loading...
فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز
عبدالله اسکندری بازدید : 76 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

      • نتیجه تصویری برای کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده
      • نتیجه تصویری برای کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده
        10 ساعت قبل
      • نتیجه تصویری برای کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده
      • نتیجه تصویری برای کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده
      تصاویر بیشتر برای کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده

  • کي‌روش: موفقيت ما باعث بيماري بعضي‌‌ها شده است - اخبار ما

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=304229
    ۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کارلوس کي‌روش در گفت و گويي ابتدا درباره عملکرد تيم ملي در ديدار برابر ازبکستان اظهار کرد: در ابتدا بايد ...
  • خاکپور: برای کسب سهیمه راه سختی داریم - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-532591.aspx
    کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده ... جلسه فنی کی‌روش با بازیکنان پس از صبحانه · رونمایی از پیراهن های ... ذوالفقارنسب: کی‌روش راه درستی را برگزید.
  • توفیقی: خبری از جلسه نیست - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-532544.aspx
    ۴۷ دقیقه پیش - آدرس ایمیل وارد شده صحیح نمی باشد. ديدگاه شما: ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده ... جلسه فنی کی‌روش با بازیکنان پس از صبحانه.
  • سرمربی مکزیک:توانایی های مان را نشان دادیم - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-532533.aspx
    ۵۱ دقیقه پیش - هررا به خبرنگاران گفت:" ما بازیکنانی را به زمین فرستادیم که می توانستند گل بزنند؛ متاسفانه ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده.
  • آرسنال و سیتی در پی جذب ستاره شالکه - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-532605.aspx
    ۲۲ دقیقه پیش - آدرس ایمیل وارد شده صحیح نمی باشد. ديدگاه شما: ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده ... جلسه فنی کی‌روش با بازیکنان پس از صبحانه.
  • برانکو مرد ششم در پرسپولیس - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-532503.aspx
    ۵۱ دقیقه پیش - بازگشت برانکو به تیم پرسپولیس تقریبا قطعی شده است. برانکو حرکت ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده · 10ضربه‌آزاد برتر ...
  • امتناع مسی از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-532571.aspx
    ... کد نتایج زنده و جداول لیگ MasterCup جدید ارتباط با ما کارت شارژ ﺳﻪشنبه خرداد ... خارجی وارد کردیم کی روش موفقیت ما باعث بیماری بعضی ها شده سرمربی مکزیک ...
  • ورزش 3: Varzesh3.com

    www.varzesh3.com/
    کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده ... جلسه فنی کی‌روش با بازیکنان پس از صبحانه · رونمایی از پیراهن های ... ذوالفقارنسب: کی‌روش راه درستی را برگزید.
  • رادیو جوان | برگه 2

    radiotalesh.ir/author/-5/page/2/
    کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده · خرداد ۲۶, ۱۳۹۴ دسته‌بندی نشدهرادیو جوان٬سایت اصلی رادیو جوان٬radio javan٬radio javan music. سرمربی تیم ملی فوتبال ...
  • بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

    bultannews.ir/sport.aspx
    ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده · ویا:مسی به بازیکنان جدید بارسا کمک زیادی ... حمایت محمد بنا از نوروزی/ در این دو سال چه گذشته که امید پرخاشگر شده؟
  • از پیشنهاد تراکتورسازی به منصوریان بی‌خبرم - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/sport/1434438780365874
    ۵۵ دقیقه پیش - قنبرزاده خاطرنشان کرد: ما بر اساس خواسته‌های منصوریان بازیکنان را جذب می‌کنیم و باید بگویم ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده.
  • ۷۶میلیون نفر امشب یارانه می‌گیرند و سبد غذایی رمضان از ... - ...

    emtedadnews.net/.../76میلیون-نفر-امشب-یارانه-می-گیرند-و-سبد-غذایی...
    ۳۸ دقیقه پیش - کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده ... ببیند؛ آمارهای ما مبین همراهی عواطف و اعتماد به دولت و شخص رئیس جمهور به مانند همان 24 خرداد 91 است‎.
  • توفیقی: خبری از جلسه نیست | بازتاب وب گردی به سبک ...

    baaztab.com/توفیقی-خبری-از-جلسه-نیست/
    ۱ ساعت پیش - آدرس ایمیل وارد شده صحیح نمی باشد. ديدگاه شما: ... کی‌روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی‌‌ها شده ... جلسه فنی کی‌روش با بازیکنان پس از صبحانه.
  • جیست - پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد ...

