...
  • هادی نوروزی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار ... نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... همان طور که قبلا گفته ام قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است و باید برای ...
  • هادی نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم. ... عکس/ حمله دوباره داعش به عین‌العرب سوریه · عکس/ اردوغان و همسرش میهمان سفره افطار فقرا ...
  • نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... هادی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار ... همان طور که قبلا گفته‌ام قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است و باید برای ...
  • هادی نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که ...

    www.tahajomnews.ir/496359-هادی%20نوروزی:%20مدیران%20پرسپولی...
  • بهانه جدید در مذاکرات هسته‌ای/ آماده «نه» گفتن به ایران باشید · «ایران» مخاطب واقعی نامه ... هادی نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ...
  • مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم

    khabarontime.ir/.../مدیران-پرسپولیس-با-من-تماس-نگرفته‌اند-که-باش...
  • ۳ دقیقه پیش - چالش های ماه رمضان در مالزی / لزوم درک تضادها برای دستیابی به تعادل ... مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... هادی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از ...
  • هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: بعد از پایان لیگ مدتی است که ... قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر تماس ... پرسپولیسیها:باشگاه پرسپولیس برای پیوستن هافبک تیم فوتبال صبا با مدیر برنامه وی تماس ... با این حال قرار شده شنبه به باشگاه بروم تا تکلیفم برای ادامه همکاری با این ...
  • نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه ...

    vazeh.com/n-10453312_نوروزی-مدیران-پرسپولیس-با-من-تماس-نگرف...
  • ۱ ساعت پیش - نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم-جمعه ۵ ... در باشگاه پرسپولیس مطرح شد این درحالیست که هادی نوروزی به باشگاه ...
  • Football.ir - اخبار فوتبال : «هادی نوروزی»

    football.ir/news/list/person/hadi-norouzi-1159.html
  • حضور ۷ساله هادی نوروزی در پرسپولیس، بهانه این مصاحبه است. ... باشگاه پرسپولیس تأسف خورد که در حساس‌ترین زمان فصل ثبات مدیریت ندارد و نمی‌تواند بازیکن جذب کند. ... بعد پرسپولیس است اما مسئولان باشگاه تماسی برای تمدید قرارداد با او نگرفته اند. ... قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر تماس ...
  • ورزشی - چیتوا

    sport.chitva.com/
  • چیتوا - سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین ... نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ... هادی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ...
  • واکنش طاهری به قهر مربی پرسپولیس - اخبار جهانی

    www.newsglobal.ir/news/...به...پرسپولیس/-قرادادها-آماده-امضا-است.html
  • او رابط کادر فنی با باشگاه است و برای همین قراردادها را به ایشان دادیم. ... را انتخاب نکرده ام; ۱۱:۰۱ هادی نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ...
  • مزایده سرخابی‌ها منتفی نشده است

    www.rahta.com/idn/113129/مزایده_سرخابی‌ها_منتفی_نشده_است
  • ۵ دقیقه پیش - با این حال مدیران سازمان خصوصی سازی معتقدند واگذاری سرخابی‌ها از دستور کار ... به گفته بهروز نعمتی، وزیر اقتصاد براساس قانون باید مجمع را واگذار کند و ... ام هادی نوروزی: مدیران پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند که باشگاه بروم ...
  • درخشان: خادم، هدایتی و نژادفلاح با تصمیمات اشتباه به پرسپولیس ضربه زدند /با تادئو همکاری نکردند و ا ... به نظرم بهترین انتخاب در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صورت گرفته و من به آینده .... اخیرا او را دیدم و گفتم قربانت بروم کجایی من را حلال کن. ...... هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: بعد از پایان لیگ مدتی است که ...
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر ... از تیم های ... ۹۰tv.ir :: هادی نوروزی: چند پیشنهاد دارم اما منتظر پرسپولیس‌ام. ۱ روز پیش . ..... خبری راهی سازمان لیگ شدیم که خودم دیدم یکی از مدیران لیگ برتری از منصوریان . .... است ولی جالب است که در این چند هفته حتی یک تماس هم با من نگرفته‌اند.
  • ما به کنار، هواداران نگرانند، گناه آنها چیست؟ | پرسپوليس ...

    www.parsfootball.com/.../113908ما%20به%20کنار،%20هواداران%20نگرا...
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هادی حالا دیگر در ترکیب این تیم، به بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده و البته در ... هفته قبل يك نفر از سوي باشگاه با من تماس گرفت و گفت مي‌خواهيم با شما براي تمديد ... پرسپوليس خانه من است، كجا بايد بروم؟ ... نمي‌دانم موضوع مديريت باشگاه چيست و چه ماجرايي به وجود مي‌‌آيد ولي به خدا قسم ... هادی نوروزی | پرسپوليس ...
  • پرسپولیس محبوب

    90as.persianblog.ir/
  • اسامی پیشنهادی هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد. ... مایلی‌کهن که به عنوان مدیر فنی پرسپولیس وارد این تیم شده بود، پس از ... روز با شکوه من ... و بلد است چگونه درسش را بخواند و فوتبال بازی کند پس فعلا لازم نیست بروم پیش او. ... محمد منصوری، شیث رضایی، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، محمد نوری، امیرحسین ...
  • بنگر: پرسپولیس باید شرایط سیدجلال را بپذیرد/ ناله کردن ...

    khabaronline.ir/(X(1)S(1g1apodypqqwdqdukue4cit1))/detail/.../sport/73
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر همین اساس با تلفن همراه بنگر تماس گرفتیم. ... قرار نيست بروم در روزنامه‌ها جار بزنم كه از پرسپوليس طلبكارم. باورتان نمي‌شود من 7 سال در سپاهان با هادي عقيلي هم‌اتاق بودم. ... به خصوص الان كه باشگاه پرسپوليس بلاتكليف است و با هزار مشكل ... درباره گمانه‌زني‌هايي كه پيرامون مديريت باشگاه مي‌شود نظري نداري؟
  • هادی نوروزی: پنج هفته‌ است پول نگرفته‌ ایم | طرفداری

    www.tarafdari.com/خبر/.../هادی-نوروزی-پنج-هفته‌-است-پول-نگرفته‌-ای...
  • ۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هادی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خودش، اظهار کرد: "خدا را شکر تمرینات ... نوروزی تاکید کرد: "حدود پنج هفته‌ اس که حقوق نگرفته‌ایم. ... جدیدی که در نیم فصل به پرسپولیس ملحق شدند نیز گفت: "من از علیپور و حاتمی شناخت خوبی داریم. ... قربونت برم ... حضور مدیربرنامه اومانیا در باشگاه پرسپولیس.
  • نتیجه بازی پرسپولیس فوتبال - جدیدترین اخبار

    coyotecanyon.biz/نتیجه-بازی-پرسپولیس-فوتبال/
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: بعد از پایان لیگ مدتی است ... باشگاه با من تماس بگیرند تا درباره تمدید قراردادم با آن‌ها صحبت کنم. قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر تماس ... با این حال قرار شده شنبه به باشگاه بروم تا تکلیفم برای ادامه همکاری با این تیم مشخص شود.
  • وی ادامه داد: اما لازم می‌دانم از مدیران باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که به من پیشنهاد دادند. ..... تهران شهر بسیار زیبا و شلوغی است اما دوست دارم که زودتر به دیدن خانواده‌ام بروم و ...... انصاری‌فرد پس از هادی نوروزی، دومین مهاجم پرسپولیس است که قرارداد خود را با ... تیم دیناموکیف به خود، اظهار کرد: از خیلی وقت پیش فردی با من تماس می گرفت و ...
  • little writers fight - پرسپوليس

    little-writers-fight.blogfa.com/tag/پرسپوليس
  • حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: مذاکرات بسیار خوبی .... استقلال که در کمیته جوانان هم حضور دارد، 300هزار بار با بازیکن من تماس گرفته که ما ... لزومي نداشت به سمت نيمکت بروم و چرا بايد اين کار را انجام مي‌دادم. .... سید مهدی سید صالحی ،24 – هادی نوروزی ،33- محمد عباس زاده ،40 – نیلسون کوریا جونیور.
  • نوری:از فرودگاه عربستان منتظر جوسازی عرب ها هستیم/با ...