    www.gist.ir/
    ... ۷ دقیقه پیش کی روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی ها شده; ۸ دقیقه پیش تاج: برای ... ۴۴ دقیقه پیش روشی برای سنتز نانوساختارها با شکل و ساختار کنترل شده ...
  • خبر گزاری ها و سایت های خبری - وب سایت شخصی ولی اله دینی

    www.dini-v.com/rss-25-%20خبر%20گزاری%20ها%20و%20سایت%20های...
    کی روش: حسودها به جهنم بروند و بسوزند -- الف · مقام سابق پارلمان اروپا: الگو ... کی روش: موفقیت ما باعث بیماری بعضی ها شده -- رهیاب نیوز · حضور جامعه ورزش در مراسم ...
  • مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

    www.bartarinha.ir/
    درمان بیماری های نشیمنگاه هموروئید، فیستول، سینوس .... بعضی از نان ها فقط نان نیستند خودشان یک غذای کامل محسوب می شوند. ... چه چیزی باعث کاهش میلی جنسی ام شده؟ ... دست خود را داشته باشید طوری که در جمع میهمان هایتان بدرخشید، ما در اینجا روش خلاقانه را به شما پیشنهاد می کنیم. ... 14 نکته برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد ...
  • دفاع از کی‌روش؛ انتقاد از قلعه‌نویی/ کی‌روش مثل بعضی‌ها ...

    www.hamshahrionline.ir/details/285681/Sport/soccer
    ۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کی‌روش آدمی منطقی و حرفه‌ای است و از داشته‌هایش بهترین استفاده را می‌برد. اگر تیم ایران، تیم بود به خاطر احترام دو طرفه‌ای بود که بین بازیکنان حاکم شده بود. ... خراب کنند اما این واقعیت است که کی‌روش کارنامه‌ای قوی‌تر از همه مربیان ما دارد. ... وقت حلال نمی‌کنم من هم بعضی‌ها را هیچ وقت حلال نمی‌کنم چون باعث و بانی جدایی ...
  • ریفلاکس؛ برگشت اسید معده به مری - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=259121
    ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسفنکتر مثل یک دروازه عمل می‌کند که هنگام ورود غذا به سمت معده باز شده و سپس دوباره بسته می‌شود. ... بیماری رفلاکس معده مسری نیست، یعنی مانند سرماخوردگی از شخصی به شخص دیگر سرایت ... بعضی از غذاهایی که باعث بدتر شدن ریفلاکس معده می‌شوند، عبارتند از: .... چرا استخوان های ما ضعیف تر از اجدادمان است؟
  • کی‌روش با ما قرارداد دارد اما قرارداد او مرحله به مرحله است ... - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931105001126
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فعالیت 43 اکیپ شبکه مراقبی در کامیاران برای مبارزه با بیماری‌های زراعی و باغی .... ما باید با خود کی‌روش هم حرف بزنیم تا از او هم تایم بگیریم. ..... مربیگری خوب کی‌روش و بوجود آمدن و کشف استعدادهای جوان باعث شده توقع بعضی از دوستان ... تا در هیات رییسه پست گرفت و حالا همون مسیر موفقیت رو با قدرت ادامه می‌ده.
  • کد خبر: 91111307444 - ایسنا

    isna.ir/fa/print/.../حاج-رضایی-نمی-دانم-چگونه-از-تیم-ملی-حمایت
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تعجب می‌کنم چرا کی‌روش نقد را برنمی‌تابد ... گاهی احساس می‌کنیم که بعضی‌ها بی‌مورد دعوت شده‌اند و جای بعضی‌ها خالی است. ... مصاحبه ها و عملکردها باعث شده این سوال به وجود آید که آیا وظیفه جامعه فوتبال تنها حمایت است؟ ... ما در راه موفقیت پایدار تلاش نکرده ایم پس به هدفمان نمی‌رسیم، اما موفقیت‌های موقتی خواهیم داشت.
  • علی دایی:ما همان جماعتی هستیم که ناصر حجازی و ایویچ را ...