    perspolisnews.com › صفحه اصلی › اخبار پرسپولیس › مصاحبه ها
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از 5 سال خوشحالم در قلب هواداران پرسپولیس هستم. ... نگاه کنید که هادی نوروزی با سر شکسته به میدان می رود. ... اسپانسر باشگاه سکه ای به ما دادند که باید تقسیم می شد. ... و قرار شدآن را بین بچه هایی تقسیم کنیم که چند ماه است حقوق نگرفته اند. ... اقای مدیر من تو قسمت "تماس با ما" یه پیشنهاد دادم اما نظرم تایید نشد
  • شهریور 1393 - پرسپولیس زلزله - Blogfa

    perspolisbakelass2.blogfa.com/1393/06
  • + نوشته شده در جمعه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۳ساعت 17:14 توسط هادي | آرشیو نظرات ... نوروزی به "ورزش سه" گفت که به مدیران پرسپولیس حق می دهم که او را از لیست .... هیچ تصمیمی نگرفته‌ام .... می‌توانستم به جلسه بروم ولی احساس کردم توطئه در کار است. ... پیش) سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه) با من تماس گرفت که باید مرا ببیند.
  • سرپرست پرسپولیس فوتبال

    lasercenter-lar.ir/سرپرست-پرسپولیس-فوتبال/
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس نیوز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس با وکیل مهاجم و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ... است اما مسئولان باشگاه تماسی برای تمدید قرارداد با او نگرفته اند. ... هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: بعد از پایان لیگ مدتی ... قرارداد من با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر ...
  • پرسپولیس باکلاس - اخبار نقل و انتقالات

    persepoliis-iran.blogfa.com/category/5/اخبار-نقل-و-انتقالات?p=2
  • مسئولان باشگاه پرسپولیس با خلعتبری به توافق نرسیدند. .... جام حذفی مقابل مس است و دوست دارم اگر قرار شد از شاهین بروم با خاطره‌ای خوب از این تیم جدا شوم. .... هادي عقيلي مي‌گويد پرسپوليسي‌ها با او تماس نگرفته‌اند و اگر هم مايل به آمدن او هستند بايد با ... با این حال من اعتقاد دارم جامعه داوری ما سالم است اما از لحاظ سازماندهی و مدیریت ...
  • طالب‌لو درباره پیشنهاد پرسپولیس حرفی نزده‌ام

    first-congo.com/.../طالب‌لو+درباره+پیشنهاد+پرسپولیس+حرفی+نزده‌ام....
  • هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: بعد از پایان لیگ مدتی است که ... قرارداد من با باشگاه پرسپوليس به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر تماس مسئولان ... به گزارش تسنیم؛ مدیر برنامه‌های مهدی طارمی که موف-مسئولان-نزنند-باشگاه. ..... با این حال قرار شده شنبه به باشگاه بروم تا تکلیفم برای ادامه همکاری با این تیم مشخص شود.
  • همین که استقلال و پرسپولیس در لیگ شرکت کردند، یعنی ...

    perspolis6.ir/1394/.../همین-که-استقلال-و-پرسپولیس-در-لیگ-شرکت-ک...
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ‌زاده در گفت‌وگویی که با خبرورزشی داشت به انتقاد شدید از شما پرداخت. ... ولی بازیکنان استقلال که می‌گویند هنوز طلب فصل قبل‌شان را نگرفته‌اند و باشگاه به آنها بدهکار است. ... من تأکید می‌کنم که ما درباره مدیریت پرسپولیس اشتباه کردیم البته با کارشناسان مختلف مشورت ... بله، او با من تماس گرفت و گله داشت.
  • من اخیرا یک نامه ای به باشگاه دادم و تصمیم گیری درباره آینده ام با باشگاه خواهد بود و نه من. ..... وی در این مدت با مدیریت باشگاه در تماس بود تا در صورت نیاز برای انجام ... نوری، هادی نوروزی و نورمحمدی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می‌کنند یا خیر. ... آمد و به شخصه نیاز نبود من تا آن حد عقب بروم و در همان صحنه در ریباند رجب زاده گل را به ...
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فدراسيون فوتبال ليبي در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس، از ايمون زايد براي ... هادي نوروزي و ايمون زايد هر کدام با 3 گل، گلزنان برتر پرسپوليس به استقلال محسوب مي شوند. ... وي افزود: ما در پنج هفته گذشته متاسفانه نتيجه خوبي نگرفته‌ايم و به ... شد و اميدوارم اين اعتماد به من انجام شود که در دربي 75 نيز به ميدان بروم.
  • فوتبال ما و آن ها - پرسپولیس

    keyhan31.blogfa.com/tag/پرسپولیس
  • وقتی پیشنهاد علی دایی به من رسید تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم. ... دوستان صمیمی‌ات در استقلال یعنی مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با تو تماس نگرفته‌اند؟ ... به گزارش افکار نیوز، سیدمهدی سیدصالحی افزود: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد ..... در تمرین دیروز همچنین هادی نوروزی هم با مشکل مشابهی روبرو شد اما آسیب دیدگی او از ...
  • رضا نوروزی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

    perspolismadrid.persianblog.ir/tag/رضا_نوروزی
  • پرسپولیسی ها پیراهن شماره 10 نوروزی را به قم برده بودند و در جریان بازی هم روی نیمکت ... فدراسیون فوتبال کاستاریکا در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس با عدم حضور ... صبح دیروز بود که با علیرضا رحیمی تماس گرفتیم تا دیدگاه ها و نقطه نظرات او را در ... درباره هر اتفاقی درباره آینده‌ام مطمئنا اول با من صحبت و مشورت می‌کنند اما برخی‌ها ...
  • شهریور 1392 - سپاهان اصفهان - Blogfa

    www.sepahan002.blogfa.com/1392/06
  • داور: علیرضا فغانی – آرمان اسعدی – هادی طوسی – فرشید افشار – ناظر: حسین ... مطمتن باشید راه رسیدن به گل را مقابل پرسپولیس بلدیم. ... مدیر عامل شركت فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگویی، با بیان اینکه جدایی ... اما زمانی که کرانچار فرانسه بود آقای رحیمی با من تماس گرفتند و گفتند باشگاه می ..... هیچوقت آن بازی را از یاد نمی برم.
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تماس با ما ... مديرعامل باشگاه پرسپوليس با رييس فدراسيون فوتبال ديدار کرد. ... مدير عامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: لازم مي‌دانم از نگاه مثبت رسانه‌ها نسبت به چنين ... مسلمان: دوست دارم به پرسپولیس بروم اما استقلالی‌ها هم خواهان من هستند .... هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نیمکت‌نشینی در نیم‌فصل ...
  • پرسپولیس - فوتبال ایران و جهان

    footballclick.persianblog.ir/tag/پرسپولیس
  • حفظ بازیکنانی مانند هادی نوروزی اقدام به جذب پزمان نوری کند تا این بازیکن توانا و ... شایعه توافق من با پرسپولیس صرفا به دلیل یکی بودن مدیر برنامه من و دنیزلی مطرح شده است.» .... قرار بود بروم فولاد اما نشد و ساعت 10 شب بود که از باشگاه پرسپولیس با من تماس .... باید بگویم پس از سه سال هنوز طلبم را از پرسپولیس نگرفته‌ام.
  • هواداران روح الله عرب - بلاگفا

    www.arab23.blogfa.com/tag/روح-الله-عرب
  • عرب با اشاره به فسخ قراردادش با تیم ذوب‌آهن اصفهان اذعان داشت: یکی از آرزوهای بزرگ ... محمد عباس‌زاده، هادی نوروزی، مهرداد پولادی و محسن بنگر با پرسپولیس تهران، علی ... با این باشگاه عربی است و مدیران پرسپولیس تهران نیز به دنبال جذب محمدرضا ..... كارايي من به صورتي بود كه تا هفته بيست‌‌و‌پنجم نماينده كي‌‌روش با باشگاه تماس ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 726
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,661
  • بازدید ماه : 18,796
  • بازدید سال : 118,598
  • بازدید کلی : 669,444