    www.khabaronline.ir/detail/397638/sport/sport-management
    ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ده سال پیش در المپیک چهارم شده اند و دو دوره قبل قهرمان جام ملت ها شدند. .... بین بردن محبوبیت قطبی با موفقیت آغاز میشه دایی با حمایت یه سری خبرنگار بیمار ، کارشناس دون سواد و ... یاشاسین حرفاش کاملا منطقی و تأمل برانگیز بود بعضی ها یاد بگیرن. ..... حقیقت اینه کیروش اونچیزی رو که باید به فوتبال ما میداده داده.
  • راهکاری برای کاهش بعضی دردها - بیتوته

    www.beytoote.com/health/malady.../solution-reduce-some-pains.html
    در اینجا ما ترفند هایی را بیان می کنیم که شما با دانستن و به کار بستن آن ها، بعضی ... بیماری‌های قلبی, عوارض پشت میزنشینی ... وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در ..... دانستنیهای جنسی · بارداری و زایمان · رازهای موفقیت · کوچه پس کوچه های تفاهم .... پیامک معنادار کی روش به رئیس!
  • حمایت معنا دار فرهاد مجیدی از کی‌روش/نقشه‌های تیم ملی برای ...

    www.esteghlaltehranfc.com/.../حمایت-معنا-دار-فرهاد-مجیدی-از-کی-روش-ن...
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیمی که نقشه هایش برای موفقیت، فنی بود و نه مافیایی، اما بدون تردید به حقارت ... سلام اقا فر هاد خدایی حق گفتی بد بختی فو تبال ایران باعث ان ما فیا است . ... جالبه بعضی از دوستان از درخشانی حمایت میکنن ک تا دیروز اسمش میومد همه ... تا دیروز از فوتبال چیزی سر در نمیاورد الان شده باهوش ترین و بافهم ترین مربی.
  • فرهیختگان - فوتبال پاک است بعضي افراد ناپاکند

    fdn.ir/content/view/115943/75/
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حضور بعضي تيم ها باعث پيشرفت فوتبال مي‌ شود ... و تمام شرايط تيم را در نظر داشتند و باعث موفقيت مس شدند، ما از آنها رضايت داريم و خوشحاليم که در خدمت دوستان هستيم. ... کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید. ... ۶ روش خانگی برای درمان پشه‌گزیدگی · فتح‌الله‌زاده: استقلال بیمار است · استیلی: من از ...
  • فرکی به‌جای کی‌روش - روزنامه وطن امروز

    www.vatanemrooz.ir/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...
    روزهایی که بی‌آبی در شهر بیداد می‌کند بعضی‌ها از این پدیده جهانی برای مطرح ... در فوتبال نیز این موضوع می‌تواند بسط پیدا کند؛ وقتی فوتبال ملی ما تشنه ... آن وقت مدیران می‌آیند و با گرفتن ژست‌های مختلف عدم موفقیت تیم را به گردن دیگران می‌اندازند. ... شده ‌البته تنها این فوتبال نیست بلکه ورزش نیز به این بیماری دچار شده است.
  • مقایسه زمان ویزیت بیمار در ایران و غرب - صراط نیوز

    www.seratnews.ir/fa/news/.../مقایسه-زمان-ویزیت-بیمار-در-ایران-و-غرب
    ۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این در حالی است که چنین شکایت هایی در کشور ما مرسوم نیست. ... یکی از عواملی که نقش بسزایی در موفقیت سیستم مراقبت‌های بهداشتی ... بررسی‌ها در ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد که تعداد بیماران معاینه شده در ... جالب اینکه این برنامه که باعث طولانی شدن زمان معاینه می‌شد همزمان کاهش .... اظهارات کی‌روش پس از پیروزی.
  • بیماری‌های قابل‌ انتقال‌ از‌ حیوانات خانگی‌ به انسان‌ - آکا

    tandorosti.akairan.com/health/bimari-behdasht/2356.html
    مهم ترین‌ و متداول‌ترین‌ بیماری‌های قابل‌ انتقال‌ بین‌ حیوان‌ و انسان‌ در کشور ما هاری‌، کیست‌ ... در بعضی‌ از موارد بیماری‌ خاصی‌ در حیوان‌ می ‌تواند انسان‌ را از پا در آورد. ... زدن‌ گربه،‌ این میکروب ها‌ از طریق خراش وارد بدن شده و باعث بروز این بیماری می شوند. ..... خون تازه تیم کی‌روش را ۱۴ ماه جوان کرد 19 دقیقه پیش; موفقیت احتمالی در مذاکرات حق ...
  • کی‌روش: بعضی‌ها مخل آسایش تیم ملی شده‌اند/ می‌خواهند با حرف ...

    www.shadi-irani.com › اخبار روز
    کی‌روش: بعضی‌ها مخل آسایش تیم ملی شده‌اند/ می‌خواهند با حرف زدن علیه من مشهور شوند ... نوشته شده توسط: مدیر 2در : آبان ۰۴, ۱۳۹۳ در: اخبار روز, اخبار ورزشیبدون دیدگاه ... او ادامه داد: وقتی که ما اطلاعات رسمی داشته باشیم، حتما آن را ارائه می‌دهیم. ... اگر یک بار این کار را با موفقیت انجام داده‌ایم، می‌شود که در اردوی بعدی هم این اتفاق بیافتد.
  • کی‌روش: من را مثل گروگان نگه داشته‌اند - فرارو

    fararu.com/fa/news/229962/کی‌روش-من-را-مثل-گروگان-نگه-داشته‌اند
    همه ما باید مطلع باشیم تصمیمی که آن زمان اعلام شد به آن دلیل نبود که ما روز بدی را پشت ... اما باید بدانیم که انجام دادن مسئولیت‌های من در موفقیت تیم ملی داستان دیگری است. ... و سعی می‌کنند باعث تحریک افراد مختلف شوند و سعی می‌کنند گزارش‌های منحرف و ... این مهم برسم که شاید حتی بعضی‌ها دوست نداشته باشند اما باید در این مسیر موفق ...
  • 90tv.ir :: بخش اول مصاحبه مفصل با دادگان/ وزارت و فدراسیون ...

    90tv.ir/.../بخش-اول-مصاحبه-مفصل-با-دادگان-وزارت-و-فدراسیون-کی-رو...
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به ولله نه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کی روش ر ا نمی خواهند و دارند با ... بهانه ای که باعث شد ما برای مصاحبه پیش شما بیاییم بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس بود. ... و همیشه آرزوی موفقیت برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می کنم، نه .... هر موقع می آیند خیلی راحت و آرام، حالا یک اشتباهاتی شده درست می کنیم.
  • پیچش دردناک و اورژانسی بیضه - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/.../illness/c13.../پیچش-دردناک-و-اورژانسی-بی...
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آنقدر نگران است که فکر کردم فرزندش دچار بیماری صعب العلاجی شده، اما این طور ... عارضه پیچش بیضه شده و باوجود این که عملش موفقیت آمیز بوده، نگران است مبادا ... نشود، متاسفانه بیضه از دست می رود و باعث بروز مشکلات بعدی برای بیمار شود. دکتر صفری نژاد می گوید: ما اصطلاحی به عنوان بیضه نزول نکرده داریم.
  • ناتوانی جنسی چیست و از کجا موجب می شود؟ - از همه چیز در ...

    azhamehchiz.persianblog.ir/post/881/
    اغلب می‌توان این بیماری را با موفقیت به وسیله دارو درمان کرد. .... مردی که در نوجوانی و آغاز جوانی به « جلق» مبتلا شده است، اکنون که بزرگ شده و زن ..... در کشور ما حدودا 3 میلیون زوج از این مشکل رنج می برند و تنها حدود %1 آنها تحت درمان قرار گرفته اند! .... نزدیکی است بعضی از افراد با آن که طبیعی هستند انتظارات غیرطبیعی از نظر طول ...
  • اشتباهی در رهبری تیم رخ داد که باید درست کنم/انتظار داشتند ...

    cup.ir/sport/...در...کنمانتظار...کی-روش،...قهرمانی.../53384
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از آمدن کی روش تمام موارد را به وی گفتم ... *ابتدا ممنونیم که وقت خودتان را در اختیار ما قرار دادید تا در خصوص مسائل ... بگذارید مثالی برایتان بزنم؛ زمانی که سرمربی تیم ملی بودم بعضی از ... در این مدت اکثر کارشناسان اعتقاد دارند پرسپولیس دچار بیماری شده که در این چند ...
  • توانایی طب سنتی در درمان ناباروری زیاد است - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
    ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک متخصص طب سنتی گفت: از بیماری‌های شایع زنان در دهه‌های ... که می‎تواند باعث سقط شوند، وجود نداشته باشد، جنین تشکیل می‎شود اما این دو ... استرس و اضطراب دارند، احتمال ناباروریشان زیاد می‌شود و بعضی از افراد نیز هم ... به عنوان مثال دختر خانم 22 ساله ای به ما مراجعه کرد که دچار نارسایی زودرس تخمدان شده بود یعنی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2030
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,690
  • بازدید ماه : 18,825
  • بازدید سال : 118,627
  • بازدید کلی : 669,473